Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skuffet over at Norge ikke gikk videre er jeg, men det er da søren ikke rart! Haba Haba er mer som en dårlig versjon av Shakiras waka waka, og hun (stella?) er ikke særlig sjarmerende heller!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rybakk og barnetv fyren var kommentator i Tyskalnd for nrk??

Skrevet

Jaja. Haba haba var sur og litt haltende, men iallfall fengende. Nå heier jeg bare på Frankrike.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Det er bra at Norge ikke gikk videre

en elendig sang

AnonymBruker
Skrevet

Øst-Europa stemmer som kjent ofte på hverandre. Men er sangen bra nok, slik som Fairytale, så får vi da stemmer vi og :)

Sangen bra nok? Aleksander Rybak er hviterussisk, visste du ikke det? Så øst-europeerne stemte på sine egne der også. Som vanlig. :popcorn:

Gjest Piccolo
Skrevet

Det er bra at Norge ikke gikk videre

en elendig sang

Så du på? Var mange sanger som var langt verre.

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Så du på? Var mange sanger som var langt verre.

ja jeg så på

Skrevet

Hadet Haba!

Gjest *smak*
Skrevet

Skuffende at Norge ikke gikk videre..Blir liksom ikke det samme å se finalen i grand prix, uten Norge buhuu

Skrevet

Heia Litauen, Russland, Finland eller Georgia!! :popcorn:

Gjest Eugene Onegin
Skrevet

Øst-Europa stemmer som kjent ofte på hverandre. Men er sangen bra nok, slik som Fairytale, så får vi da stemmer vi og :)

Vel det er ikke så rart at land i øst-Europa ofte stemmer på hverandre. De har like musikk smak

det er jo også slik at land i vest-europa stemmer på hverandre. Fordi vi har lik musikk smak

men det nevner man ikke.

Skrevet

Deilig! Håper vi slipper å høre den grusomme haba-sangen på leeeenge!

:bolledeig:

Skrevet

Deilig! Håper vi slipper å høre den grusomme haba-sangen på leeeenge!

:bolledeig:

Jeg kunne ikke vært mer enig! Hadde ikke orket en sommer hvor den gikk som en landeplage. Har enda ikke måttet høre hele sangen sammenhengende og satser på at nå vil jeg slippe det fremover også! Bare jeg hører antydningen av haba haba går jeg i motsatt retning.

Skrevet

Jeg kunne ikke vært mer enig! Hadde ikke orket en sommer hvor den gikk som en landeplage. Har enda ikke måttet høre hele sangen sammenhengende og satser på at nå vil jeg slippe det fremover også! Bare jeg hører antydningen av haba haba går jeg i motsatt retning.

:5:

Skrevet

Da slipper vi jo å høre den så ofte på radio (forhåpentligvis), og så slipper vi jo frykten for å vinne slik at vi må arrangere MGP igjen. Veldig fornøyd med utfallet av semifinalen ;)

Gjest *smak*
Skrevet

Skuffende at Norge ikke gikk videre..Blir liksom ikke det samme å se finalen i grand prix, uten Norge buhuu

Men etter å ha tenkt meg om, GLEDER jeg meg til finalen i MGP, tenk hvor flott det er at hele Europa samles i en sangkonkurranse!! Masse GLEDE, flotte sanger, fargerike artister, smilende artister alt dette i Dusseldorf... Dette blir KJEKT!!! Jeg har en date på lørdag kveld he he...

Skrevet

Så jævlig kjipt at Norge gikk ut!!! Rett å slett flaut at bidrag som "rapen" fra Hellas og gjespefesten fra Island og Sveits gikk videre men ikke vi.

Men men, Heia Ungarn! What about my liiiiifeee, What about my dreeeams :digge:

Gjest Vampen
Skrevet

Eurohvafornoe? Gikk ikke det her ut på dato i 1989?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...