Gjest Sondre Skrevet 11. mai 2011 #21 Del Skrevet 11. mai 2011 Hei! Tenkte jeg skulle svare på dette siden det tross alt er jeg som har skrevet innleggene du sikter til:) Først: Nei, det at du aldri har hatt kjæreste betyr selvsagt ikke at du er "stygg"! Jeg er helt sikker på at det finnes massevis av gutter der ute som hadde vært sjeleglad for å få deg som kjæreste! Jeg skrev dette innlegget for å gjøre jenter oppmerksomme på at en del gutter faktisk tenker slik at de godt kan ha sex med en jente selv om de ikke anser henne helt som kjærestemateriale rent utseendemssig eller av annen årsak. Det er jo selvsagt greit hvis man er ærlig om intensjonene sine, men mange er dessverre ikke det. For å være veldig direkte og kynisk, så fører dette til at enkelte jenter "venner seg til" gutter som egentlig er litt out of their league fordi disse guttene stadig viser interesse f.eks. på byen... så for enkelte jenter kan det faktisk være på tide å innse at de må se etter litt andre kvaliteter og legge lista litt lavere mtp. hva man ser etter. Hvorvidt du er en av disse jentene aner jeg selvsagt ikke noe om... for jeg vet ikke mer om deg enn det du skriver i innlegget ditt. Det finnes selvsagt mange andre årsaker til at folk sliter med å finne en kjæreste; noen har vansker med relasjoner til andre mennesker, andre har et snev av sosial angst, dette er ikke enkle problemstillinger med enkle svar. Men det er nettopp derfor vi brenner så sterkt for å hjelpe folk med disse tingene! Hvor skal man egentlig gå hvis man savner en kjæreste men ikke finner en? Fastlegen for å få lykkepiller? Det er nemlig ikke slik at det bare er sære tapere som synes det er vanskelig å få seg kjæreste, det er noe veldig mange helt vanlige mennesker (kanskje særlig gutter forresten) kjenner seg igjen i! Samtidig finnes det forsvinnende lite råd og hjelp å få... folk er stort sett fornøyde med å si "det er jo bare å være deg selv" og "bare vent, så finner du nok den rette!" De er dessuten raskt ute med å latterliggjøre de som faktisk forsøker å gjøre noe for å forbedre måten de kommuniserer med det motsatte kjønn på... og de som egentlig sliter litt selv er ofte de verste til å latterliggjøre og kritisere. Det er jo litt vanskelig å innrømme for seg selv at man sliter litt, ikke sant? Og selv om du synes slikt er kjempeenkelt, mener det skal gå av seg selv og at det er dust å lære om det og tenke rundt det... er det ikke litt arrogant å anta at det er slik for alle andre også? Anyways; dere har selvsagt rett til å ha deres egen mening om både oss og bloggen vår:) Jeg skulle dog ønske man virkelig leste igjennom noe av det vi skriver før man bestemmer seg for hva man synes; de gratis e-bøkene på www.godevibber.no er f.eks. en bra start. Vi er f.eks. rimelig leie av å bli forvekslet med folk som har lest "The Game" og det såkalte "sjekkemiljøet". Selv er jeg lege av utdannelse og holder på med spesialisering i psykiatri... så føler jeg har et visst begrep om "seriøs psykologi" også, for den som etterlyste det;) Fred og kjærleik! - Sondre fra 0330.no og GV Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonym Skrevet 11. mai 2011 #22 Del Skrevet 11. mai 2011 Til trådstarter. Det er helt syk forskjell på hva gutter liker også. Så det finnes helt sikkert mange gutter som både liker deg, og som du liker der ute. Du har bare ikke truffet en av dem enda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå