AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #1 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg sliter med forhold. Merker det at utseendet mitt har jeg ingen problemer med. Jeg er tydeligvis ganske pen og søt å se på med et fint smil, og er veldig sjarmerende. Men etterhvert som folk blir kjent med meg skifter de mening om meg som potensiell partner. De rygger unna. Jeg føler at det er noe med mitt indre som gjør at jeg skremmer de bort når jeg er meg selv. Det første møte er ikke problemet, men de blir alltid så overrasket når de blir kjent med meg. Var kanskje ikke den personen som de trodde jeg så ut som jeg var. Jeg ser jo at jeg kanskje ikke er den jenta som menn klarer å være sammen med og holde ut med, den de vil slappe av med. Men jeg ser lyst på det ved at jeg vil vokse enda mer innvendig gjennom årene som kommer og kanskje en dag virker jeg som en rolig jente for menn. Kanskje det til og med er menn der ute som liker en de kan bruke energi sammen med. Ville dere kalt meg for spesiell, eller hva slags type jente er jeg da jeg har det slik? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
per78 Skrevet 10. mai 2011 #2 Del Skrevet 10. mai 2011 Alle er vel spesielle på sin egen unike måte. Men kan du ikke fortelle litt mer hvordan du er som person da? Litt vanskelig for oss å tolke noe som helst ut i fra det lille du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sequin Skrevet 10. mai 2011 #3 Del Skrevet 10. mai 2011 Du har bare ikke møtt mannen som liker deg på alle måter enda, men han dukker nok opp. jeg syns ikke man skal forandre perosnligheten sin for å få en partner. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kråkesaks Skrevet 10. mai 2011 #4 Del Skrevet 10. mai 2011 Hvis du ikke er den de trodde så gir du kanskje litt feil inntrykk med en gang? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Knitcat Skrevet 10. mai 2011 #5 Del Skrevet 10. mai 2011 Hva er det menn tror du er, før de blir kjent med deg, og hva tror du de finner når dere har blitt bedre kjent? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 10. mai 2011 #6 Del Skrevet 10. mai 2011 Er du urolig, og prater du som en foss? Jeg vet ikke hvordan du mosjoner, og hva du spiser, men slike ting har innvirkning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jentehumor Skrevet 10. mai 2011 #7 Del Skrevet 10. mai 2011 Er du urolig, og prater du som en foss? Jeg vet ikke hvordan du mosjoner, og hva du spiser, men slike ting har innvirkning. Hva har innvirkning? Spising, mosjon, eller mye prat og uroligheter? Jeg skjønner den der "prater som en foss", men finnes da mange par med koner eller menn som prater og prater og prater Men de jeg har møtt er gift da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Illiya Skrevet 10. mai 2011 #8 Del Skrevet 10. mai 2011 Humørsvingninger og lignende er drepen for mange forhold. Likeså sjalusi eller at du er FOR vennskapelig med andre menn (gutter?). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 10. mai 2011 #9 Del Skrevet 10. mai 2011 Noen ønsker seg en kjæreste som prater mye, andre en som er litt mere stille. Noen vil ha en aktiv kjæreste, andre vil slappe av sammen osv. så å forandre personlighet er ikke bare er en dårlig ide, men også nesten umulig i lengden. Hvis du gir feil inntrykk i begynnelsen, kan du ikke heller konsentrere deg om å være deg selv på godt og ondt? Da ser de hvem du er, og du vil tiltrekke deg en som ønsker en kjæreste med dine egenskaper. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Likeverdig Skrevet 10. mai 2011 #10 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg lurer på hvor gammel du er TS? Og hva slags forhold er det du ønsker deg? En partner for livet som kan bli far til dine barn? Eller en du kan være sammen med for sex,nærhet og kjærlighet opplevelser, og samtidig utvikle deg /dere som mennesker? Uten at målet er en partner for livet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater Skrevet 11. mai 2011 #11 Del Skrevet 11. mai 2011 Humørsvingninger og lignende er drepen for mange forhold. Likeså sjalusi eller at du er FOR vennskapelig med andre menn (gutter?). Så han har lov til å være sjalu, men ikke hun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. mai 2011 #12 Del Skrevet 11. mai 2011 Det er umulig for oss å si hva det er som gjør at du ikke fpr kjæreste. Om det er signaler du sender ut, at du velger feil menn, at du egentlig ødelegger for deg selv fordi du er redd for intimitet, utseende etc. Stort sett så kan jenter få seg kjæreste uansett utseende så lenge de velger en mann som heller ikke er så pen så jeg tviler på at det er avgjørende. Men, du kan gjøre det du kan for å sikkre deg. Begynn å spis litt sunnere og tren mye. Ta deg en time hus hudpleier og få hudproduktene som er best for din hud. Ta en time hos en makeupartist og lær hvordan du kan sminke deg best. Noen damer sminker seg alt for mye. Sjekk med makeupartisten om du gjør det eller ikke. Gå til frisøren og snakk grundig med henne om hva du kan gjøre for å få mest ut av håret ditt. Gjør en innsats for å kle deg attraktivt. Pass på at du kler deg kjærestete mere enn slutty. Det er viktig at klærne sender signaler om hvilken kategori du plasserer deg i og hva du er interesert i. Om du er i tvil så lag en tråd om det og spør om bilder som eksempler. Jobb med sensuell og seksuell utstråling. Kurs i tease dance, strippekurs og magedans vil hjelpe deg å utvikle en sensuell/seksuell utstråling som vil virke tiltrekkende på menn. Søk på nettet på PUA/pickup artist sammen med advice for women, playettes og girl game. Pickupartistene har en del bra råd for hvordan kvinner kan forføre menn og få den kjæresten de vil ha. Les også tracey cox sine bøker om flørting og dating. Mye bra der du kan dra nytte av. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå