Gå til innhold

Lettere å være sammen med en mindre pen jente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har ikke noe i mot pene jenter, tvert i mot. digger dem. Men jeg tenker litt på dette med at hun får masse oppmerksomhet fra andre menn. Og frykten for at hun skal dumpe meg for en annen. Og at jeg lett blir sjalu.

Er det da lurere å satse på ei jente som er mindre pen? Så slipper man å "bekymre" seg for alt dette. Tanker rundt dette? Gjerne fra menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fikira

Eventuelt....dette er en helt vill tanke, men prøv å følg med.

EVENTUELT, så kan du lære deg å stole på den potensielle frøkna du vil være sammen med.

Jeg vet det er en syk syk tanke, men det har funket hos meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

de fleste menn dater mindre-pene jenter..noe jeg har lagt merke til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Har ikke noe i mot pene jenter, tvert i mot. digger dem. Men jeg tenker litt på dette med at hun får masse oppmerksomhet fra andre menn. Og frykten for at hun skal dumpe meg for en annen. Og at jeg lett blir sjalu.

Er det da lurere å satse på ei jente som er mindre pen? Så slipper man å "bekymre" seg for alt dette. Tanker rundt dette? Gjerne fra menn.

Men noen av oss mindre pene jenter har en dyrisk sjarm som appellerer til mange menn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Det problemet løser man ved å bli sammen med en dame som er så fin at ingen tør å prøve seg.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kan være lurere det ja.

Har sett mange tilfeller der mennene som er sammen med den veldig pene jenta, lager mye drama og blir lett sjalu når en annen mann legger ann på henne. For det skjer OFTE viss hun er veldig pen.

Men det viktigaste er å finne ei som DU synes er pen, ikke bare utseende pen, men med en flott personlighet som du kan slappe av å være deg sjøl sammen med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er det sant? Dater menn mindre pene jenter?

Er det derfor jeg har gått konstant singel de 10 siste årene av livet mitt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hææ?

Jeg mener.. eh kjæresten min er ganske pen, og jeg blir ganske sjalu i mange tilfeller, men jeg kunne da ikke tenkt å bytte han ut bare pga det.

Er det kke best å ha et forhold hvor man føler seg trygg nok til å ikke ville gjøre det slutt på "tenk om"-tanker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...