Gå til innhold

Kjærsten min slår av telefonen etter krangel, hersketeknikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ser det nevnes silent treatment, hersketeknikker, et ønske om face-2-face snakk og oppfordringer til å slå opp. Årsaken kan rett og slett være at han ikke ønsker å prate med deg! Enten at han føler at han ikke får sagt noe, eller at han er lei av å krangle/diskutere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han skrur av telefonen slik at du skal lide. Akkurat nå leser han tråden din her på KG, og holder på å le seg ihjel. Både fordi du lider, og fordi han vet at han kan behandle deg så dårlig han vil uten at du forlater han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han skrur av telefonen slik at du skal lide. Akkurat nå leser han tråden din her på KG, og holder på å le seg ihjel. Både fordi du lider, og fordi han vet at han kan behandle deg så dårlig han vil uten at du forlater han.

Han ringte i går, jeg slo opp. Takket være KG.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og han har andre ting å gjøre enn å lese forum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takket være kg? Hahahah unnskyld meg, men jeg må bare le. Hvor gammel er du egentlig 14 år? Du minner mistenkelig om hun som ble forlatt av typen på byen.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21. Jeg har aldri vært i et forhold før, og det var vanskelig å vite om man skal godta slikt. Men jeg har det bedre uten han. Så ja, jeg har fått mange gode råd her. Hun som ble forlatt på byen er jo tilbakestående.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan godt hende at han tester deg, hvorfor forlate noen om kjærligheten er sterk nok?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 21. Jeg har aldri vært i et forhold før, og det var vanskelig å vite om man skal godta slikt. Men jeg har det bedre uten han. Så ja, jeg har fått mange gode råd her. Hun som ble forlatt på byen er jo tilbakestående.

Okej da misforstod jeg og det beklager jeg for. Fint å se at du har kommet til vett og ikke lar en sånn idiot leke med deg. Forhåpentligvis lærer han også av den feilen han gjorde med deg. Lykke til videre med kjærligheten, du fortjener bedre enn en slik tulling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okej da misforstod jeg og det beklager jeg for. Fint å se at du har kommet til vett og ikke lar en sånn idiot leke med deg. Forhåpentligvis lærer han også av den feilen han gjorde med deg. Lykke til videre med kjærligheten, du fortjener bedre enn en slik tulling.

Var den slutningen jeg også kom frem til :) En erfaring rikere iallefall, men takk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maneater

Er det vanlig at partnerene deres er på KG?

Hadde jeg visst det ville ikke jeg ha skrevet noe her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange menn her, spesielt av sorten som har dårlig hell med damer, de har nok behov for noen tips ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min vet ikke at jeg er her...dette er MIN greie

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry, jeg blandet deg med hun som ble forlatt på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...