AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 For en uke siden var det en haug med mld, og en masse smileys, klem osv. Nå er det knapt noe mld i det hele tatt. Og er det en mld er det fordi jeg har spurt om noe. Traff henne forrige uke og da var hun kjempeinteressert. Neste dag var hun hos meg og da var stemningen "rar". Så wtf, hva skjer liksom? Hvorfor forandre atferd så fort og hvorfor? Kvinnfolk, skjønner meg ikke på dere. Jeg burde vel ikke sende flere mld? For det vil bare oppfattes som mas, ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #2 Del Skrevet 9. mai 2011 Er hun tenåring? Kanskje bipolar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #3 Del Skrevet 9. mai 2011 Er hun tenåring? Kanskje bipolar? Bipolar? Hva er det? Nei, hun er i tyveårsalderen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. mai 2011 #4 Del Skrevet 9. mai 2011 Mulig at hun leker med deg og mulig at hun har issues a la bipolar etc. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Del Skrevet 9. mai 2011 Ehm...en uke er mer enn nok tid til å miste interessen for en fyr. Holder at han gjør noe som er en dealbreaker eller noe som gjør ham uaktuelt for henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Del Skrevet 9. mai 2011 Hva er biopalar?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Katten. Skrevet 9. mai 2011 #7 Del Skrevet 9. mai 2011 http://www.google.no/search?sourceid=chrome&ie=UTF-8&q=bipolar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #8 Del Skrevet 9. mai 2011 Tviler sterkt på at hun har det akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Thefainter Skrevet 9. mai 2011 #9 Del Skrevet 9. mai 2011 Hun er dame Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest LonelyAngel Skrevet 9. mai 2011 #10 Del Skrevet 9. mai 2011 1. Kanskje hun er usikker på hva hun vil, og tar det derfor rolig 2. Kanskje hun fant ut dere ikke passer så godt sammen alikevell 3. Kanskje hun har møtt en annen (spiller med mange baller i luften) 4. Kanskje hun er stresset med skole og jobb? 5. Kanskje hun spiller hard to get Mange mulige forklaringer.. Hva med å bare spørre om å finne på noe? Eller spørre hvordan hun har det for tiden? om hun har mye å gjøre eller hva det er.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå