alltidusikker Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 Har du en liste over hva du forventer av en partner? Hvilke egenskaper han/hun MÅ ha? Hvilke holdninger/verdier personen skal ha? Lurer på om jeg burde hatt en sånn liste for å være tryggere på mine valg/i mine møter med nye menn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunyan Skrevet 9. mai 2011 #2 Del Skrevet 9. mai 2011 Han må akseptere meg. Han må gi av seg selv, for jeg gir mye av meg selv. Han må ha en livsstil jeg respekterer, og jeg må oppleve at han tar gode valg. Jeg må føle at jeg blir en bedre versjon av meg selv sammen med ham. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Jimmi Skrevet 9. mai 2011 #3 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja hadde det! Lang og omfattende. Men vips så kom det en som bare utfylte noen av kriteriene-men som vant hele hjertet. Og da var ikke de andre så viktige lengre....... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
krekbl Skrevet 9. mai 2011 #4 Del Skrevet 9. mai 2011 Ja hadde det! Lang og omfattende. Men vips så kom det en som bare utfylte noen av kriteriene-men som vant hele hjertet. Og da var ikke de andre så viktige lengre....... Signerer denne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 9. mai 2011 #5 Del Skrevet 9. mai 2011 Har aldri operert med lister, men kan vanskelig se meg selv med en mann som ikke er snill, ærlig og tolerant... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå