appelsinjuice Skrevet 9. mai 2011 #21 Del Skrevet 9. mai 2011 Husker ikke helt, men det tok vel noen uker. Her i huset fiser vi når vi må, og kan fint ligge i senga og "synkronfise". Det er da helt naturlig, og plager ingen av oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ziegel Skrevet 9. mai 2011 #22 Del Skrevet 9. mai 2011 Om vi er i en intim situasjon (sitter i sofaen/senga sammen). Nei. Om vi er i en casual situasjon (jeg står og rydder, mens hun gjør lekser). Ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lumos Skrevet 9. mai 2011 #23 Del Skrevet 9. mai 2011 Må man, så må man, iallfall når man er i sitt eget hjem. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #24 Del Skrevet 9. mai 2011 Husker ikke helt, men det tok vel noen uker. Her i huset fiser vi når vi må, og kan fint ligge i senga og "synkronfise". Det er da helt naturlig, og plager ingen av oss. Sånn er det hos oss og, og da ler vi som regel godt av det! Vi fiser såklart ikke når vi er sammen med andre folk. Vi er veldig avslappet rundt hverandre, så dette tar vi ikke så høytidlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Purple Haze Skrevet 9. mai 2011 #25 Del Skrevet 9. mai 2011 At det ikke er et skikkelig forhold før man kan fise sammen, må vel være det største våset jeg noen gang har hørt. Her fiser ingen av oss når den andre er til stede, om det er mulig å unngå. Selvfølgelig kan det skje en glipp, og det er ikke noe problem. Jeg fiser ikke foran andre mennesker, uansett hvem det er. Syns det er vanlig folkeskikk å la være. Om man er så gassen i magen at man stadig må gå rundt og slippe luft, bør man sjekke kostholdet sitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest MrsTux Skrevet 9. mai 2011 #26 Del Skrevet 9. mai 2011 Husker ikke, har aldri vært redd for å gjøre det. Slikt har jeg et veldig avslappet forhold til, uten at det betyr at jeg fiser bare for fise. (Men må man, så må man...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #27 Del Skrevet 9. mai 2011 Det overrasker meg at flere mener det er en selvfølge å ikke fise "blant folk", men å fise når man er med kjæresten er helt ok. Hmm.. Til og med i mitt eget hjem hører fising til på badet. Punktum. Hvorfor er det ikke greit å fise offentlig? Mange ser ut til å tro at tarmene sprenges eller man får ikke til å stå oppreist hvis man ikke slipper ut luften. Da forstår jeg ikke hvorfor de ikke "slipper seg løs" overalt. Noe man vil spare fremmede for bør man da virkelig spare sin kjæreste for.. Eller..? De som har masse luft i magen bør ta en nøye titt på kostholdet sitt, og kanskje bytte ut noen matvarer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FantasDick Skrevet 9. mai 2011 #28 Del Skrevet 9. mai 2011 Snart 5 år sammen, og jeg har enda ikke gjort det. Han derimot.. Jeg har ikke behov for å fise så ofte, og det skjer som regel kun når jeg er på do. Har vel våknet av at jeg har "sluppet en" en gang i blant, men da har ikke han fått det med seg, selv om jeg noen ganger å har forsøkt å vekke han. Han fiser ofte med vilje, særlig når kompisene hans er her (de er ca. 25 alle sammen). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solkrem Skrevet 9. mai 2011 #29 Del Skrevet 9. mai 2011 Må man så må man. Men kan omtrent aldri huske at det har skjedd i løpet av mitt 5årige forhold. Jeg er opplært til å synes at det er flaut å fise foran andre, så da blir det jo slik når jeg er med kjæresten også. Ser ikke helt problemet med å la være, eventuelt gå bort en tur om man må.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. mai 2011 #30 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke foran andre, uansett. Synes det er usmakelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Genesis Skrevet 9. mai 2011 #31 Del Skrevet 9. mai 2011 Personlig synes jeg promp lukter vondt, og prøver helst å få ut så mye luft jeg kan når jeg er på toalettet. Selvom man er komfortabel nok til å fise sammen med kjæresten, betyr det ikke at man må gjøre det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maneater? Skrevet 10. mai 2011 #32 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) . Endret 31. mai 2020 av Maneater? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 10. mai 2011 #33 Del Skrevet 10. mai 2011 Har ikke prompet foran verken ekser eller kjærester og det er snakk om lange forhold. Har også sterke issues med bæsjing - dvs at jeg enten må være alene eller han må sove og aldri utenfor hjemmet. Sånn har jeg hatt det så lenge jeg kan huske - ja det er sikkert sært men det er altså min nevrose:)Ellers er ting veldig avslappet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 10. mai 2011 #34 Del Skrevet 10. mai 2011 At det ikke er et skikkelig forhold før man kan fise sammen, må vel være det største våset jeg noen gang har hørt. Her fiser ingen av oss når den andre er til stede, om det er mulig å unngå. Selvfølgelig kan det skje en glipp, og det er ikke noe problem. Jeg fiser ikke foran andre mennesker, uansett hvem det er. Syns det er vanlig folkeskikk å la være. Om man er så gassen i magen at man stadig må gå rundt og slippe luft, bør man sjekke kostholdet sitt. Veldig enig Svært få av oss har fiser som lukter roser og fioler så hvorfor plage andre med sånt om man kan unngå det?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest stillness Skrevet 10. mai 2011 #35 Del Skrevet 10. mai 2011 (endret) Vi har aldri gjort det med vilje foran hverandre,men noen ganger kan det jo komme en og det bryr ikke jeg meg om. Han derimot syns det er flauere enn hva jeg syns det er.Det er jo bare en fjert og noen ganger kan man være uheldig De fleste ganger er det jo faktisk mulig å vente til man er på do og jeg vil jo helst ikke slippe den stinkbomba foran andre. Endret 10. mai 2011 av stillness Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. mai 2011 #36 Del Skrevet 10. mai 2011 Det overrasker meg at flere mener det er en selvfølge å ikke fise "blant folk", men å fise når man er med kjæresten er helt ok. Hmm.. Til og med i mitt eget hjem hører fising til på badet. Punktum. Hvorfor er det ikke greit å fise offentlig? Mange ser ut til å tro at tarmene sprenges eller man får ikke til å stå oppreist hvis man ikke slipper ut luften. Da forstår jeg ikke hvorfor de ikke "slipper seg løs" overalt. Noe man vil spare fremmede for bør man da virkelig spare sin kjæreste for.. Eller..? De som har masse luft i magen bør ta en nøye titt på kostholdet sitt, og kanskje bytte ut noen matvarer. Hvis du sikter til meg, AB som skrev om dette: Jeg skjønner ikke helt. Jeg mener det er en privatsak om man lar litt luft slippe ut mens man går langs eventyrbrua i Oslo, der menn står og pisser på nattestid. Jeg siktet ikke til spesielle tilfeller av luftsprengt tarm, men et generelt tankeprinsipp. Mitt innlegg var en reaksjon mot dem som mener man skal holde inne til enhver tid, koste hva det koste vil. Og apropos kost, så er det mange sunne matvarer som gir luft i magen en gang i blant. Det er faktisk menneskelig og naturlig å fise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DysterPytten Skrevet 10. mai 2011 #37 Del Skrevet 10. mai 2011 Han hørte det nok relativt kjapt, siden vi har sovet sammen siden dag 1 på min lille hybel. VEggene der er av sponplater virker det som, så alt vi gjør der inne, høres ut. Jeg har også sluppet noen ufrivillig. Det kan være etter sex eller dersom jeg har fått i meg noe jeg ikke tåler (matallergi). Han har ikke sagt noe negativt om det, så tror ikke det plager han, så lenge jeg ikke presser den ut i hvertfall Hørt han av og til og, men det bryr jeg meg ikke om. Det er lov å fise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest j25 Skrevet 10. mai 2011 #38 Del Skrevet 10. mai 2011 Snart 5 år sammen, og jeg har enda ikke gjort det. Han derimot.. Jeg har ikke behov for å fise så ofte, og det skjer som regel kun når jeg er på do. Har vel våknet av at jeg har "sluppet en" en gang i blant, Enig med deg der det er en uting å gå rundt å fise offentlig, men den morgenprompen når man er litt trøtt og heller vil ligge litt i senga er god. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roomie Skrevet 10. mai 2011 #39 Del Skrevet 10. mai 2011 Vært sammen med kjæresten i to år og bodd sammen i et og et halvt år... Jeg har fortsatt ikke gjort det forrann han. ELler,en gang,ved et uhell...Men da var jeg syk.. Jeg gjør det forann søstrene mine og gode venniner,men ALDRI forann typen,det klarer jeg bare ikke. Men han derimot,gjør det hele tiden,og ofte med vilje.. Våknet faktisk en gang av at han feis meg i trynet når jeg sov på soffaen... Holdt på å le meg ihjel, alltid koselig å våkne opp og glane rett i "stjerna" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 10. mai 2011 #40 Del Skrevet 10. mai 2011 Vi sitter jo ikke der og gjør det med mening rett foran den andre, men skjer der, så skjer det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå