Gjest Vil Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 Hvor lenge hadde dere vært sammen før dere begynte å fise sammen? (Det sies jo at man ikke er ordentlig kjærester før man tør å fise sammen) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest finpåvin Skrevet 9. mai 2011 #2 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Jeg fiser ikke når jeg er sammen med andre folk...kjæreste eller ikke. Endret 9. mai 2011 av finpåvin 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 9. mai 2011 #3 Del Skrevet 9. mai 2011 hahaha kjærsten min feis faktisk på første date!! Det var selvfølgelig et uhell, og fordi han hadde spist av mitt sukkerfrie godteri... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #4 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke foran kjæresten min av respekt og fordi jeg ikke vil han skal bli avtent. Men må jeg virkelig så går det jo. Det tok vel et år som samboere før jeg ble så komfortabel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #5 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke når jeg er sammen med andre folk...kjæreste eller ikke. Sånn er jeg og. Og kjæresten feis foran meg ganske tidlig, og fikk ganske tidlig beskjed om at det var en av tingene jeg ikke forstår meg på. Jeg har vokst opp uten at det var vanlig for noen av oss, så det går jo helt fint an å leve ett avslappet fint liv sammen med andre uten å fise foran dem. om man skal fise sammen for å virkelig være sammen, så blir jeg og sambon aldri virkelig sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #6 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke forran noen. Men kommer det så kommer det, men da som et uhell. Har vært sammen med kjæresten i 3 år, så et uhell eller to har nok hendt i løpet av den tiden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest VIl Skrevet 9. mai 2011 #7 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke når jeg er sammen med andre folk...kjæreste eller ikke. Man fiser selvfølgelig ikke foran andre, men når man lever så tett som kjærester gjør vil det bli veldig umulig om man ikke kan slippe en. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sunchild Skrevet 9. mai 2011 #8 Del Skrevet 9. mai 2011 Med vilje, har jeg aldri gjort og kommer aldri til å gjøre. Mitt lengste forhold varte vel en 7-8 år, litt frem og tilbake i slutten, og gjorde det ALDRI med vilje. Men selvfølgelig hender det man hører litt gjennom dodøra eller det glipper et lite uhell. Er nå samboer på 3. året og vi gjør det fremdeles ikke, hender som sagt at det kommer et uhell (men sjelden) og da bare ignorerer vi så godt det lar seg gjøre. Synes rett og slett det er ufint, og noe jeg ikke vil at NOEN skal se meg gjøre, uansett om det er foreldre, barn, partner, bestevenn etc. Eneste som må lide seg gjennom mine stinkbomber, er kattene 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #9 Del Skrevet 9. mai 2011 Vel, her i gården driver samboeren og jeg i hvertfall ikke med synkronisert fising sammen, men begynte ellers tidlig å fise i hverandres nærvær. Mener å huske at debuten kom første natten vi sov sammen Vi er begge utstyrt med normale sosiale antenner! Samtidig har vi fra dag 1 følt oss svært konfortable i hverandres selskap, og denne fisingen har derfor aldri vært noen "issue" i vårt forhold. Kunne ikke falle oss inn å gjøre slikt i andres selskap! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutseliten Skrevet 9. mai 2011 #10 Del Skrevet 9. mai 2011 Har aldri gjort det bevisst. Sitter ikke i sofaen og koser meg med kjæresten, for så å presse ut en fis. Men det hender jo av og til at det skjer, uten at noen av oss egentlig bryr oss. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mysticgirl Skrevet 9. mai 2011 #11 Del Skrevet 9. mai 2011 Kjæresten min fiser rett som det er og ler etterpå. Han tar gjerne i for å fise også :gjeiper: Jeg fiser ikke fremfor han om det ikke bare er et uhell og det kommer uanmeldt :gjeiper: Mange ganga så blir jeg nesten irritert over fisingen hans. For han gjør det jo med vilje, sier ofte at han kan gå ut og fise hele tiden og ikke opp i ansiktet mitt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bunyan Skrevet 9. mai 2011 #12 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Et halvt år, da spurte jeg ham hva han syntes om det mens vi satt og spiste kebab etter en tur på byen. Jeg hadde nemlig knepet noe insane ved et par anledninger etter vi ble sammen. Og vi var enige - må man fise, så må man fise. Endret 9. mai 2011 av Bunyan Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2011 #13 Del Skrevet 9. mai 2011 At man ikke er ordentlig kjærester før man fiser sammen, er de folkeskikk- og respektløse menneskers ide. Ærlig talt... Endel ting bør skje når man er alene og på badet, enkelt og greit. Klart man kan være tett innpå hverandre daglig uten å være i nærheten av hverandres fiser. Jeg levde i 19 år sammen med familien min uten å fise/høre andre fise særlig mye. Nå når jeg er samboer har jeg aldri hørt han fise. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rainbow Skrevet 9. mai 2011 #14 Del Skrevet 9. mai 2011 Det skjedde fort! Noen uker, kanskje. Jeg har veldig mye luft i magen, og da må det jo ut! ;-) Slutta vel å si unnskyld etter noen mnd, (fordi hun sa jeg ikke trengte å si det hver gang) med mindre det blir skikkelige stinkbomber, da. Det er bare en naturlig del av hverdagen, selv om jeg nok fiser mer enn henne, hehe! Og vi gjør det jo ikke om det er andre til stede, såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mohini Skrevet 9. mai 2011 #15 Del Skrevet 9. mai 2011 Det tok ca. 1 år. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest boblebrus Skrevet 9. mai 2011 #16 Del Skrevet 9. mai 2011 Jeg fiser ikke med vilje foran kjæresten min, men av og til skjer det uhell. Da sier jeg bare "oi!" og blir litt småflau, mens kjæresten min ler. Han kan faktisk finne på å fise med vilje, men det er heldigvis sjelden. Men vi er enige om at, "må man, så må man". Har ikke noen problemer med det, egentlig. Første gang jeg feis hadde vi bare vært sammen en måned eller to, da satt jeg riktignok på badet, men det var ganske lytt Var sprutrød når jeg kom ut igjen og han faktisk spurte "går det bra med deg, eller?". Så da hadde man gjort det og! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #17 Del Skrevet 9. mai 2011 Kjæresten min er ekstrem med fising, han slipper en så og si hele tiden I begynnelsen av forholdet syntes jeg det var utrolig ekkelt og respektløst, men herregud. Må man så må man! Nå har jeg blitt veldig vandt til det og enser det nesten ikke. Kjæresten min er plaget med luft i magen (han påstår at det er pga stor forbrenning?) og jeg stopper han ikke fra å slippe en. Jeg har blitt såpass komfortabel med han at jeg også godt kan slippe en om jeg må. Det er ikke bra å holde på luft vet dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #18 Del Skrevet 9. mai 2011 Man fiser selvfølgelig ikke foran andre, men når man lever så tett som kjærester gjør vil det bli veldig umulig om man ikke kan slippe en. Det er overhode ikke veldig umulig å ikke fise foran hverandre selv om man lever tett. Jeg levde hele oppveksten med 3 familiemedlemmer som ikke feis foran hverandre, vi gikk på do eller ett annet sted, ihvertfall ikke der andre satt i samme rom. Det gikk helt fint. Og vi har normalt med luft i magen alle sammen, neon av oss til og med mer en normalt (jeg har ibs). sambon og jeg klarer det også fint. Han feis i starten, men etter at jeg sa at jeg ikke syntes det var noe særlig å fise rundt overalt, siden det faktisk lukter til tider, så har han gitt seg. Vi lever fint sammen fordet, og slapper godt av gjør vi også, til tross for at fising og andre kroppsodører ikke deles i andre rom en bad/do. Klart vi kan høre den andre på do om man hører etter, og om jeg går etter ham på do, så kan det godt hende jeg merker lukt, men det er ikke viktig, det er jo på do! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #19 Del Skrevet 9. mai 2011 Vel og bra med folkeskikk, men om det ender med at man har luftforstoppelse så man ikke kan stå, fordi man må vente til man er inne på et toalett? Nei, ærlig talt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Consensio Skrevet 9. mai 2011 #20 Del Skrevet 9. mai 2011 Ligger jeg i sofaen og ser på film og må fise, så fiser jeg. Første gangen jeg måtte fise mens mannen var i samme rom var vel en uke ut i forholdet. Husker det fordi han aldri hadde hatt ei dame som turte å fise mens han hørte det. Ikke slik at jeg fiser når jeg er ute blant folk, men hjemme i min egen stue så gjør jeg det om jeg må. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå