AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #1 Del Skrevet 9. mai 2011 For over et halvt år siden begynte det en ny kollega på jobben min. Jeg ble tiltrukket av han med en gang, og etter mye snakking og småflørting på jobb,endte jeg opp hjemme hos ham. Det ble ikke mer med det, for vi hadde en stor krangel om noe, og han sa han ikke ville se meg mer. Det har vært et helvete for meg å se han hver dag på jobb, og vi later som vi ikke kjenner hverandre. Kjenner det brenner i magen når jeg ser ham, for jeg ville så gjerne at det skulle bli oss. For noen uker siden møttes vi på en fest, og da fikk vi snakket ut. Det endte i et godnattkyss. Etter dette har vi vært på hils, og sendt en sms i ny og ne. Problemet er at jeg lengter sååå etter ham, kjenner det bobler i magen,og jeg rødmer hver eneste gang jeg ser han. Kunne gitt alt for å fått en sjangse til.. Hvordan kan jeg glemme han? Må jo se han hver dag på jobb. Greier ikke gå på date med andre,for jeg vet at det er denne mannen jeg vil ha. Hvordan går det an å være så håpløst betatt av en som ikke vil ha meg?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mai 2011 #2 Del Skrevet 15. mai 2011 Jeg kjenner meg igjen i absolutt alt du har skrevet. Det er dessverre opplagt at denne mannen ikke er interessert i deg, er en gutt interessert gjør han noe med det. Jeg vet det er vanskelig å glemme, særlig en du ser hver dag, men synes du ikke du fortjener noe bedre enn en mann som du bare har fått deg med hjem, og som gir deg et kyss i FESTSAMMENHENG? Som om det hjelper deg noe, det gjør det bare verre, og du får kanskje litt falske forhåpninger? Du kan heller ikke lage unnskyldninger for han, som pga av den krangelen. Var den så alvorlig at han ikke ville se deg mer? Det høres jo ut som en ren avvisning. Du fortjener bedre:) Han er definitivt ikke mannen for deg. Og jo, du trenger å møte andre menn. Vet hvordan det er å tro at kun en mann er den "rette", men det er ikke sant. Ikke ta kontakt med han mer, oppfør deg likegyldig. MØT for all del andre, som jeg har nevnt, og da skal du se at du treffer noen som faktisk liker deg for den du er. Det er slik det skal være, og det er nettopp det du fortjener:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå