ini Skrevet 25. mai 2011 #61 Skrevet 25. mai 2011 Jeg har en mikroskopisk leilighet for meg selv på omtrent 30 kvadratmeter. Har ikke soverom, men det ene hjørnet av stua er innredet som et, men med romdeler (bokhylleting) og en sånn... uh... dings jeg selvsagt ikke husker hva heter foran, så det blir vegger rundt det, sort of. Innredet på magisk vis for å virke forferdelig mye større enn den egentlig er. Som sagt, mikroskopisk leilighet, men jeg elsker beliggenheten. 1
Gjest Mahareth Skrevet 25. mai 2011 #62 Skrevet 25. mai 2011 Vi bor på 85 m2. 3 soverom, stue, kjøkken, bad, lang og stor gang, innvendig og utvendig bod og garasje. Oppbevaring er ikke noe problem hos oss, men oppvarming er Nå er vi 2, og har tenkt at vi kan bo her til vi har skolebarn.
Mischa Skrevet 25. mai 2011 #63 Skrevet 25. mai 2011 Vi bor på 65 kvm, to personer - ingen barn! Vi bodde på 34 kvm før, gikk helt greit, men utrolig hvor fort man blir vant til mer plass. Nå føles 65 kvm lite!
Gjest Emo Fisk Skrevet 25. mai 2011 #64 Skrevet 25. mai 2011 Hus på 100 kvadrat innvendig. Litt liten stue, og tre soverom som gjerne kunne vært litt større, men ellers ganske bra Vi er to voksne, og snart to barn. Kommer til å gå greit så sant vi ikke blir flere.
Gjest Cosette Skrevet 29. mai 2011 #65 Skrevet 29. mai 2011 85 kvadrat sentralt i Bergen. Fornøyd med det. 2 soverom, bad, stor gang, romslig kjøkken i eget rom, stor stue, bod. Har også terrasse. Synes det er greit med plass når vi kun er to. Elsker beliggenheten. Leiligheten er en del av en firemannsbolig i Fjellsiden, med nydelig utsikt over sentrum. Pent og rolig område, og samtidig veldig sentralt.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #66 Skrevet 29. mai 2011 Lurer rett og slett på hvor stor leilighet dere har? Vår er ca 85 kvm og jeg syns den er litt liten om vi skal fortsette å bo her da vi en gang blir flere. Men, jeg trives så godt her.. Hvordan er leiligheten dere delt inn med rom? Det høres da mer enn stort nok ut, om dette er en byleilighet/sentrumsleilighet for 3 personer? (Mor, far og 1 barn)? Min venninne bor i Oslo nær sentrum vest med mann og ett barn i en arkitektegnet smart innredet leilighet med store vinduer, høyt under taket og mye lys, den virker mye større enn den er: kjøkken, bad og 2 soverom, og stor stue: 65m2, og en liten balkong. Virker kjempefint for de 3!
tihi Skrevet 31. mai 2011 #67 Skrevet 31. mai 2011 Vi selger denne leiligheten nå: http://www.finn.no/finn/realestate/homes/object?finnkode=28639324 Selges med tungt hjerte til fordel for nybygg...
Marshmallow Skrevet 31. mai 2011 #68 Skrevet 31. mai 2011 Bor på 64 kvm. 3-roms med stort kjøkken som jeg elsker, et stort og et lite soverom, liten gang og lite bad, og en mellomstor stue med vedkamin. Bor der med samboeren min, og vi håper på å få vårt første barn neste år. Jeg synes vi har god plass, samboeren har vokst opp i et stort hus og synes at vi har ganske liten plass.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2011 #69 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kjøpte drømmeleiligheten i går, er så lykkelig! Det er en 2-roms på 56 kvadrat. Jeg er bare en person. Jeg har tidligere bare bodd alene på 12 og 28 kvadrat, og med samboer på 42 kvadrat. Så den nye leiligheten føles kjempestor for meg!
Spiralis Skrevet 2. juni 2011 #70 Skrevet 2. juni 2011 Jeg kjøpte drømmeleiligheten i går, er så lykkelig! Det er en 2-roms på 56 kvadrat. Jeg er bare en person. Jeg har tidligere bare bodd alene på 12 og 28 kvadrat, og med samboer på 42 kvadrat. Så den nye leiligheten føles kjempestor for meg! Gratulerer!
Auroressa Skrevet 2. juni 2011 #71 Skrevet 2. juni 2011 Vi er to personer, og har 3 hunder. To små og en middels stor Vi lever på 59 kvadrat. Helt OK plass for oss :-)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå