Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Applestore
Skrevet

40kvm, kjempe lite! Og soverommet er større enn stua.. Vi er heldigvis bare to studenter, og skal flytte om 2 år :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm..skjønner at jeg ikke skal klage. Men, det virker mindre her fordi enkelt møbeler tar så stor plass, og en litt dum planløsning;lang gang med mange smårom.

Skrevet

Vi bor i ei 3-roms leilighet på 65 m2. Planløsninga er god, men kjøkkenet er så lite at det bare er plass til 3 stk rundt bordet.

Vi er to voksne og en 3-åring, og venter nr 2 nå. Vi håper på å flytte innen nr 2 skal sitte ved bordet, men det spørs om vi må vente ennå en stund.

Jeg trives veldig godt i leiligheten, og synes det er praktisk at det er lite. Men jeg skulle GJERNE hatt plass til en ekstra stol rundt bordet, og så kanskje en liten bod til å plassere tomflasker og papiravfall. :sjenert: Alt det vi ikke bruker til vanlig/har stående framme, står i poser på soverommet vårt, og det skulle jeg gjerne ha sluppet. Og en kontorpult hadde vært drømmen!

Skrevet

1 roms leilighet, 31kvm, med sovealkove,STOR balkong. Bare jeg som bor her. Passe stor for en person. Men bodde et kjærestepar her før meg. Synes det kunne bli for trangt for meg.

Skrevet

Jeg trives veldig godt i leiligheten, og synes det er praktisk at det er lite. Men jeg skulle GJERNE hatt plass til en ekstra stol rundt bordet, og så kanskje en liten bod til å plassere tomflasker og papiravfall. :sjenert: Alt det vi ikke bruker til vanlig/har stående framme, står i poser på soverommet vårt, og det skulle jeg gjerne ha sluppet. Og en kontorpult hadde vært drømmen!

Sånn har jeg det også. Papp og tomflasker blir ofte liggende i poser som står på kjøkkenet, og med uendelige mange trappetrinn ned og ut til søplekassene så blir det ofte stående altfor lenge. Fikk plutselig stort kjøkken her om dagen da jeg faktisk fjerna BÅDE papp og tomflasker.

Skrevet

Her vi bor no, har vi 117kvm,4 soverom. To voksene og 3 barn. Flytter snart i nytt hus, då får vi 248kvm, så det skal bli suuupert med større plass!!

Gjest Lille-pus
Skrevet

Leilighet (2 etasjes) på 90 m2 fordelt på 3 sov, 2 bad, bod, gang, åpen stue/kjøkken løsning. I tillegg (utenom de 90 m2 primærrom)balkong med helt ok størrelse, utebod og 2 parkeringsplasser under tak :)

Meg og mine tre katter og to biler :)

Skrevet

68m2. To voksne. Liten gang, lite, men nyoppusset og fint bad, soverom, stor stue og kjøkken. Pluss en slags bod/oppbevaringsrom som sikkert kunne vært et barnerom (selv om vi ikke skal ha), men det er ikke vinduer, så det ville vært litt dårlig luft.

Vi vil flytte til hus etter hvert og få oss hunder!:-)

Skrevet (endret)

Eier 140 kvadrat, inkl 40 kvadrat kjeller. Tre rom og bad i andre. Stue, kjøkken, gang og vindfang i første. Veranda i andre, terasse i første og hage på ca 100 kvadrat. Ingen barn.

Endret av Spiralis
Skrevet

31 kvm med samboer :fnise: Heldigvis har vi en virkelig super planløsning, fransk veranda og en diger bod, så det føles ikke så lite. Man kommer langt når hver kvadratmeter kan utnyttes til det fulleste. :sjenert:

Soverom, bad, stue, kjøkken (delvis åpent mot stue)

Skrevet

2-roms, ca. 50 kvadrat, to voksne og en stor hund. Fantastisk planløsning; romslig gang med masse skapplass, stort bad og kjøkken, ok stue og lite soverom. Terrasse og hage samt 4 romslige (oppvarmede) boder.

Vi føler oss klare for noe større, så bytter nok ut leiligheten med enebolig snart.

Skrevet (endret)

3 soverom, 115 kvm, to bad, to verandaer på 18 kvm hver. Gravid med førstemann nå :) 2 katter og 1 liten hund.

Endret av NovaFlare
Skrevet

68 kvm boareal. 3 roms. Bor alene. Kunne godt tenkt meg en liten innendørsbod, samt litt større stue. Har en gang som stjeler ganske mye plass, men for øvrig er planløsningen bra, så jeg blir nok boende. Trives veldig godt.

Skrevet

3 roms på 65 kvm, jeg og kjæresten. Helt ok plass, og funker med barn en som er liten, men tipper man vil inn i noe større når barnet vokser til..

Skrevet

60 kvaderat sammen med samborene. Gang, stue, kjøkken, bad, bod og et soverom. Ingen terrasse, balkong eller uteområde. Ok plass. Om et par måneder flytter vi til en enda mindre leilighet. Det kan bli spennende det!

Skrevet

169 kvm.

3 soverom og bad i øverste etasje.

Stue, spisestue og kjøkken + entré i mellom.

Stue, bad, gang, bod, vaskerom og matrom i nederste etasje.

Skrevet

Jeg og kjæresten blir om et par uker samboere, og da flytter vi inn i en leilighet som er 59 kvadrat, helt enkel for oss. Vi får kjøkken som er separert fra stuen, og soverom og bad. Vi er to voksne og tre hunder :rodmer:

AnonymBruker
Skrevet

94 kvm, 2 vokse og 2 barn (4 og 1 år).

3 soverom, 1 bad.

Savner bod utenom kjellerboden + gjesterom/kontorrom og kanskje en kjellerstue på sikt - der barna kan ha besøk. Nå leker barna i stua hele dagen, og den ser slik ut også. Ellers synes jeg det går greit foreløpig

Gjest Krizzy
Skrevet

Lurer rett og slett på hvor stor leilighet dere har? Vår er ca 85 kvm og jeg syns den er litt liten om vi skal fortsette å bo her da vi en gang blir flere. Men, jeg trives så godt her..

Hvordan er leiligheten dere delt inn med rom?

52 kvadrat. En voksen, et barn.

Et soverom, et bad, en stue, et kjøkken, en gang, en veranda.

Skrevet

Jeg og mannen min leier et lite hus på ca. 150 kvadrat totalt. Tror at 110 av disse er primær rom fordelt på to etasjer. Resten er mørkeloft, jordkjeller og boder/kott.

Her trives vi kjempegodt, med de tilhørende 2 mål jord, en "dobbelgarasje", og en stor stall som inngår i eiendommen. Her blir vi nok boende i noen år (;

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...