AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #1 Skrevet 8. mai 2011 Vurderer disse navna: Jente: Eah Angelica Cynthia Agathe Leonora Mathea Gutt: Matheo Dennis Kevin Martinus Sofian Hva synes dere jeg skal velgt?
Gjest Nadezhda Skrevet 8. mai 2011 #2 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville ikke ha valgt noen av de navnene, beklager. 8
kakemonsteret Skrevet 8. mai 2011 #3 Skrevet 8. mai 2011 Vurderer disse navna: Jente: Eah Angelica Cynthia Agathe Leonora Mathea Gutt: Matheo Dennis Kevin Martinus Sofian Hva synes dere jeg skal velgt? Noen av de med fet skrift.
werty Skrevet 8. mai 2011 #5 Skrevet 8. mai 2011 Jeg synes ikke noen av de var noe fine. Synes det blir litt for spesielt for min smak. Hvis jeg hadde måttet velge av de du har skrevet her, hadde det isåfall blitt Agathe og Dennis.
Fanta Exotic Skrevet 8. mai 2011 #7 Skrevet 8. mai 2011 Eah er fint, men ikke alene.. Du kan jo kombinere det med noen av de andre valgene dine.
Gjest pysepusen Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Eah Angelica Mathea Matheo Disse likte jeg
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Eah, hva i all verden for et "navn" er det? Det er jo bare en lyd. Og hva har h-en der å gjøre? 6
Gjest Tjoms Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Vurderer disse navna: Jente: Eah Angelica Cynthia Agathe Leonora Mathea Gutt: Matheo Dennis Kevin Martinus Sofian Hva synes dere jeg skal velgt? Ingen! Men hvis du MÅ velge noen av disse, gå for Mathea eller Matheo og Kevin. Sofian høres ut som et transenavn, Eah høres ut som noe man har satt fast i halsen. Agathe og Leonora hver for seg derimot er fint, men overhodet ikke sammen.
Antheia Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Strengt tatt er vel dette noe du og din eventuelle partner bør bestemme da... Tror ikke jeg ville latt noen randoms (Beklager uttrykket ) fra kg bestemme navn på mitt barn. Det viktigste er jo ikke hva vi synes er fint, men hva du og din partner synes er fint.
Bringebærjenta Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Tenk at sønnen din skal ha dette navnet som voksen også! Sofian er kanskje søtt på en gutt på 4 år, men en seriøs sjef på 40? Jeg liker Angelica ellers ysnes jeg ikke så mye om guttenavnene...
Gjest Purple Haze Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Sofian? Virkelig? Folk må virkelig få velge de navnene de selv liker, men det er vel greit å ha et navn hvor det ikke er tvil om kjønn på barnet. Personlig ville jeg ikke valgt noen av disse. Mathea er det eneste av jentenavnene jeg likte, av guttenavnene Martinius - med en i inni der, ja. 1
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Er ikke dette navn som barna kan bli mobbet for? Maritinius-martini. Eah_ eaaah- lyd.
kaprifolen Skrevet 8. mai 2011 #16 Skrevet 8. mai 2011 Agathe ELLER Leonora, ikke kombinert. Mathea. Matheo (hvis det passer til etternavnet. Altså ingen -sen, -berg, -skog eller annet typisk "norsk") Martinus (sikker på du ikke mangler en i? Martinius? Men har hørt om Martinussen, så det er jo sikkert et navn) Ea uten -h er greit nok, de andre navna var skrot i mine øyne.
musikkfrelst Skrevet 8. mai 2011 #17 Skrevet 8. mai 2011 Jente: Mathea Gutt: Kevin. For all del, ikke kan jenta di Eah!
Gjest Reproductivist Skrevet 8. mai 2011 #18 Skrevet 8. mai 2011 Vurderer disse navna: Jente: Eah -vanskelig å forstå hvordan det skal utales og skrives. For kort til å være alenenavn. Går ikke å søke på det på PC, fordi det er for vanlig bokstavkombinasjon på engelsk og for kort. Angelica - rotete å stave, må svare om det er c eller k hver gang. Cynthia - enda værre å stave. Gamlinger skjønner ikke hvordan det uttales. Kyntia f ex. Agathe Leonora - th igjen bare rot å stave det, noen forstår ikke hvordan det uttales. Mathea - th Gutt: Matheo - th Dennis -dennis the menace Kevin -kommer til å bli uttalt kevin eller kjevin istedet for kevinn som på engelsk Martinus - jentete Sofian - jentete Hva synes dere jeg skal velgt? Velg noe som ikke inneholder øæå, ikke kan staves eller uttales feil selv av gamlinger, idioter og innvandrere og likevel går å uttale rett fram på engelsk. Og ikke kan vris til noe teit man kan ertes for, betyr noe idiotisk eller er brukt i annen sammenheng og heller ikke er nytt. Sikkert under 50 norkse navn som oppfyller de krava. Leonora og Dennis passer best imm. Finnes sikkert noen varianter av Leonora med H som ødelegger og sikkert Denis og plus at det kan bli forveksles med Denise.
Tears.of.the.Sun Skrevet 8. mai 2011 #19 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ville ikke ha valgt noen av de navnene, beklager. Ikke jeg heller. Jeg liker liksom ikke klangen i noen av navnene, kanskje bortsett fra Kevin. Jeg syns det faktisk er et fint navn, men kunne ikke kalt mitt barn det. 1
Meadow Skrevet 8. mai 2011 #20 Skrevet 8. mai 2011 Er Eah et navn? Høres bare ut som en lyd... Leonora og Dennis var best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå