Gå til innhold

Hva skal jeg gjøre for å vekke interessen hans igjen?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Bestilte du en femdagers utenlandstur etter tre dager med en fremmed fire måneder inn i fremtiden?

Så denne tråden er for at vi ikke skal gjøre det samme eller? Eller hva forteller det om å legge forventingspress på seg selv?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jada, Waco. Det gjorde jeg. Kostet 1500 kroner. Regnet med at jeg skulle klare kneika om det skjærte seg. Dette med å ta sjanser osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

joa jeg tror jeg skjønner. har man først fått følelsen at det er den evigvarende lykken som kommer på besøk så lukker man jo opp.

Visse justeringer hadde jeg nok gjort. Kanskje ventet tre uker med å bestille billetter.

Men det da meg, og jeg er bitter og kvinnevond og ser jeg lykken foran meg så regner jeg med at lykken har gått til feil person, eller at det er noe annet, - men å bestille billetter til utlandet på forhånd,- tja... er glad jeg kan lese om menneskers opplevelser på kvinneguiden, - slik at jeg kan lære av andres menneskers feil! =)

Håper alt ordner seg til slutt og lykke til uansett hva som skjer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Synd at dere møttes så kort tid etter bruddet, for uansett hva man mener og tror, så er man gjerne ikke helt ferdig med hverandre, på et vis. Man møtes, blir sentimental, tenker på barna osv osv.

Jeg tror at du bare skal melde pass nå. Du har gjort ditt, du har lagt alle kortene på bordet, slik at det ikke er noen tvil for ham om at du vil ha ham. Ikke sant?

Du kan ikke gå rundt og logre sånn, det er ikke sunt for deg eller noen. Han får på en måte overtaket på deg, og du tar til takke med smulene.

Han får gjøre sine greier, du får vente til han har bestemt seg, og så må balansen gjenopprettes. En forelskelse og et forhold må gå begge veier, hvor begge får og gir, ikke bare den ene parten. Du trenger også bekreftelse på hvor deilig du er, hvor vakker du er, at det er deg han vil ha osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest; det er vel slik konklusjonen blir til syvende og sist. Tar et siste oppgjør etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...