Gå til innhold

Hva mener han?


Gjest hear my voice

Anbefalte innlegg

Gjest hear my voice

Jeg har snakka med en gutt på meldinger mye i de siste 2 ukene. Vi har møtt hverandre en del ganger før (litt sjeldent), men da bare som venner. I det siste føler jeg at det har begynnt å bli noe mer mellom oss. Vi sender meldinger og snakker med hverandre nesten hverdag, sender ikke jeg melding gjør han det, og omvendt. Han har bedt meg med til et museum liknende sted som faren hans eier, og han lurte på om jeg ville at han skulle vise meg rundt der. Jeg måtte takke nei, pga noen ting ( han vet grunnene). Han sender meg også meldinger hvor han skriver "god natt søta". Men jeg vet ikke om den museum forespørselen var et date forespørsel eller om han kun ville henge med meg som venn. Vet heller ikke hva han mener med meldingene han skriver for han er liksom typen til å si det for tull, men på melding føler jeg det er annerledes, eller? Han har også invitert meg til å henge med han og vennene hans, men da måtte jeg også takke nei, og han vet hvorfor(det er gode, sanne grunner). Hva tror dere, vil han ha meg som venn eller er han på utkikk etter kanskje noe mer?

Vet det er vansklig å si utifra det lille som jeg skreiv, men lurer litt på hva dere tror?:)

Og, ja jeg er litt interisert i han, men han vet ikke det. Så hva kan jeg gjøre for å vise at jeg er hans venn, men gjerne kunne ha blitt noe mer?

Jeg er ikke akuratt den mest frempå jenta i verden, så tør liksom ikke invitere han på date heller... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

"vil han ha meg som venn eller er han på utkikk etter kanskje noe mer?"

Det vet jo bare han. Syns du skal bli med på noe som han inviterer deg til, så finner du fort nok ut av hva han mener. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Silje

At han skriver "god natt søta" bør jo bety at han synes du er søt i hvertfall. Han hadde vel aldri skrevet det om han mente det motsatte. Det kan virke sm om han også vil noe mer, siden han vil vise deg til vennene hans osv. Det kan jo være han tenker som deg at han vil noe mer og at det er derfor han inviterer deg med til farens museum osv. Uansett så vil han hvertfall være venn med deg, siden han spør om du vil joine han med forskjellige ting. Hadde jeg vært deg, så ville ikke jeg sett bort i fra at han vil noe mer. Du må bare joine han på det han inviterer deg med på, for å så prøve å vise at du er intierisert i han mer som en venn. Hvis du blir med han der han inviterer deg, så finner du nok fort ut av om han ser på deg som en venn eller noe mer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
Gjest liksåm:D

han vil hvertfall henge med deg. Hvis du blir med å henge med han vil du merke om han kun vil han deg som venn eller om han er interisert i noe mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...