loffen Skrevet 9. mai 2011 #21 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) flUor! Endret 9. mai 2011 av loffen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesten Skrevet 9. mai 2011 #22 Del Skrevet 9. mai 2011 (endret) Her burde det vært en poll! Jeg sier flUor. Endret 9. mai 2011 av Gjesten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. mai 2011 #23 Del Skrevet 9. mai 2011 Det er da vel ingen som sier flor. Ts må ha misforstått, det er fluOr med trykket på siste stavelse venninnene hennes mener. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heloise Skrevet 9. mai 2011 #24 Del Skrevet 9. mai 2011 Snakk om Fluor i tannkrem? FlUor. Det er jo ikke snakk om Flour (mel) eller blomster på fransk heller. Venninnene dine tuller med deg, TS Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 10. mai 2011 #25 Del Skrevet 10. mai 2011 Seier vel fluor, men det kan sikkert høyrast litt ut som flor, når ein seier det fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 10. mai 2011 #26 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg sier flOr. Synes det høres rart ut med u. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tootikki Skrevet 10. mai 2011 #27 Del Skrevet 10. mai 2011 Jeg sier flOr. Synes det høres rart ut med u. Mvh Yvonne Nei, gi deg a! Har aldri hørt noen si det. Sier altså fluor selv, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Raindrops Skrevet 10. mai 2011 #28 Del Skrevet 10. mai 2011 Men.. "alle" sier jo fluor, skjønner ikke hvordan det kan høres så rart ut da. Jeg hadde ikke forstått hva noen pratet om hvis de sa flor. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FrøkenJosefine Skrevet 10. mai 2011 #29 Del Skrevet 10. mai 2011 leser man en hel fluor/flor tråd så blir det ordet veldig morsomt inne i hodet mitt.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofie_22 Skrevet 10. mai 2011 #30 Del Skrevet 10. mai 2011 Ikke så ofte jeg sier det akuratt, men sier nok flor. Er vel ikke det som er riktig, flour høres mer riktig ut :gjeiper: Er ikke noe jeg tenker særlig mye over, man skjønner uansett hva en mener. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 11. mai 2011 #31 Del Skrevet 11. mai 2011 Men.. "alle" sier jo fluor, skjønner ikke hvordan det kan høres så rart ut da. Jeg hadde ikke forstått hva noen pratet om hvis de sa flor. Merkelig, ingen jeg kjenner seir flUor, så da høres det rart ut. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå