Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Så deilig med tur!

:hjerte:

Pass på at ikke du kommer hjem og så viser det seg at den drømmen er i ferd med og bli sant... ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det gikk kjempefint i bryllupet! Ble nok ikke tatt noen bilder av håret mitt.. ;)

Skal nok sørge for at det ikke blir småsøsken når vi er på tur! :fnise:

S har lenge gitt meg våte "kyss" over hele ansiktet, men de siste dagene har hun begynt å suge seg fast i haka mi når jeg tar henne opp for å rape. Selv i søvne etter nattmaten! :hoho:

Før helga begynte hun dessuten å snu seg fra rygg til mage heeele tida, så det er ihvertfall ikke noe uhell lenger! :nigo:

Nå skal vi avsted for første dose med vaksine. Håper det går greit!

Skrevet

Så herlig med våte kyss :rodmer: Hun høres ut for å være litt av et sjarmtroll :hjerte:

Lykke til med vaksinen, håper det går greit og lille S slipper å reagere noe særlig :kose: Her tok det en uke for Liten ble seg selv igjen, men inatt sov hun natta gjennom, og hun sover nå også, så sovebabyen min er in tha house igjen :tommelopp:

Skrevet

Lykke til med vaksinen i dag!

Skrevet

Flinke S :klappe: Håper vaksinen i dag gikk bra :klem:

Åh... våte kyss fra frøkna :rodmer:

Skrevet

Hei Mazzi! :vinke:

Er du interessert i at jeg sender deg to stk Tommee Tippee-flasker? :) Her står de bare i veien, men jeg har ikke helt samvittighet til å kaste de, heller... ;)

Skrevet (endret)

Selve vaksinene gikk ok, hun gråt litt idet helsesøster stakk, men det gikk fort over. Det var verre i ettermiddag. Først var hun litt sutrete, og så ble hun helt utrøstelig stakkar.. :tristbla: Hun fikk en paracet før hun la seg, og det hjalp visst. Håper hun er mer i slag i morra!

I formiddag lo hun forresten! Det var verdens søteste latter! :rodmer: Hun er helt herlig, og det skjer noe nytt nesten hver eneste dag for tida! :rodmer:

chico: Takk for tilbudet, men jeg tror ikke vi får bruk for dem vi heller.. Her er det nemlig kun Medelaflaskene som gjelder... Men utrolig snilt av deg å tenke på oss! :klemmer:

Endret av Mazilla
Skrevet

Så bra at det gikk greit med vaksinen :) Får håpe eventuelle bivirkninger nå går fort over ja! :kose:

Høres ut som herlige dager med S :hjerte: Kjempesøtt når de begynner å le :rodmer: Og de utvikler seg fort i den alderen ja! :)

Skrevet

Okei, den er grei :nigo:

Så herlig med latter :strix:

Skrevet

Moro at det skjer så mye nytt, ikke minst at hun ler. :rodmer: Håper hun er i fin form igjen i dag. :)

Skrevet

Nå har vi vært på småbarnstreff på kafé, og det var kjempekoselig! Tror nok vi kommer til å gå dit neste torsdag også. Det beste av alt: De hadde glutenfrie sveler, og det var utrolig billig. Kaffe og svele kosta bare 30 kroner til sammen! :overrasket:

Skrevet

Så moro og lese om utviklingen til lille S :rodmer: Kan tenke meg hun er skjønn når hun setter i gang og le.

Skal si, 30kr for kaffe og svele er ikke feil :jepp: Så bra at treffet var vellykket, ser ut til at dere har fått dere en fast rutine der.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

PS - Intet nytt her i gården... Jeg holder deg oppdatert om noe skulle skje.

Skrevet

Heiiiii! :)

her har det jo skjedd kjempemasse!!!! :hoppe:

MÅ møtes snart! spent på både hår og latter! så si fra når dere vil møtes! babytreff hørtes koselig ut! :) spent på hvor dere har vært! :)

Skrevet

Så moro og lese om utviklingen til lille S :rodmer: Kan tenke meg hun er skjønn når hun setter i gang og le.

Skal si, 30kr for kaffe og svele er ikke feil :jepp: Så bra at treffet var vellykket, ser ut til at dere har fått dere en fast rutine der.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

PS - Intet nytt her i gården... Jeg holder deg oppdatert om noe skulle skje.

Ja, det er ei kjempeartig tid! Tenker du gleder deg til å hilse på den lilla frøkna deres nå.. ;) Håper det snart kommer en sms fra deg! :nigo:

Heiiiii! :)

her har det jo skjedd kjempemasse!!!! :hoppe:

MÅ møtes snart! spent på både hår og latter! så si fra når dere vil møtes! babytreff hørtes koselig ut! :) spent på hvor dere har vært! :)

Heia! Er du hjemme igjen? :hoppe: Må treffes en dag ja! Vi har i grunnen sjeldent noen planer, så det er akkurat det samme for oss når.. ;)

Skrevet

Så bra småbarnstreffet var koselig. :)

Fikk lyst på svele nå jeg. (Eller lapp(er) som jeg kaller det ;))

God helg! :klemmer:

Skrevet

Lapper :sikle: Litt dumt at den eneste jeg kjenner som pleier å lage det til oss for øyeblikket oppholder seg på sykehotellet på Ullevål etter å ha blitt far.... :sukk::ler:

Ha en fin dag Mazzi! :klemmer:

Skrevet

Sveler og lapper er da ikke det samme?! Ikke på min dialekt ihvertfall... Lapper er mindre, mens sveler er tykkere og lagd med surmelk e.l. :fnise: Men her er det også mest lapper det går i, mens sveler er noe folk flest forbinder med ferjer på vestlandet ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...