Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med ferskt tantebarn og for lille S som er blitt hele 4 måneder! :strix: Tida flyr :daane:

Skrevet

Jeg har blitt spurt om å komme til den andre enden av landet for å presentere masteroppgaven min. Har veldig lyst, men det spørs om det er mulig. Det er allerede til onsdag, så jeg har ikke akkurat mye tid på meg for å bestemme meg.. :daane: Det går så få fly dit at jeg er nødt til å overnatte, og det gjør det jo enda mer tungvint med S og barnevakter, sånn midt i uka... Må dessuten være 100% sikker på at hun tar flaske før jeg evt drar. Får gå langt inn i tenkeboksen i løpet av ettermiddagen, sånn at jeg kan gi dem et svar innen i morgen tidlig.

Snakk om å gi meg litt for mye å tenke på! :bond:

Skrevet

Gratulerer med tantebarn og 4-månederingen! :hoppe:

Hyggelig å bli spurt om det da! Fått tenkt noe? :)

Skrevet

Oi såpass, skjønner at det blir tungvindt men, sikkert moro :)

Gratulerer til vesla på nå 4mnd! :):klem:

Skrevet

Så gøy at du ble spurt om det! :) Det må du ta som et stort kompliment :Nikke: Håper du finner ut av hvordan du kan gjøre det!

Skrevet

Gratulerer til S :) Så gøy at du har blitt spurt om å presentere oppgaven din!! Skjønner at det er vanskelig å bestemme seg, men som Androide er inne på så får du ta det som et kompliment uansett hva det blir til :)

Skrevet (endret)

Skrev et laaaangt innlegg fra mobilen i stad, men det forsvant.. :snurt:

Jeg måtte si nei til å reise, siden S er litt lite glad i flaska for tida. Det hadde jo vært kjipt å sitte i Kirkenes og vite at det var en skrubbsulten baby i den andre enden av landet... ;) Sendte mail og takka nei, og fikk spørsmål om jeg kanskje kan delta på en regional samling senere i høst istedet. Det skal jeg heller få til! :jepp:

S er skikkelig kul for tida! :fnise: Det siste nye nå er at hun har lært seg å blåse, så her står spyttsprøyten fra morgen til kveld. Hun har sikla i lange tider, men nå blir hun klissvåt på null komma niks.. :ler: I tillegg sjarmerer hun alle hun møter, og gliser til alle som gidder å gi henne oppmerksomhet. Hun er riktignok litt mammadalt etter sykehusoppholdet fremdeles, men jeg tror det går fremover. Det må jo bare det! ;)

I dag skal jeg klippe meg. Håper frisøren har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre med det håpløse håret mitt.. Skal i bryllup i helga, så jeg vil helst føle meg litt fresh. Apropos bryllup: Skal gå med en kjole som er lilla og sort. Spørsmålet er: Lyse eller mørke strømper? :vetikke: Oi, kom på nå at jeg ikke har sko... Iiiik! :bond:

Endret av Mazilla
Skrevet

Så spennende at du fikk tilbudet :jepp: Men forstår godt grunnen til at du ikke reiser. Kan tenke meg at lille S er litt av et sjarmtroll, og så stor hun er blitt allerede :overrasket:

Håper frisørbesøket går bra og at hun klarer å fikse manken din. Når det gjelder strømper til kjolen ville jeg gått for lyse, det er ennå såpass varmt og sommerlig ute :jepp: Hadde det vært midtvinters eller senere på høsten hadde jeg valgt sorte.

Men du bestemmer selv ;)

Skrevet

Så gøy at du ble spurt om å presentere masteroppgaven din! Det er jo et skikkelig kompliment!!

Skjønner forøvrig godt at du ikke reiser avgårde når S ikke er godvenner med flaska. Har dere prøvd å ha litt smak i melka? f.eks litt maltekstrakt eller sviskedrikk? Hender jeg gjør det for at E skal drikke litt mer enn 20-30 ml. Han kan virkelig gjøre meg sprø noen ganger med småspisingen sin.

Skrevet

Så spennende at du fikk tilbudet :jepp: Men forstår godt grunnen til at du ikke reiser. Kan tenke meg at lille S er litt av et sjarmtroll, og så stor hun er blitt allerede :overrasket:

Håper frisørbesøket går bra og at hun klarer å fikse manken din. Når det gjelder strømper til kjolen ville jeg gått for lyse, det er ennå såpass varmt og sommerlig ute :jepp: Hadde det vært midtvinters eller senere på høsten hadde jeg valgt sorte.

Men du bestemmer selv ;)

Jeg tenker også at lyse er best på denne tida av året :Nikke:

Frisørbesøket gikk så som så.. :sukk: Har litt lyst til å klippe meg en gang til, men jeg får se først hva mamma og han godeste sier... ;)

Så gøy at du ble spurt om å presentere masteroppgaven din! Det er jo et skikkelig kompliment!!

Skjønner forøvrig godt at du ikke reiser avgårde når S ikke er godvenner med flaska. Har dere prøvd å ha litt smak i melka? f.eks litt maltekstrakt eller sviskedrikk? Hender jeg gjør det for at E skal drikke litt mer enn 20-30 ml. Han kan virkelig gjøre meg sprø noen ganger med småspisingen sin.

Har ikke prøvd å tilsette noe i melka, men nå tok hun nettopp 100 ml! :hoppendeglad: Nan vil hun absolutt ikke ha, mens Hipp fra 4 mnd funker. I går tok hun 20-30 ml, men nå tok hun altså 100! :hoppe:

Det er jo litt dumt hvis vi må gi henne mme jevnlig bare for at hun ikke skal glemme det igjen, når jeg tross alt har nok melk i massevis.. Men samtidig trenger jeg å ha muligheten for å få litt fri også. Mest psykisk egentlig - at jeg vet at det er mulig.. Så det spørs om ikke hun får få litt mme innimellom, bare for å bli ordentlig venn med flaska. Så får vi heller prøve å gi morsmelk fra flaske igjen om en liten stund. Bare vi ikke ødelegger alt igjen da... ;)

Skrevet

Drømte nettopp at jeg ble tobarnsmor. S var ikke større enn det hun er i virkeligheten, så det andre må ha vært et veldig kort svangerskap. Vi var uansett kjempefornøyde med å ha fått to så tette, for da var vi ferdige med det... :daane:

S spiser nå. Heldigvis nattas første måltid. Natt til igår våkna hun kl 23, 0030, 0130, 0330, 0545 og 0645. Liker mye bedre når hun begrenser seg litt! :fnise::Gjesp:

Skrevet

:ler: Litt letta da du våknet? ;)

Håper dere får en fin helg med bryllup. :klem:

Skrevet

En smule letta da, ja! :fnise:

Nå har jeg vært hos frisøren igjen... :sjenert: Det blir fort dyrt å gå til frisøren hver dag, men nå er jeg heldigvis fornøyd! Det ble kort, så det er uvant, men det ble litt kult også.. :nigo: Han godeste trenger litt tid på å venne seg til det, sier han. Egentlig ikke så rart, for han har aldri sett meg med så kort hår før.. ;)

Skrevet

Får se om det kanskje blir tatt noen bilder i bryllupet i morra. Men det spørs om jeg klarer å style håret sånn som frisøren gjorde da ;)

Skrevet

Gjett hvem som måtte avgårde for å kjøpe seg sko i dag morges! :daane: Her har jeg mast på han godeste i lange tider for å være sikker på at han hadde antrekket sitt i orden, og så viste det seg at den som ikke hadde sko, jo det var meg... :flau: Hadde noen jeg hadde tenkt å bruke, men etter mye leting kom jeg på at jeg kasta dem da vi flytta, for å ha et påskudd for å kjøpe nye. Greit nok det, men det ble jo litt ekstra stress! :ler: Fikk hjelp av ei veldig hyggelig dame, og endte med å kjøpe noen sko jeg aldri hadde funnet på å kjøpe hvis jeg hadde kikka alene. Jeg blir nok noen cm høyere enn han godeste i dag, men det får heller være. Dama i butikken kalte meg idrettsjente og sa jeg hadde så god holdning, og da ble jeg så smigra at jeg kjøpte de hun fant.. :ler:

Skrevet

Nå har vi bestilt ferie!! :hoppe: Vi skal på kjærestetur til Stockholm i november, bare oss to! :rodmer:

Skrevet

Håper bryllupsfeiringen med nye sko og ukjent farge på strømpene (;)) ble vellykket i helgen?!

Så koslig med kjærestetur til Stockholm! :hjerte: Dit vil jeg å...

Skrevet

Håper bryllupet gikk bra, selvom du måtte ut og kjøpe nye sko :jepp: Kort hår sier du?! Bilde?

Så koselig med kjærestetur i høst :hjerte:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...