TuttaV Skrevet 24. august 2011 #802 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer med ferskt tantebarn og for lille S som er blitt hele 4 måneder! Tida flyr
Mazilla Skrevet 24. august 2011 Forfatter #803 Skrevet 24. august 2011 Jeg har blitt spurt om å komme til den andre enden av landet for å presentere masteroppgaven min. Har veldig lyst, men det spørs om det er mulig. Det er allerede til onsdag, så jeg har ikke akkurat mye tid på meg for å bestemme meg.. Det går så få fly dit at jeg er nødt til å overnatte, og det gjør det jo enda mer tungvint med S og barnevakter, sånn midt i uka... Må dessuten være 100% sikker på at hun tar flaske før jeg evt drar. Får gå langt inn i tenkeboksen i løpet av ettermiddagen, sånn at jeg kan gi dem et svar innen i morgen tidlig. Snakk om å gi meg litt for mye å tenke på!
Muffin! Skrevet 24. august 2011 #804 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer med tantebarn og 4-månederingen! Hyggelig å bli spurt om det da! Fått tenkt noe?
Minttu Skrevet 24. august 2011 #805 Skrevet 24. august 2011 Oi såpass, skjønner at det blir tungvindt men, sikkert moro Gratulerer til vesla på nå 4mnd!
Androide Skrevet 24. august 2011 #806 Skrevet 24. august 2011 Så gøy at du ble spurt om det! Det må du ta som et stort kompliment Håper du finner ut av hvordan du kan gjøre det!
Lilywhite Skrevet 24. august 2011 #807 Skrevet 24. august 2011 Gratulerer til S Så gøy at du har blitt spurt om å presentere oppgaven din!! Skjønner at det er vanskelig å bestemme seg, men som Androide er inne på så får du ta det som et kompliment uansett hva det blir til
Mazilla Skrevet 25. august 2011 Forfatter #808 Skrevet 25. august 2011 (endret) Skrev et laaaangt innlegg fra mobilen i stad, men det forsvant.. Jeg måtte si nei til å reise, siden S er litt lite glad i flaska for tida. Det hadde jo vært kjipt å sitte i Kirkenes og vite at det var en skrubbsulten baby i den andre enden av landet... Sendte mail og takka nei, og fikk spørsmål om jeg kanskje kan delta på en regional samling senere i høst istedet. Det skal jeg heller få til! S er skikkelig kul for tida! Det siste nye nå er at hun har lært seg å blåse, så her står spyttsprøyten fra morgen til kveld. Hun har sikla i lange tider, men nå blir hun klissvåt på null komma niks.. I tillegg sjarmerer hun alle hun møter, og gliser til alle som gidder å gi henne oppmerksomhet. Hun er riktignok litt mammadalt etter sykehusoppholdet fremdeles, men jeg tror det går fremover. Det må jo bare det! I dag skal jeg klippe meg. Håper frisøren har noen gode ideer til hva jeg kan gjøre med det håpløse håret mitt.. Skal i bryllup i helga, så jeg vil helst føle meg litt fresh. Apropos bryllup: Skal gå med en kjole som er lilla og sort. Spørsmålet er: Lyse eller mørke strømper? Oi, kom på nå at jeg ikke har sko... Iiiik! Endret 25. august 2011 av Mazilla
Disco Biscuit Skrevet 25. august 2011 #809 Skrevet 25. august 2011 Så spennende at du fikk tilbudet Men forstår godt grunnen til at du ikke reiser. Kan tenke meg at lille S er litt av et sjarmtroll, og så stor hun er blitt allerede Håper frisørbesøket går bra og at hun klarer å fikse manken din. Når det gjelder strømper til kjolen ville jeg gått for lyse, det er ennå såpass varmt og sommerlig ute Hadde det vært midtvinters eller senere på høsten hadde jeg valgt sorte. Men du bestemmer selv
hegejenta30 Skrevet 25. august 2011 #810 Skrevet 25. august 2011 Så gøy at du ble spurt om å presentere masteroppgaven din! Det er jo et skikkelig kompliment!! Skjønner forøvrig godt at du ikke reiser avgårde når S ikke er godvenner med flaska. Har dere prøvd å ha litt smak i melka? f.eks litt maltekstrakt eller sviskedrikk? Hender jeg gjør det for at E skal drikke litt mer enn 20-30 ml. Han kan virkelig gjøre meg sprø noen ganger med småspisingen sin.
Mazilla Skrevet 25. august 2011 Forfatter #811 Skrevet 25. august 2011 Så spennende at du fikk tilbudet Men forstår godt grunnen til at du ikke reiser. Kan tenke meg at lille S er litt av et sjarmtroll, og så stor hun er blitt allerede Håper frisørbesøket går bra og at hun klarer å fikse manken din. Når det gjelder strømper til kjolen ville jeg gått for lyse, det er ennå såpass varmt og sommerlig ute Hadde det vært midtvinters eller senere på høsten hadde jeg valgt sorte. Men du bestemmer selv Jeg tenker også at lyse er best på denne tida av året Frisørbesøket gikk så som så.. Har litt lyst til å klippe meg en gang til, men jeg får se først hva mamma og han godeste sier... Så gøy at du ble spurt om å presentere masteroppgaven din! Det er jo et skikkelig kompliment!! Skjønner forøvrig godt at du ikke reiser avgårde når S ikke er godvenner med flaska. Har dere prøvd å ha litt smak i melka? f.eks litt maltekstrakt eller sviskedrikk? Hender jeg gjør det for at E skal drikke litt mer enn 20-30 ml. Han kan virkelig gjøre meg sprø noen ganger med småspisingen sin. Har ikke prøvd å tilsette noe i melka, men nå tok hun nettopp 100 ml! Nan vil hun absolutt ikke ha, mens Hipp fra 4 mnd funker. I går tok hun 20-30 ml, men nå tok hun altså 100! Det er jo litt dumt hvis vi må gi henne mme jevnlig bare for at hun ikke skal glemme det igjen, når jeg tross alt har nok melk i massevis.. Men samtidig trenger jeg å ha muligheten for å få litt fri også. Mest psykisk egentlig - at jeg vet at det er mulig.. Så det spørs om ikke hun får få litt mme innimellom, bare for å bli ordentlig venn med flaska. Så får vi heller prøve å gi morsmelk fra flaske igjen om en liten stund. Bare vi ikke ødelegger alt igjen da...
Mazilla Skrevet 26. august 2011 Forfatter #812 Skrevet 26. august 2011 Drømte nettopp at jeg ble tobarnsmor. S var ikke større enn det hun er i virkeligheten, så det andre må ha vært et veldig kort svangerskap. Vi var uansett kjempefornøyde med å ha fått to så tette, for da var vi ferdige med det... S spiser nå. Heldigvis nattas første måltid. Natt til igår våkna hun kl 23, 0030, 0130, 0330, 0545 og 0645. Liker mye bedre når hun begrenser seg litt!
Muffin! Skrevet 26. august 2011 #813 Skrevet 26. august 2011 Litt letta da du våknet? Håper dere får en fin helg med bryllup.
Mazilla Skrevet 26. august 2011 Forfatter #814 Skrevet 26. august 2011 En smule letta da, ja! Nå har jeg vært hos frisøren igjen... Det blir fort dyrt å gå til frisøren hver dag, men nå er jeg heldigvis fornøyd! Det ble kort, så det er uvant, men det ble litt kult også.. Han godeste trenger litt tid på å venne seg til det, sier han. Egentlig ikke så rart, for han har aldri sett meg med så kort hår før..
Mazilla Skrevet 26. august 2011 Forfatter #816 Skrevet 26. august 2011 Får se om det kanskje blir tatt noen bilder i bryllupet i morra. Men det spørs om jeg klarer å style håret sånn som frisøren gjorde da
Mazilla Skrevet 27. august 2011 Forfatter #817 Skrevet 27. august 2011 Gjett hvem som måtte avgårde for å kjøpe seg sko i dag morges! Her har jeg mast på han godeste i lange tider for å være sikker på at han hadde antrekket sitt i orden, og så viste det seg at den som ikke hadde sko, jo det var meg... Hadde noen jeg hadde tenkt å bruke, men etter mye leting kom jeg på at jeg kasta dem da vi flytta, for å ha et påskudd for å kjøpe nye. Greit nok det, men det ble jo litt ekstra stress! Fikk hjelp av ei veldig hyggelig dame, og endte med å kjøpe noen sko jeg aldri hadde funnet på å kjøpe hvis jeg hadde kikka alene. Jeg blir nok noen cm høyere enn han godeste i dag, men det får heller være. Dama i butikken kalte meg idrettsjente og sa jeg hadde så god holdning, og da ble jeg så smigra at jeg kjøpte de hun fant..
Mazilla Skrevet 28. august 2011 Forfatter #818 Skrevet 28. august 2011 Nå har vi bestilt ferie!! Vi skal på kjærestetur til Stockholm i november, bare oss to!
TuttaV Skrevet 29. august 2011 #819 Skrevet 29. august 2011 Håper bryllupsfeiringen med nye sko og ukjent farge på strømpene () ble vellykket i helgen?! Så koslig med kjærestetur til Stockholm! Dit vil jeg å...
Disco Biscuit Skrevet 29. august 2011 #820 Skrevet 29. august 2011 Håper bryllupet gikk bra, selvom du måtte ut og kjøpe nye sko Kort hår sier du?! Bilde? Så koselig med kjærestetur i høst
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå