Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Jo, Mokkon83 og den lille venninna til S er på naborommet.. I tillegg er kusina mi og hennes 4 uker gamle nurk i kontakt med lege i kveld. Snakk om styr! :sukk: Godt de tar det på alvor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oisann... litt av en ball som begynte å rulle! Det fine for de små som ennå ikke har symptomer er at de kan starte behandling allerede (forebyggende) og dermed slippe sykdommen. Og heldigvis blir tilnærmet alle helt friske! Men man får jo vondt av sine små da...

:kose: til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Må være på isolatet frem til fredag. S er så tapper, men hoster så hun (og jeg) blir helt utkjørt. I dag sover og sover hun. Ikke vet jeg om det er pga antibiotikaen eller sykdommen. Fine lille jenta mi... :hjerte: Får så vondt av den stakkars lille kroppen som må gå gjennom dette bare fordi onkelen hennes ikke ble tatt på alvor av legen sin tidligere i sommer.. :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tenker på dere :klemmer:

stakkars lille S og deg, håper dagene går fort og at hun blir bedre!

klæm :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! :klem: Godt dere testa negativt og fikk dra hjem. Det er jo ikke akkurat spennende å være her ;)

Han godeste har vært her et par timer nå, men er så sliten etter jobb at han nesten likegjerne kunne vært hjemme for min del, for han sitter stort sett og spiller på mobilen... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja,godt å komme hjem... men savner stillheten på sykehuset.. alt for mye distraksjoner her, får ikke slappet helt av som der borte :sjenert:

koselig at han godeste kommer da :rodmer: lurer på om min mann hadde kommet om jeg hadde blitt værende lengre og ikke absolutt trengte noe hjemmefra :sjenert:

tenker på dere jenter!! i morgen er det allerede torsdag og da kan du si "i morgen reiser vi hjem!" :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såpass ja.. Han godeste har vært her fra etter arbeidstid til leggetid hver dag. Det er jo like mye hans barn og hans ansvar, eneste grunnen til at jeg må være her er jo pga amminga.. ;)

Ok natt i natt, tror jeg. Dagene og nettene begynner å gå litt i ett her, for å si det mildt. Men jeg får si som Mokkon83 sa over her: I morra skal vi hjem! :hoppe: (Forhåpentligvis... :sjenert: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Middag klokka 12 ja.... Sykehus altså :gjeiper:

Godt det er noe spiselig da :) Fisk eller kjøtt? Har som regel erfaring med at sykehusene pleier å være ganske flinke med fisk. Kjøtt er det verre med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøttkake (ja, entall) i brun saus var det idag. Ikke akkurat hverdagskost før 12 om formiddagen, men det funka ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er så sliten at jeg er helt matt og bare har lyst til å grine. Kjøpte "mat" fra mc donalds i stad (ja, man blir faktisk sulten igjen når man spiser middag kl 1145 :fnise: ). Fikk feil mat, og ble så frustrert og rasende at jeg ringte og kjefta dem ut. Er ikke helt meg selv, kan man si... I tillegg blir jeg uggen av antibiotikaen, og på toppen av det hele fikk jeg skikkelig migrene i stad. Skulle gjerne lagt meg tidligere siden jeg må opp og gi medisin kl 4, men må vente til nattevakta har vært innom. Igår var det kl 2315... Alt i alt går det på helsa løs å være her nå, føles det som. Samtidig er jeg redd for å reise hjem i morra, så jeg tror det er litt derfor jeg er litt utafor også.. S hoster mer for hver dag som går, så jeg synes det er skummelt å bli sendt hjem.. :tristbla::sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet hvordan du har det, med nattevakter som er innom og hvor sliten man kan bli av å være på et sykehus. :klem:

Du har lov til å være litt på tuppa, du har lov til å være frustrert å gråte - den minste ting blir feil når man er sliten.

Jeg krysser fingrene for at dere får komme hjem i morgen, man slapper av litt mer i sine egne omgivelser. Og skulle det være noe er det bare å ringe til avdelingen hvor dere har vært innlagt.

Håper du får noen gode timer med søvn og at lille S. er mye bedre av hosten sin i morgen. Det skjer små mirakler om natten vet du :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...