Aries86 Skrevet 1. august 2011 #621 Del Skrevet 1. august 2011 Hva skjer? Håper alt går bra med henne! (Gratulerer med bryllupsdagen forresten ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2011 Forfatter #622 Del Skrevet 1. august 2011 Hei jenter! S har hatt en skikkelig ekkel hoste en stund, og bare blitt verre og verre. De la henne (=oss) inn til observasjon over natta for å se hvordan hun er, og for å utelukke kikhoste. Det kan visst være ganske farlig for de minste småtrolla.. Vi er på isolat, men kan gå ut hvis vi går rett ut. Får ikke oppholde oss i gangene, og jeg får fex ikke hente meg mat selv. Alle pleierne går med fullt "verneutstyr", så de ser ganske morsomme ut.. Regner ikke med å få sove altfor mye i natt, men det får heller være. De hadde gjort en feil, så prøver som skulle vært tatt kl 16 ble ikke tatt før 21. Håper (og tror) vi blir skrevet ut i morra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 1. august 2011 #623 Del Skrevet 1. august 2011 oi!! stakkars S når får dere vite om det er kikhoste? hadde ikke hun ganske lik hoste som han godeste? ps: gratulerer med bryllupsdagen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. august 2011 Forfatter #624 Del Skrevet 1. august 2011 Får vite det etterpå eller i morra tidlig, tror jeg. Tror ikke de egentlig tror det er kikhoste, men de vil være på den sikre siden siden hun er så liten. Håper ikke hun har smitta noen av dere, uansett hva det er! Crp i formiddag var forresten negativ. Ellers har vi ikke fått noen svar enda, siden de hadde rota så. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 1. august 2011 #625 Del Skrevet 1. august 2011 Sender dere en god Siden crp er negativ regner jeg med at dere er ute i morgen, men greit å vite at de tar forhåndsregler og passer godt på dere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 1. august 2011 #626 Del Skrevet 1. august 2011 Usj da Håper det går fort over og at hun blir frisk og utskrevet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2011 #627 Del Skrevet 2. august 2011 Usj, får håper det går fort over og at dere slipper å være der så lenge! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 2. august 2011 #628 Del Skrevet 2. august 2011 Huff da Skjønner godt at dette ikke er noe gøy for hverken dere eller henne. Håper det ordner seg og at de finner ut om det er kikhoste eller ikke. Riktig god bedring til lille S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2011 #629 Del Skrevet 2. august 2011 Huff, stakkars. God bedring! Gratulerer med bryllupsdagen i går. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 2. august 2011 #630 Del Skrevet 2. august 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2011 Forfatter #631 Del Skrevet 2. august 2011 Nå er jeg våken, men S sover fremdeles. Nattevakta har kommet og gått i hele natt, så det ble rimelig oppstykka søvn for min del. S har vært mye bedre i natt, heldigvis. Nå venter jeg på legen, men det tar nok en stund. Er sist på legevisittrunden siden vi er på isolat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2011 Forfatter #632 Del Skrevet 2. august 2011 S sover og sover. Vel og bra det, men jeg er skikkelig ammetrengt! Rett før jeg tar turen bort i gangen til nyfødtintensiven og låner ei pumpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mokkon83 Skrevet 2. august 2011 #633 Del Skrevet 2. august 2011 Hei prøvde å ringe deg for å høre om dere hadde fått svar var sikkert midt i legevisitten... blitt bedt til hun ene på jobb og det er mange babyer som skal samles... så hvis S har kikhoste og siden jeg begynte å hoste etter besøket så burde jeg kanskje melde pass Ingen fare for H iallefall ettersom hun ble vaksinert for to uker siden Venter på tlf tilbake fra legen min for å være på den sikre siden. Blir godt for dere å komme hjem! Vanskelig å sove på sykehuset kan jeg tro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. august 2011 #634 Del Skrevet 2. august 2011 Bra de har tatt hosten til S alvorlig da. Hun må ha vært ganske plaget i pusten siden hun ble lagt inn, stakkars... Men godt å høre hun er på bedringens vei og at crp var negativ. Håper dere kommer dere ut snart Gratulerer så mye med overstått bryllupsdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 2. august 2011 Forfatter #635 Del Skrevet 2. august 2011 Fikk akkurat beskjed, positiv på kikhoste. Så nå blir vi på isolatet litt til, foreløpig med flere innskrenkninger enn før. De vet ikke helt hva de skal gjøre, for det var så sjeldent de hadde noen med kikhoste her. Æsj... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 2. august 2011 #636 Del Skrevet 2. august 2011 Uff Får håpe dere ikke trenger å være der så lenge! Dumt de ikke helt vet hva de skal gjøre.. God bedring til vesla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 2. august 2011 #637 Del Skrevet 2. august 2011 Stakar lille S. Bra dere blir passet på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 2. august 2011 #638 Del Skrevet 2. august 2011 Stakkar liten Men nå er dere i beste hender, trygt og godt og med den behandlingen hun evt. trenger, så hun kommer seg nok fort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 2. august 2011 #639 Del Skrevet 2. august 2011 Håper dere får en behandling som virker raskt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 2. august 2011 #640 Del Skrevet 2. august 2011 Kikhoste kan behandles hjemme med antibiotika, men hvis allmenntilstand er dårlig eller de er usikre på S fordi hun er så liten kan det godt henne hun må bli der litt lenger... kjedelig for dere, men kjekt å få en spesifikk diagnose kanskje? Jeg ser at Mokkon83 har vært hos deg nylig, har ikke hun også en ca 3 mnd gammel baby? Å kun ha tatt én trippelvaksine er ingen forsikring mot smitte ville jeg bare si. Spesielt hvis det bare er 2 uker siden. det tar jo tid for immunsystemet å få laget antistoffer. Ellers har man oppdaget de siste årene at kikhoste-vaksinene går ut på dato hos voksne, kan du si.. så alle voksne som er i nær kontakt med S og som ikke har fått påfyll av stivkrampe, difteri og kikhoste vaksinen (boostrix) bør gå å få satt den for å ikke risikere smitte. Fortsatt god bedring til S Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå