Mokkon83 Skrevet 27. juli 2011 #581 Del Skrevet 27. juli 2011 takk for i dag! kjempekoselig var det og igjen, mazzi-mammaen er SÅ koselig godt du likte kaken, den var myyye bedre i dag enn i går så om du skal lage den så ville jeg lagd den dagen i forveien (sitter og spiser litt nå ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juli 2011 Forfatter #582 Del Skrevet 27. juli 2011 Nå er det tomt for kake her også.. Han godeste har allerede begynt å mase om ikke vi kan lage den selv en dag, så den var definitivt en hit! Prøvde med jordbærsaus til, og det var kjempegodt! Prøvde å legge S tidligere i kveld, for hun ble skikkelig døsig da hun var nybada og mett, men det gikk ikke.. Er lei av hyl og skrik om kveldene, så vi tok henne like gjerne opp igjen. Da lå hun blid og fornøyd og spiste på/koste med bamsen sin på gulvet i stua i over en time (det var nesten så vi glemte at hun lå der, så stille og rolig lå hun!). Så fikk hun bittelitt pupp, og så sovna hun. Det er et kvarters tid siden, og det virker som hun har tatt kvelden. En kveld uten skriking, det må nesten være første gang! Håper vi har "knekt en kode"... Nå skal jeg lime inn fotavtrykkene i boka til S, tenker jeg. Koselig å ha noe å pusle med! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 27. juli 2011 #583 Del Skrevet 27. juli 2011 Slik var det hos oss også når hun var så liten Fikk ikke ordentlig rutine på legginga før hun var 4-5 mnd da beynte hun å legge seg mellom 20-21 og det har blitt bare tidligere og tidligere etter som måndene har gått.. Nå legger hun seg 19-19.30.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 28. juli 2011 #584 Del Skrevet 28. juli 2011 Så koselig med fotavtrykk. Håper kvelden fortsetter uten skriking. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. juli 2011 #585 Del Skrevet 28. juli 2011 Håper dere endelig har knekt sovekoden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 28. juli 2011 #586 Del Skrevet 28. juli 2011 Krysser fingrene mine for knekt sovekode! Koslig med fotavtrykk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #587 Del Skrevet 29. juli 2011 Jeg har kutta nesten helt ut kumelk de siste dagene, og fått en mye roligere baby. I tillegg har vi hatt gleden av å skifte 4 bæsjebleier på 3 dager, mens det har pleid å gå rundt ei uke mellom hver gang. Har ikke gjort noe annerledes, bortsett fra det med melka, så jeg tror muligens det er en sammenheng. Skal drikke melk igjen om noen dager og se hva som skjer. Hvis jeg skal fortsette uten melk, bør jeg kanskje ta noe kosttilskudd? Ellers lite å fortelle herfra. Holder på å renne vekk, det er et helt utrolig sommervær her for tida! Drikker så mye vann jeg klarer, men er likevel tørst. Varmt å amme for tida..! Men utrolig deilig med sommer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juli 2011 Forfatter #588 Del Skrevet 29. juli 2011 Deilig sommerkveld! S fikk mat i nitida i stua (jeg er vant til noen runder med amming alene på soverommet om kveldene), halvsov på vei til senga, og slokna på et blunk da jeg la henne ned. Siden har hun sovet! Vi spilte først litt brettspill og så satte vi oss ut med et glass vin. Det er fortsatt 21,5 grader og helt vindstille, så det var ikke noe problem å sitte ute i bare shorts og singlet. Herlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 #589 Del Skrevet 30. juli 2011 Jeg er dårlig til og drikke melk. Spurte legen om det der med kosttilskudd, og han sa at så lenge man spiser andre meireiprodukter som ost og yoghurt trenger man ikke slikt. Herlige sommerkvelden! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2011 #590 Del Skrevet 30. juli 2011 Det hørtes koselig ut! :happy: Og det er så godt å kunne sitte ute i mindre klær til sent på kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 30. juli 2011 #591 Del Skrevet 30. juli 2011 Så bra at det går bedre med leggingen av S Misunner dere skikkelig sommervær! Her var det fint og sol i går, og skulle bli det i dag også, men foreløpig er det skyet... Brettspill og vin er herlig Håper dere får en fortsatt fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 #592 Del Skrevet 30. juli 2011 Hvilken str bruker S i klær? Jeg har ikke så mye liggende, men litt i str 62/68 om du vil arve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #593 Del Skrevet 30. juli 2011 Hun bruker 62, så gjerne det! Nå skal jeg snart kjøre han godeste til skolejubileum. Håper S er like grei i kveld som i går, ellers blir det en lang kveld for meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 30. juli 2011 #594 Del Skrevet 30. juli 2011 Da skal jeg pakke ned klærne og ta de med på fredag. Lykke til i kveld.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2011 #595 Del Skrevet 30. juli 2011 Håper alt har gått bra idag, og at a mor ikke er helt sliti ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juli 2011 Forfatter #596 Del Skrevet 30. juli 2011 S har blitt en helt annen baby etter at jeg la litt om på kostholdet, så vi har hatt det kjempefint Dessverre er hun litt forkjøla, og våkner hver gang hun hoster. Håper natta blir grei likevel. Tror snart jeg skal tusle i seng selv, faktisk.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 30. juli 2011 #597 Del Skrevet 30. juli 2011 Det er godt å høre Nå har jeg pakket nesten ferdig og er sliten etter en lang dag,så jeg skal ligge i badekaret en liten stund før jeg hopper til sengs. Har ikke brukt det disse 2 ukene,så får passe på nå God natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. juli 2011 Forfatter #598 Del Skrevet 31. juli 2011 God tur hjem, Minttu! Natta ble helt ok. Kjipt at S hoster så hun våkner.. Noen ganger våkner riktignok ikke hun, bare jeg. Jeg sover ekstremt lett for tida, våkner av hvert minste host. Men samtidig er jeg heldigvis såpass i ørska om natta at jeg ikke husker hvor mange ganger jeg har vært våken.. Han godeste var hjemme litt før halv to, men ligger på gjesterommet i natt, så jeg har ikke prata med han. Nyter god plass i senga istedet. S er våken, men foreløpig fornøyd med å prate med fingrene sine og putte dem så langt bak i munnen at hun brekker seg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 31. juli 2011 #599 Del Skrevet 31. juli 2011 Så bra ting er bedre etter du kuttet ut kumelk da. God bedring til lille S. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest D.O.A. Skrevet 31. juli 2011 #600 Del Skrevet 31. juli 2011 Hei Mazilla Ønsker deg, mannen og S en kjempe fin sommer videre! Jeg sletter meg fra kg idag, men håper på litt oppdateringer via facebook når jeg har kommet fram over dammen! Stor klem fra meg, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå