Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Har avent elektrisk. Bruker den som manuell nå, men det var veldig greit å ha elektrisk i starten. Kjøpte den på Finn.no den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Venta med å kjøpe den til jeg så om jeg trengte den. (Men det gjorde jeg! ;) )

Jeg har skjønt at veldig mange er fornøyd med avent manuell! :jepp:

Tror jeg skal satse på elektrisk. Så kan jeg sitte på KG samtidig :fnise: Tror det er like greit for oss å bare kjøpe inn med en gang, for har definitivt planer om å pumpe meg både for at kjære skal kunne gi måltider og for at jeg skal kunne komme meg ut av huset innimellom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, det er veldig greit å ha litt melk i backup! :jepp: Vil også anbefale deg å kjøpe sånne melkeoppsamlere til å putte i bhen. Hos meg er det ihvertfall sånn at den puppen hun ikke spiser av lekker mens hun spiser, og da er det jo greit å ta vare på den melka også. I tillegg er det godt å gå med hvis man får såre brystvorter, så man slipper noe som gnisser inntil.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også avent manuell og var veldig fornøyd med det :jepp:

jeg syns de elektriske "lugget" sånn i brystvorta.. spesielt når de var såre :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Måtte innom å oppdatere meg her. Ikke blitt så mye tid på KG i sommerferien.

Gratulerer med vel overstått dåpsdag! Så bra det ble en fin dag! Det er stas med dåpskjoler som går i arv. Den E ble døpt i er fra 1928, den jeg ble døpt i var visst fra 1878 og så slitt at den ble sendt på museum nå. Lange dåpstradisjoner i familiene våre med andre ord.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag kom første bæsjebleie siden forrige søndag, og landlordbleia ble virkelig satt på prøve. Den bestod testen med glans! :spy:

Nå er vi ute og triller. Kjennes godt å gradvis nærme seg normalen igjen. Igår kveld gikk vi i fakkel-/rosetog. Det var godt å gå i en stille folkemengde hånd i hånd med kjæresten min. Mamma passa S imens. Det var sterkt å se sendingene fra Oslo, spesielt da de sang Til ungdommen, hvor et av versene jo avsluttes med "som om du bar et barn varsomt på armen", mens min egen mor gjorde nettopp det, med min egen datter.. :trist::rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

godt landlord-bleia holdt stand! tenker den må prøves ut når H blir litt større :) Akkurat begynt på nr 2 bleier :hoppe:

jeg holdt meg hjemme pga formen og H... begynner leggerutinen kl 18. Hadde vært utrolig tøft å være der nede... tårene renner i strie strømmer hvis jeg leser litt på nettavisene, så må begrense meg litt føler jeg nå :(

Tenkte på en ting... :sjenert:

Jeg har kjøpt sånn fingermaling som jeg skal ta fotavtrykkene til H med (ha i "min første bok" boken)

Vil du jeg skal ta det med meg så kan du ta S sine fotavtrykk også? tenkte det kunne vært litt koselig?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du er i form er du hjertelig velkommen :Nikke:

er heldigvis ikke smittsomt (ettersom crp var negativ vil jeg tro det? :vetikke: )

muuuulig jeg tar med meg noe annet også... må se hva jeg får anledning til :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klem: tilbake til dere fine jenter!

Dette var den tredje natta på rad uten nattmåltid. Deilig! :bolledeig:

Etterpå får vi besøk av Mokkon83 og hennes søte lille H. Det er utrolig hvor stor forskjell det er på henne og S, selv om det bare er 5 dager som skiller dem.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig!

Kos dere masse!

Vi skal ta turen på en lekeplass i byen.

Noe må man liksom finne på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Neferet

Tenk at S er over tre måneder allerede!! :daane: Godt å høre at dere har gode dager midt oppi det som har hendt. Sakte vender jo dagene seg til det mer normale igjen, men det kommer nok til å ta litt tid. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er veldig greit å ha litt melk i backup! :jepp: Vil også anbefale deg å kjøpe sånne melkeoppsamlere til å putte i bhen. Hos meg er det ihvertfall sånn at den puppen hun ikke spiser av lekker mens hun spiser, og da er det jo greit å ta vare på den melka også. I tillegg er det godt å gå med hvis man får såre brystvorter, så man slipper noe som gnisser inntil.. ;)

Takk for tipset! :hug:

Kos deg med venninnebesøk og ha en flott onsdag! :klem:

(Kan tenke meg det må være utrolig deilig med måltidsfrie netter :jepp:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har hatt en kjempefin dag. Fikk tatt fotavtrykk av småtrolla. Lettere sagt enn gjort, men vi fikk det til på et vis.. :fnise: Mokkon83 hadde dessuten med seg en konfektkake som var helt utrolig god! :daane::sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å lage fotavtrykk er koselig, men nå har jeg gjort det på 2-åringer, kanskje litt lettere :fnise:

Mmm, kake hørtes godt ut! Men jeg stapper i meg finsk sjokolade og donuts så det holder, og idag har jeg spist en svær soft-is, tror jeg får i meg nok :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...