Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

Sommerfesten jeg skulle vært på i kveld ble avlyst. Hadde allerede tatt opp melk fordi han godeste skulle være hjemme med S. Plutselig fikk vi tilbud fra pappa og dama om barnevakt noen timer i ettermiddag, men da hadde vi allerede andre planer. Spurte om de ville ha henne i kveld istedet, og det ville de, så i natt skal S sove borte fra oss for første gang. Litt blanda følelser, men en eller annen gang må jo være den første.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tja, den som visste det.. Skal muligens spise på den indiske restauranten, men vet ikke helt enda. Jeg hadde jo innstilt meg på noen glass :vin: i kveld.. Tror vi må drikke bittelitt ihvertfall, ellers kommer jeg sikkert til å ville kjøre og hente S... Best å ikke ha den muligheten! Må jo bare hoppe i det! ;) Hun er uansett så grinete for tida at det egentlig skal bli godt med litt fri.. Tror jeg kommer til å savne henne noe forferdelig likevel da! :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter på indisk restaurant, venter på maten og deler ei flaske rødvin. Fint å være bare kjærester, ikke mamma og pappa.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gjør vi :rodmer: (men tror snart jeg skal ta med meg brystpumpa en tur på do.. :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere har vært ute på middag, skikkelig kjærestelørdag!! :) Ha en fin helg videre, håper det går bra at lille S ligger borte :):klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde en veldig fin kveld! Nå har vi henta lille snupp. De hadde kost seg veldig, alle tre. Nå bader hun, for hun lukta jo helt fremmed! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For nøyaktig tre måneder siden var jeg rimelig kjørt og i ferd med å gi opp.. Pressefasen hadde vart mye lengre enn jordmora hadde "lovt" meg, og jeg var sur, lei og motløs. 13.58 var hun ute. Fine lille babyen min, som i løpet av disse tre månedene har vokst til å bli et lite menneske med egen personlighet. Et nydelig vesen som nå ligger på magen min og spiser på knyttneven sin, og ser på meg med sine store, tillitsfulle, blå øyne. Min skjønne, deilige S.. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har S sovet 12 timer i strekk! :daane: Høres ut som hun er i ferd med å våkne nå, og det er puppene mine glade for, for nå er jeg skikkelig ammetrengt! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som dere hadde en koselig kjærestekveld - og sikkert godt å få lille S hjem igjen etter en kveld borte :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig refleksjon over de siste 3 månedene :rodmer: og koslig at dere har fått hatt en skikkelig kjærestekveld :hjerte:

Hvilken pumpe bruker du? (En frue i innkjøpsfase her :fnise:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har avent elektrisk. Bruker den som manuell nå, men det var veldig greit å ha elektrisk i starten. Kjøpte den på Finn.no den dagen vi kom hjem fra sykehuset. Venta med å kjøpe den til jeg så om jeg trengte den. (Men det gjorde jeg! ;) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...