Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

I dag har jeg og S for det meste slappa av hjemme. Var en tur ute med vogna i stad, for å handle til vi får middagsgjester senere i dag. Gikk innom en butikk Mokkon83 tipsa om at hadde masse glutenfritt i samme slengen, bare for å se hva de hadde der. Helt utrolig - de hadde nesten mer der, på en vanlig Rema1000, enn på Ultra/Meny i Trondheim! Kjekt! :hoppe:

Jammen helledussen da!

Du må jo skrive HVILKEN butikk det gjelder!

Du vet... for noen av oss som beveger oss i de trakter nå og da...

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en Rema1000 litt utenfor byen. Kan sende deg en pm om du er interessert ;) Det aller beste utvalget jeg har funnet her er på Meny i sentrum, i kjelleren på senteret :Nikke:

Har besøk av broren til han godeste og dama. Hører at de spiller kort og koser seg, mens jeg som vanlig tilbringer kvelden på soverommet med S hengende i puppen.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

PM er kjekt vet du... ;)

Ja, jeg vet hvordan det der er.

Det er kjedelig når morroa er alle andre sin og ikke din.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet også godt hvordan det er å være utenfor selskapet ja.. :klemmer: MEN våre søte små er våre største fans, så vi er jo aldri ensomme :) kanskje litt på voksenkontakt til tider? (ikke så mye her i gården ettersom Mannen jobber hjemmefra...)

Godt du fant noe på Remaen :) veldig fornøyd med den :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til lørdag skal jeg på sommerfest hos ei venninne ( :hoppe: ), så han godeste skal være hjemme med S. Tar opp melk fra frysa, men tenkte kanskje vi skulle ha noe mme i bakhånd i tilfelle vi ikke hadde tatt opp nok. Testa nå for å se om hun ville ha, men det var helt uaktuelt. Får prøve litt til i morra formiddag, men sånn som det ser ut nå får vi heller ta opp litt ekstra mm fra frysa..

Utrolig varmt idag. Spent på hvordan det skal gå å få S til å sovne. De siste to dagene har hun forresten nesten ikke sovet i vogna, hun bare skriker helt til hun blir tatt opp. Hun er et sosialt lite vesen, det er det ihvertfall ingen tvil om! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så gøy med sommerfest! :hoppe:

du er så flink som greier å overlate babyen! jeg har ikke vært borte fra H lengre enn 30 min.... en gang da jeg dro på butikken og en annen gang da jeg tok solarium :fnise:

Ser MM veldig annerledes ut når du tiner den?

jeg syns den så så "grumsete" ut på en måte.... H ville ikke drikke den, kanskje jeg burde sette den i en annen fryser? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ser helt lik ut.. Tiner den i kjøleskap da, vet ikke om det har noe å si? :vetikke: Den skiller seg når den er kald, men blir akkurat som før når den blir varma i vannbad.

Jeg har jo bare vært borte fra S én hel kveld tidligere, da hun var 6 uker. Jeg grein da jeg gikk, men tvang meg avsted.. ;) Da jeg først var ute var det egentlig litt deilig å være ute blant "vanlige" folk og snakke om noe annet enn bæsjebleier og melkespreng.. Også hjalp det veldig å få hyppige oppdateringer på sms. Samtidig holdt det etter noen timer, så rundt halv tolv tok jeg turen hjem mens resten gikk på byen.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hva i alle dager vi skal finne på idag.. Det regner, og han godeste skal jobbe til fire, og så ordne saker og ting etter det. Kommer til å gå på veggene her! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skulle gjerne ha kommet jeg!

kjedelig at jeg har blitt så pjusken i formen... halsen er tykk og vond, hodepine, øynene svir og jeg er snufsete...

Har ingen forslag til deg, bortsett fra at du kan koble til wiien kanskje? :

Her er det motsatt, meget mye jeg burde ha gjort... alltids et rom å vaske eller rydde... skuffer å sortere, klær å vaske, tørke, brette... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har allerede støvsugd hele leiligheten og lagt på plass tøy. Har mye mer jeg kunne/burde ha gjort, men får ikke lov av S.. Hun er skikkelig slitsom for tida altså! :daane:

Kjedelig at du har blitt syk da, Mokkon83! Håper du blir fort frisk igjen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi fikk besøk av tanta mi og to av fetterne mine, og vips så fløy tida! Kjempekoselig :) S har ikke sovet siden hun hadde en ti minutters hvil på brystet mitt i ellevetida, så jeg er spent på hvordan resten av dagen blir.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig med besøk!

Alltid kjekt med besøk som gjør at dagen går fort noen ganger.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S har hatt tydelig vondt og vært helt vill idag. Det gjør vondt for meg også, og er ikke minst fryktelig slitsomt. Hun sovna omsider 2130, men våkna igjen for mat allerede nå, da jeg akkurat hadde sovna. Håper hun kan sove en stund nå, for det trenger vi alle mann etter dagens hendelser. Håper bare jeg får sove igjen, for bildet av gjerningsmannen har brent seg fast på netthinna mi. Creepy fyr! :haar:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke lenger hva jeg skal si, dette er jo helt sykt! Det eneste jeg vet er at jeg er glad S er så liten at jeg ikke trenger å forklare noe for henne.. :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke lenger hva jeg skal si, dette er jo helt sykt! Det eneste jeg vet er at jeg er glad S er så liten at jeg ikke trenger å forklare noe for henne.. :tristbla:

jeg tenker også det samme... ufattelig dette her :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...