Gå til innhold

Mazzi i tåka


Mazilla

Anbefalte innlegg

så flinke dere er!!!! masse lykke til i morgen! :)

gleder meg til å se bilder når vi kommer på besøk!

kanskje jeg får noen gode tips :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tips nr én: sørg for å ikke få blodflekker på dåpskjolen. Tips nr to: pass på at mannens antrekk er i boks tidsnok til at du slipper å stryke klær kvelden før. Tips nr tre: husk å bade dåpsbarnet så det ikke stinker gulp og sur melk. Sistnevnte må vi gjøre i morgen tidlig...

Plutselig litt mer :bond: nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioi! pust inn- pust ut!! :)

om det er en liten flekk så kommer garantert ingen til å se det! Og tøyet blir jo skrukkete med èn gang en får det på :wink:

gulp er jo kjekt å få av, selv om ingen sniffer på dåpsbarnet :fnise:

masse kluter med seg er nok lurt... og ta på kjolen rett før en skal inn i kirka :)

Igjen! masse lykke til! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var blodflekker, men jeg fikk dem heldigvis bort! Tror det greieste er å ta på kjolen før vi drar hjemmefra, men det blir nok det siste vi gjør før vi drar. Er ferdig med alt som kan gjøres i kveld, så nå ligger jeg som et slakt på sofaen og samler krefter til å legge meg.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det, jenter! Vi er i rute, men har ikke mye å gå på, så her bør det ikke skje noe uforutsett. Bæsjebleier er for eksempel uaktuelt! :ler:

Det regner i dag, men det gjør forsåvidt ingenting siden vi bare skal være inne.. Like greit at det ikke er knallvarmt ihvertfall! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dåpsdagen S! :hoppe:

øser skikkelig ned her nå, men når en skal være inne så gjør det jo ingen verdens ting! da holder gjestene seg iallefall på ett sted slik at en holder oversikten :fnise:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var det overstått! Koselig dag, men litt stress blir det jo med en liten på slep ;) Hun fikk masse fine gaver. Gleder meg til å se nærmere på alle tinga :) Nå er vi slitne alle tre. Kjenner det skal bli godt å tilbringe resten av kvelden i sofaen. Håper S legger seg greit idag.. :Gjesp:

Mokkon83; hvis dere kommer i morra har vi restekake! :lur: Har visst glemt å finne ut når han godeste slutter til uka, skal høre med han etterpå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bæsjebleia kom ikke før hun hadde lagt seg. Dermed måtte vi starte hele legginga fra begynnelsen igjen. Kaaanskje hun har sovna nå.. Krysser fingrene! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

kjempekoselig å se S igjen, hun er så søt :rodmer:

så stor forskjell fra forrige gang, moro når de er så mye mer "med"

NÅ skal jeg komme meg til sengs her :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt og høre at dåpen gikk bra :) Gratulerer så masse på etterskudd med dåpsbarnet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med dåpsbarnet! :)

Takker :)

kjempekoselig å se S igjen, hun er så søt :rodmer:

så stor forskjell fra forrige gang, moro når de er så mye mer "med"

NÅ skal jeg komme meg til sengs her :fnise:

Ja, ting skjer nesten litt for fort! Lille babyen min er plutselig ikke så liten mer.. Men det er jo mest gøy da, selv om det er litt vemodig også :sjenert:

Skal ikke skryte på meg at jeg så så stor forandring på H siden sist, i og med at hun bare lå og var så fornøyd og kikka rundt seg. Søte lille H! :rodmer: Eller forresten - jeg så jo at hun hadde vokst! :Nikke:

Godt og høre at dåpen gikk bra :) Gratulerer så masse på etterskudd med dåpsbarnet :klem:

Takk for det! :klem:

I dag har jeg og S for det meste slappa av hjemme. Var en tur ute med vogna i stad, for å handle til vi får middagsgjester senere i dag. Gikk innom en butikk Mokkon83 tipsa om at hadde masse glutenfritt i samme slengen, bare for å se hva de hadde der. Helt utrolig - de hadde nesten mer der, på en vanlig Rema1000, enn på Ultra/Meny i Trondheim! Kjekt! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...