Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:haar: Noen burde virkelig ikke jobbe med barn. :riste: Men jeg tør vel garantere at det er verst for deg. S var nok i strålende humør rett etter at du hadde gått ut døren. :Nikke:
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nevnte det såvidt ved henting, hun sa det samme som deg, Spatula. Venter med å ta det opp noe mer i detalj, skal snart ha foreldresamtale :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fine dagen hittil: Levering i bhg gikk som en drøm, frokost på kafe mens jeg ventet på at Posten skulle åpne, sol fra skyfri himmel, og ikke minst pakke-pakke-pakke til to netter på hotell! :hoppendeglad: Håper det kan bli litt kjærestetid, ikke bare kjæreste+svigers+hele resten av slekta-tid... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en herlig helg dere har foran dere :jepp: og krysser fingrene for at dere får litt kjærestetid også :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelpe meg for en kveld... :daane:

Ble møtt av spy i hotellgangene kl sju, det hele ble fulgt opp av middag i et konferanserom fordi restauranten var opptatt pga julebord. Mens vi spiste begynte livemusikk som var så øredøvende at vi ikke kunne snakke sammen, og som etter hvert viste seg å være Kurt Nilsen. Da vi var ferdige med maten, så vi en ambulanse i full utrykning svinge opp foran hotellet. Fant ut på nettet at det var ei som hadde slått ned kjæresten sin med en sko... Vel tilbake på rommet begynte en ny konsert, og det hørtes helt opp, for å si det sånn. Svigerfar ringte resepsjonen for å høre hvor lenge de skulle holde på, og fikk heldigvis beskjed om ro fra kl 23. Meeen neida, de holdt på med samme bassnivå helt til midnatt. Oh joy, herlig å slappe av på hotell... :ironi:

Det skal visst være et tilsvarende julebord i kveld, men da skal vi heldigvis avsted i selskap. Ingen vits i å ta kvelden tidlig derfra ihvertfall.. :roll:

Ellers har vi det fint, og jeg er sjeleglad for at vi ikke har S med oss til dette rølpestedet ;)

Og jeg våkner selvfølgelig tidlig den første dagen jeg har mulighet til å sove lenge, som vanlig... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:overrasket: ouch! Høres ikke avslappende ut nei! Håper alle har hangover fra i går så det blir tidlig kveld på de andre hotellgjestene da :roll: du får sove med ørepropper :erter:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi fikk nytt rom og forrige natt gratis (fint for svigers som betaler ;) ).

Nå er vi tilbake på hotellet etter dagens feiring. Kastet inn håndkleet først av samtlige, men da var ryggen min helt gåen etter altfor mange timer til bords, så har ikke så dårlig samvittighet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:overrasket:

Altså, jeg tar meg gjerne en øl eler to eller tre eller for mange jeg. Men det greiene der har jeg følt meg for gammmal for siden jeg var 19. Har virkelig folk så himla kjedelige liv at de må gå apeshit så fort de har promille?

Håper ryggen føles bedre, og at dere har en trivelig søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke ut som en så veldig avslappende helg dere hadde.

Syns nesten hotellet burde advart om at det var julebord sesong nå. Som jeg syns var litt tidlig egentlig...

Håper denne uka blir bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

-Nå skal vi på badet.

-Nei, jeg skal øve på dansen min nå.

-Når skal du legge deg da?

-Klokka tolv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...