Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Det er bare dårlig gjort av han godeste!

Jeg ba min kjære om ikke han kunne være underholdningsmaskin på søndagsmorran - og han stod opp med E og håpet på noen rolige timer på sofaen med ipad og kanskje snike til seg noen Zzzzzz, men det hadde ikke Endre tenkt nei. Full rulle fra de gikk ned til jeg kom ned 3 timer senere. Må si det var godt å slippe å ha turbo-turne-gutten oppi senga i to timer før vi stod opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han er ikke helt ved sine fulle fem om morgenen, så han er til en viss grad unnskyldt.. Men han har fått klar beskjed om å stå opp neste gang! :jepp:

Nå er han på trening og S i seng. Tørketrommelen tar seg av husarbeidet, mens jeg kan sitte med pcen i fanget og beina på bordet, med Masterchef i bakgrunnen og litt mat på en tallerken. Fin kveld :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Potetstappekaker?? :klo: Er det stekt potetstappe liksom...?? :sjenert: Og hva bruker man til eller på?? Ble veldig nysgjerrig her kjenner jeg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er kaker av potetstappe ja.. :fnise: Perfekt hvis man har rester av potetstappe, eller som jeg hadde denne gangen: potet-, blomkål-, gulrot- og vårløkstappe.

Bland i et egg, en skje mel, litt melk/fløte, salt, pepper, litt hvitløk og uhorvelige mengder revet ost. Stekes gyldenbrune i passe store, flate kaker. :sikle: I går brukte jeg fløte og cheddar, farlig godt! :daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du har nok rett der, TuttaV! Men bare for å lure oss voksne. S spiser ikke potetstappe, så hun fikk egen blomkål og gulrøtter.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ja, så satt jeg her på jobb med arbeidsforbud da.... :tunge1: Det viste seg at hovedprogrammet vi jobber i, ikke er helt som det for min bruker. For å si det mildt.... Så enn så lenge skal jeg bare drikke kaffe og slappe av! :ler:

Har muligens en spennende avtale i ettermiddag. Kan ikke si noe mer enda.... :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer, Neferet! :ler: Jo da, tror lykke til kan være riktig ting å si. Venter på sms fra han godeste om vi har andre planer, men får ikke svar. :bond: Typisk, akkurat når jeg venter på å eventuelt få gjort en annen avtale! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Haha, ok. Skal ha det i bakhodet når vi avtaler dato! :fnise:

Nå sitter jeg her med ei sovende frøken på fanget. Hun burde ikke sove nå, men hun var helt skutt etter bhg, stakkar. Dessuten er det jo så koselig... :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...