Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Håper dere har hatt en fin tur, Spatula! :klemmer:

Jeg er vel hjemme fra London. Fin tur :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Turen var fin, en hel dag i dyreparken var stas for både stor og liten :nigo: fikk også sett litt av Mazziland, en flott plass det også ;)

Skrevet

Herlig med en utenlandstur :) Ble det shopping?

Skrevet

Turen var fin, en hel dag i dyreparken var stas for både stor og liten :nigo: fikk også sett litt av Mazziland, en flott plass det også ;)

Ja, Dyreparken er virkelig ikke bare for barna! Minst like gøy for de voksne! ;)

Herlig med en utenlandstur :) Ble det shopping?

Tja, noe shopping ble det jo, men det er begrenset hvor mye man får med seg når man reiser med Ryanair og bare har håndbagasje... ;) Men fikk kjøpt en tunika som sikkert blir pen med voksende mage, en topp, høstjakke, skjerf, tre par strømpebukser, babyklær til gutten til venninna mi som er snart ei uke på overtid, småting til S og småting til han godeste :)

Skrevet

Siste hverdag før det nye barnehageåret starter til mandag. Sommeren går alltid så fort! :sukk: Samtidig skal det bli litt godt å komme inn i daglige rutiner igjen, og forhåpentligvis får jeg meg en jobb også innen kort tid... Tar til takke med hva som helst nå! :bond:

Nå skulle vi hatt formiddagsbesøk, men det ble kansellert i siste lita pga sykdom. Om en times tid er han godeste ferdig på jobb, og senere i ettermiddag kommer tvillingniesene våre på 9 1/2 år på overnattingsbesøk. Det blir sikkert koselig, men de er høyt og lavt og kjeder seg veldig fort, så det blir spennende å se om vi klarer å finne på noe som kan falle i smak... Og ikke minst spennende å få S til å sove i kveld! Tenker en av oss får ta med tvillingene ut en tur rundt leggetid, for å få litt ro i heimen. :Nikke: I morgen skal vi i bryllup, så da skal S overnatte hos dem. Sånn sett er det heldigvis ikke vårt problem om S er trøtt i morgen.... :fnise:

Bryllupet er "heldigvis" alkoholfritt, så jeg slipper å finne på noen unnskyldning for ikke å drikke. Kan bli interessant, for brudens familie er visst superreligiøs. Synes det er så fryktelig kleint med altfor mye Gud og Jesus i taler... :sjenert: Var pinlig berørt i vårt eget bryllup da min farmor avsluttet talen sin med "Gud velsigne brudeparet", for alle andre avsluttet jo med "Skål for brudeparet"... Men men, folk er forskjellige, og det blir sikkert en fin feiring! :)

Forresten så hadde vi 4 års bryllupsdag i går :hjerte:

Skrevet

:fnise: Min bestemor ble også litt småreligiøs på sine eldre dager, men heldigvis var det lite som kom ut "sånn offentlig".

Håper overdosene Gud og Jesus uteblir og at det blir en trivelig feiring :)

Gjest Neferet
Skrevet

Gratulerer med overstått bryllupsdag! :hjerte:

Håper bryllupet ikke tar helt av hva gjelder Gud og Jesus og at dere får en koselig kveld og en bra helg! :hug:

Skrevet

Nå er han godeste på sykkeltur til en sykkelpark her i nærheten, mens jeg har lagt S og nyter en stille stund før de andre kommer tilbake. S synes det er kjempestas med de store kusinene, så hun var rimelig gira fra de kom og til de dro. Det var litt krise da de dro på sykkeltur uten henne, men etter å ha blitt bestukket med en is ( :sjenert: ) gikk hun med på å legge seg.

Besøket påstår at de ikke legger seg før 22 for tida.. Vi glemte å spørre foreldrene før de dro. Sjakktrekk.. Ja ja, vi får legge oss samtidig da, for jeg holder neppe ut til noe særlig senere enn det.. ;)

Skrevet

I dag begynte S på ny gruppe i barnehagen. Leveringen gikk overraskende greit, hun vinket glad og fornøyd da vi reiste :) Like etterpå fikk jeg telefon fra mora til en av de andre, som lurte på om jeg hadde sett sønnen hennes da jeg leverte. Hun hadde nemlig forlatt en illsint og hylende gutt litt tidligere, og hadde litt vondt i mammahjertet stakkars. Noe nummer til den nye avdelingen hadde hun heller ikke.. Heldigvis kunne jeg berolige henne med at han var på perlehumør og tøysa og lo da vi var der. :)

Skrevet

Deilig å levere når det går så greit :) Mannen leverte H idag, hun smilte og vinket til han :) Ikke noe særlig når de gråter ved levering...

Skrevet

S fikk en ny tremenning for et par timer siden :hjerte:

Skrevet

:jepp:

Jeg fikk gleden av å holde ei på 17 dager da vi var i bryllup på lørdag. Helt merkelig hvor små de er, og hvor fort de vokser! :daane:

Skrevet

Så godt leveringen går greit :)

Jeg er spent på hvordan det går når lita skal være igjen i bhg alene..

Skrevet

I dag ville hun ikke hjem da vi kom for å hente, så her kan en trygt si at barnehagen har vært savnet i sommer! :jepp:

Resten av uka skal jeg jobbe i barnehage gjennom vikarbyrå. Må nesten bare ta imot alt som kommer av oppdrag, og håpe at de kommer på løpende bånd de neste seks månedene. Kan ihvertfall ikke si nei, selv om bhg ikke er drømmejobben, for da havner jeg vel i nei-bunka for late og umotiverte arbeidssøkere ;)

Skrevet

Å jobbe som tilkallingsvikar i barnehage er kos det, men også slitsomt.

Det mest slistomme er vel det å ikke vite om man har jobb fra uke til uke, eller dag til dag.

Når du først har kommet inn en plass, kan du si nei dersom det ikke passer - men i førstninga er det viktig å være positiv og si ja takk til det meste ja.

Skrevet

Veldig sant; koselig, men slitsomt. Men skulle sannelig ikke være der lenge før det vanket klemmer og kos fra mange små :)

Nå er vi på vei til Dyreparken med en ekstra toåring i baksetet. Der er det stor stemning! :ler: Hun ble storesøster på mandag, så vi tenkte både hun og resten av familien ville sette pris på en fridag :)

Skrevet

Så stas med dyreparken! Tror jeg hadde falt i smak hos vår lillemor også :jepp:

Kjempebra initiativ av dere å ta med den nye storesøsteren :skya:

Skrevet

Dyrepark er gøy!

*litt misunnelig*

:ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...