Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Plutselig var venninnetur til London i slutten av måneden bestilt. Her går det unna i svingene! Mandag til onsdag, bare shopping og avslapping! :nigo: 500 kr per person med Ryanair, og så må vi jo finne et ok hotell da. Tar gjerne imot tips, hvis noen har, både til overnatting og andre ting. Har vært der et par ganger tidligere, men det er jo en by man aldri blir ferdig med! :hoppe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hjemme igjen etter en fin uke i Danmark. Det er i lengste laget å bo så tett på andre, så det var godt å komme hjem også. Midtveis i uka fikk jeg noen litt stressende nyheter, men jeg klarte heldigvis å ikke la det påvirke ferien allverdens. Nå skal vi bare slappe av noen dager, før S reiser på sommerferie ons-fre med svigers. :)

:gravid: ???? :lur:

Skrevet

:fnise:

I dag hang hele Londonturen i en tynn tråd, da venninna mi plutselig ikke hadde barnevakt til sine tre små. Heldigvis ordna det seg :jepp:

Gjest Neferet
Skrevet

:gravid: ???? :lur:

Jeg henger meg på cypress her altså, du overså spørsmålet glatt..... :lur:

Godt det ordnet seg med barnevakt (sikkert ikke like lett å få tak i for tre (!) små!) og at Londonturen fortsatt er på! :jepp: Jeg anbefaler Camden Town, min absolutte favoritt i London! :nigo:

Skrevet

Æææ, nå ble jeg nysgjerrig! :bond:

Gjest Neferet
Skrevet

Hah, det tolker jeg i bekreftende retning! :hoppe:

Skrevet

Har fått meg en ny dagbok ihvertfall... :plystre:

Gjest Azalea
Skrevet

:bond: herrgud gi meg link gi meg link gi meg liiiiink!!!! :bond:

Mazzi, har du hørt om å døøø av nysgjerrighet?? jeg kommer til å gjøre det!!! :daane:

:sjenert::popcorn::popcorn: :popcorn: :daane:

Skrevet

Den ligger under graviditetsdagbøker under M :lur:

Skrevet

I dag kommer S hjem igjen, og det blir stas. Hun har bare vært borte siden onsdag, men likevel blir det bra å få henne hjem.

Til mandag begynner han godeste på jobb igjen, så nå skal vi bare nyte den siste feriehelga :) Så blir det sikkert noen lange uker for meg og S før bhg starter opp igjen, men vi får prøve å finne på litt forskjellig, så går det sikkert bra :Nikke:

Skrevet (endret)

For andre kveld på rad har jeg funnet S sovende på gulvet bak døra på rommet hennes. Tustejente! :ler:

Hun sov i stor seng på besteforeldreferien denne uka, og det gikk helt fint. Vi må bare se å få somla oss til Ikea for å få kjøpt ny seng til henne. Har tenkt på en Brimnes dagseng med to skuffer, og selvfølgelig med sengehest. Noen som har erfaring med den? Så først på Hemnes dagseng, men er redd den blir litt for massiv på det lille rommet.

Endret av Mazilla
Skrevet

Innom og oppdaterer meg etter en lang feriepause fra KG... Synd det ikke ble noe ut av kaffemøtet, men er vel ikke å forvente etter den hyppige kontakten. Men kjekt at han tenker på deg - da har du vel gjort inntrykk!

Skjønner jeg må lete etter en annen dagbok... ;) Kanskje jeg skal starte en selv? :vetikke:

Fortsatt god ferie! :klem:

Og angående seng har jeg ingen gode råd til deg. Vi kommer til å gå for sånn barneseng som kan slås ut til juniorseng i.o.m. at vi må ha ny sprinkelseng. Satser på at M har den en stund...

Skrevet

Jeg har ikke helt skjønt poenget med juniorseng jeg da... :sjenert: Gleder meg sånn til å ligge ved siden av S om kveldene når vi leser på senga, så her i huset blir det nok voksenseng... :rodmer:

Skrevet

Han godeste er tilbake på jobb, og S og jeg er klare for den første av tre ferieuker før barnehagen åpner igjen. I morgen skal vi på stranda med noen venner, men ellers har vi i grunnen ingen konkrete planer.. Det kan bli noen lange dager, særlig denne uka. I dag skal han jobbe til kl 18, så han (og jeg...) har en skikkelig pangstart etter ferien stakkar! :sukk:

Gjest Neferet
Skrevet

Huff, det hørtes ut som skikkelig blåmandag for dere begge!! :klemmer:

Håper du og S får en fin dag! :sol:

Skrevet

Gratulerer med ny dagbok ;)

Håper dagen blir litt mindre pang enn forventet. :sol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...