Gå til innhold

Mazzi i tåka

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ah, ingenting er som sommerferie-planer i boks :nigo: (derfor driver noen og booker neste års ferie i oktober for å ha noe å glede seg til :ler:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så deilig!! Herlig å ha noe å glede seg til!! Selv gleder vi oss til å reise til Italia på lørdag! :):sol:

Skrevet

Ja, det er utrolig deilig å ha noe å se frem til i løpet av høsten :Nikke: Særlig nå som sommerferien blir litt amputert i forhold til det som var planlagt for han godestes del, i og med at han har vært/er syk.

Skrevet

Vår definisjon av "sydligere strøk" blir en langhelg i Danmark i september... :sjenert:

Skrevet

Det er jo ikke så nøye hvor man drar, det er jo deilig å komme seg vekk litt uansett! :Nikke:

Skrevet

Åh.. Kypros høres ikke dumt ut! Skjønner godt at det gledes :hug:

Gjest Azalea
Skrevet

:skya: for Kypros :skya: så deilig!!! hvor lenge skal dere være der?

det er alltid godt å ha noe å glede seg til sånn litt fremover i tid, å oktober da kommer jo høsten!!

deilig med varmere strøk og :sol: da!!!

Skrevet

Kypros er deilig :) Lenge siden jeg har vært der, men bare gode minner, både som barn og ung voksen.

Skal dere være lenge borte?

Skrevet

Vi skal være ei uke. Tror det er ganske passelig, både for store og små.. :) Vi flyr til Larnaca, men skal bo på den andre siden av øya. Det var likevel det som passet best, for da slapp vi å fly på dumme tidspunkter. Kunne flydd direkte med Ryanair fra Rygge, men da måtte vi 1) Ha kommet oss til Rygge, 2) Flydd med Ryanair og 3) Tatt et fly som landet rundt midnatt. Ingen av delene fristet noe særlig, når vi kunne ta et fly som gikk fra vår nærmeste flyplass, uten å måtte være oppe midt på natta. Det var ikke vesentlig mye dyrere heller, så da var det jo et lett valg i grunnen :)

Skrevet

Så gøy med ferie til Kypros! Det høres deilig ut! :sol: Og greie flytidspunkter er gull altså. Flyet vårt til Tyrkia gikk jo midnatt (!!), men heldigvis ble det ikke så mye krøll med sovingen til småttisene som vi hadde trodd. Vår ''sydenferie'' blir en tur til Oslo. :hoho: Det er ihvertfall (som regel) mye varmere der enn her om sommeren.

Skrevet

:ler: Jeg føler også ofte at jeg er i Syden når jeg er i Oslo om sommeren... Det er ofte litt mer stabile tempraturer der enn på vestlandet..

Skrevet

:ler: Jeg føler også ofte at jeg er i Syden når jeg er i Oslo om sommeren... Det er ofte litt mer stabile tempraturer der enn på vestlandet..

:ler:

Er det lov og spørre hva dere betaler for herligheten?

Skrevet

Er det lov og spørre hva dere betaler for herligheten?

Ca 2500 for leiligheten, ca 7000 for flybillettene. Sannelig dyrt nok, men likevel bare en brøkdel av prisen det hadde vært for en chartertur på tilsvarende datoer.. :sjenert:

Skrevet

I går var vi på toårskontroll, og S ble godkjent for to nye år. Språkmessig er hun laaangt fremme, men det visste vi jo i grunnen. Nå har hun kjørt dukkevogna ut i gangen og styrer med å ta på seg sko. "Meg på butikken kjøpe bringebær med dukkevogna, kommer straks tilbake" sa hun da hun gikk.. Det er sannelig godt at hun sier ifra, for hun mener alvor i at hun skal ut! :ler: Her om dagen ble hun rasende da hun ikke fikk gå til bestemor. Problemet er bare at hun bor et par mil unna, så det hadde vel vært i lengste laget å la henne prøve seg på det.. :ler:

I stad styrte hun litt med hva slags bleie hun ville ha på, og landet på "elefantbleie" (Up&Go). De lå nede, så jeg sa hun måtte vente til jeg var ferdig på badet. Da jeg var ferdig gikk jeg ned for å hente en. Da jeg kom opp igjen ble jeg møtt av ei lita ei som stod med hendene i sida og sa "nå er det nok, mamma!" med en streng mine.. :hoho:

Gjest Neferet
Skrevet

"Godkjent for to nye år"....! :fnise: Men godt å høre at alt sto bra til! :jepp: Det høres ut som hun har mye festlige innspill ut for tida, om enn litt mye å passe på hvis hun plutselig finner det for godt å legge ut på langtur! :ler:

Håper dere får en fin dag! :sol:

Skrevet

:ler: Godt og høre at alt står bra til med S og at hun er så sterk språklig!

Må si hun kommer med noen gode gullkorn.

Skrevet

Det er nesten det jeg gleder meg mest med til å få barn, alt det gøye de sier!! :ler: (Det hjelper jo også at jeg er på omtrent samme humorstadie som en 3-4åring :sjenert:)

Ellers var mor ganske morsom her også! :Nikke:

Skrevet

Det er nesten det jeg gleder meg mest med til å få barn, alt det gøye de sier!! :ler:

Er det noe du ikke har fortalt her...? :sjenert::popcorn: Hvis ikke, så fikk jeg ihvertfall spist litt popcorn! :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...