Minttu Skrevet 22. august 2012 #2301 Del Skrevet 22. august 2012 Du altså Kanskje du får litt mer motivasjon i løpet av natten, så du får pakket masse i morgen Her skulle det ha vært pakket ut... Pakka jo og tok med meg alt jeg hadde hos kjære, og vel, det ligger 3 svære plastikksekker på gulvet - og de er revet i stykker så jeg har fått tak i klærne mine,for jeg gidder jo ikke rydde ut eller lete neddi posene.. Og en pappeske, koffert ++ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2012 #2302 Del Skrevet 23. august 2012 Blitt noe pakking i dag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2012 Forfatter #2303 Del Skrevet 23. august 2012 Ja tenk! Har fått pakka ned masse, kasta en hel haug og samla sammen masse som skal til loppemarked. I den siste kategorien kommer blant annet endel bryllupsgaver.. Har ikke sånn veldig dårlig samvittighet da, for det er helst gaver fra fjerne bekjente som bærer tydelig preg av å være kjøpt bare for å ha kjøpt noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 23. august 2012 #2304 Del Skrevet 23. august 2012 Kjenner til den.. Vi skulle donere en skål til loppemarked, lagd av porselen som vat malt med nå lilla og gull greier,moderne på 90-tallet en gang.. Uansett vi måtte finne på noe annet lurt da det sto "gratulerer med bryllupsdagen DATO NN & NN... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2012 #2305 Del Skrevet 23. august 2012 Kjenner til den.. Vi skulle donere en skål til loppemarked, lagd av porselen som vat malt med nå lilla og gull greier,moderne på 90-tallet en gang.. Uansett vi måtte finne på noe annet lurt da det sto "gratulerer med bryllupsdagen DATO NN & NN... Får kanskje ikke gitt den bort så lett når det står det på den Med mindre man får det bort selvsagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 23. august 2012 #2306 Del Skrevet 23. august 2012 Så flink du er Og da ser det ut til at han godeste fikk rett likevel da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2012 Forfatter #2307 Del Skrevet 23. august 2012 Nå føler jeg tittelen på boka her passer ganske godt, for hva i alle dager fikk han godeste rett i? Tett tåke i hodet mitt nå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 #2308 Del Skrevet 23. august 2012 At dere skulle gi fra dere bryllupsgaver vel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 23. august 2012 Forfatter #2309 Del Skrevet 23. august 2012 Har han sagt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 #2310 Del Skrevet 23. august 2012 Han var i skapet og hentet ting dere aldri brukte En bryllupsgave, var det en vase eller lysestake eller noe Hukommelsen min klarer ikke å hente frem detaljene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 23. august 2012 #2311 Del Skrevet 23. august 2012 Jeg spurte han godeste her om dagen om han var enig i at vi kan vurdere å kvitte oss med det vi ikke har brukt det året vi har bodd her når vi flytter. Han var helt enig, og kom stolt som en hane tilbake til meg noen minutter senere. Da hadde han funnet to vaser, en lysestake og en glassbolle han ikke kunne huske at vi hadde brukt i vitrineskapet med bryllupsgaver. Jeg holdt på å le, men klarte heldigvis å holde meg. Fikk forklart at jeg mente ting som er stuet bort, f.eks elendige dvder vi aldri kommer til å se igjen og slitte pocketbøker... Mannfolk altså! Jeg fant det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 23. august 2012 #2312 Del Skrevet 23. august 2012 Glemsk du også? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2012 Forfatter #2313 Del Skrevet 24. august 2012 Ah.... Takk for detektivvirksomheten, Diddles! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 24. august 2012 Forfatter #2314 Del Skrevet 24. august 2012 I dag fikk vi svaret på hvorfor S har vært så urolig de siste nettene og våkna altfor tidlig om morgenene... Feber og snørr nå i kveld, så hun har nok brygget på noe, stakkar. Hun fikk nesespray og en paracet nå istad, så forhåpentligvis blir natta overkommelig for hele gjengen, men han godeste har allerede lagt seg, i frykt for hva han har i vente i morgen tidlig.. Én uke til husovertakelse i dag! Vi var innom der i stad, og de har litt av en jobb foran seg den siste uka, men samtidig begynner det jo virkelig å nærme seg noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 24. august 2012 #2315 Del Skrevet 24. august 2012 Bare en uke! Så spennende! God bedring til vesla, ikke godt å være i slik form! God helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 25. august 2012 #2316 Del Skrevet 25. august 2012 Bare innom med en link.... http://www.fonix.as/Dokument/Glutenfrie-bakevarer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 26. august 2012 #2317 Del Skrevet 26. august 2012 Innom og for at det nærmer seg husovertakelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. august 2012 Forfatter #2318 Del Skrevet 26. august 2012 Bare en uke! Så spennende! God bedring til vesla, ikke godt å være i slik form! God helg Takk for det! Feberen var borte da hun stod opp i går, så det var ikke akkurat helt uoverkommelig.. Bare innom med en link.... http://www.fonix.as/...nfrie-bakevarer Ser det er dårlig med utsalg her i området, men jeg får stoppe innom et sted en gang jeg kjører forbi.. Innom og for at det nærmer seg husovertakelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. august 2012 #2319 Del Skrevet 28. august 2012 Snart husovertakelse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. august 2012 #2320 Del Skrevet 28. august 2012 Er det bare tre dager igjen nå? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå