Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

:fnise: Du altså ;)

Kanskje du får litt mer motivasjon i løpet av natten, så du får pakket masse i morgen :)

Her skulle det ha vært pakket ut... Pakka jo og tok med meg alt jeg hadde hos kjære, og vel, det ligger 3 svære plastikksekker på gulvet - og de er revet i stykker så jeg har fått tak i klærne mine,for jeg gidder jo ikke rydde ut eller lete neddi posene.. Og en pappeske, koffert ++ :rolleyes::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja tenk! :nigo: Har fått pakka ned masse, kasta en hel haug og samla sammen masse som skal til loppemarked. I den siste kategorien kommer blant annet endel bryllupsgaver.. :sjenert: Har ikke sånn veldig dårlig samvittighet da, for det er helst gaver fra fjerne bekjente som bærer tydelig preg av å være kjøpt bare for å ha kjøpt noe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den.. Vi skulle donere en skål til loppemarked, lagd av porselen som vat malt med nå lilla og gull greier,moderne på 90-tallet en gang.. Uansett vi måtte finne på noe annet lurt :lur: da det sto "gratulerer med bryllupsdagen DATO NN & NN...

:daane:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner til den.. Vi skulle donere en skål til loppemarked, lagd av porselen som vat malt med nå lilla og gull greier,moderne på 90-tallet en gang.. Uansett vi måtte finne på noe annet lurt :lur: da det sto "gratulerer med bryllupsdagen DATO NN & NN...

:daane:

Får kanskje ikke gitt den bort så lett når det står det på den :ler:

Med mindre man får det bort selvsagt ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå føler jeg tittelen på boka her passer ganske godt, for hva i alle dager fikk han godeste rett i? :klo: Tett tåke i hodet mitt nå! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han var i skapet og hentet ting dere aldri brukte :fnise: En bryllupsgave, var det en vase eller lysestake eller noe :klo: Hukommelsen min klarer ikke å hente frem detaljene :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spurte han godeste her om dagen om han var enig i at vi kan vurdere å kvitte oss med det vi ikke har brukt det året vi har bodd her når vi flytter. Han var helt enig, og kom stolt som en hane tilbake til meg noen minutter senere. Da hadde han funnet to vaser, en lysestake og en glassbolle han ikke kunne huske at vi hadde brukt i vitrineskapet med bryllupsgaver. Jeg holdt på å le, men klarte heldigvis å holde meg. Fikk forklart at jeg mente ting som er stuet bort, f.eks elendige dvder vi aldri kommer til å se igjen og slitte pocketbøker... :ler: Mannfolk altså! :rolleyes:

Jeg fant det :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag fikk vi svaret på hvorfor S har vært så urolig de siste nettene og våkna altfor tidlig om morgenene... Feber og snørr nå i kveld, så hun har nok brygget på noe, stakkar. Hun fikk nesespray og en paracet nå istad, så forhåpentligvis blir natta overkommelig for hele gjengen, men han godeste har allerede lagt seg, i frykt for hva han har i vente i morgen tidlig.. :sjenert:

Én uke til husovertakelse i dag! :nigo: Vi var innom der i stad, og de har litt av en jobb foran seg den siste uka, men samtidig begynner det jo virkelig å nærme seg noe! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare en uke! Så spennende! :)

God bedring til vesla, ikke godt å være i slik form!

God helg :klem:

Takk for det! Feberen var borte da hun stod opp i går, så det var ikke akkurat helt uoverkommelig.. ;)

Bare innom med en link....

http://www.fonix.as/...nfrie-bakevarer

:helen: Ser det er dårlig med utsalg her i området, men jeg får stoppe innom et sted en gang jeg kjører forbi.. :)

Innom og :hoppe: for at det nærmer seg husovertakelse! :bolledeig:

:hoppendeglad:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...