cypress Skrevet 6. august 2012 #2261 Del Skrevet 6. august 2012 Lenge siden sist! (Her på KG i hvert fall, jeg følger med på Face...) Gratulerer med barnehagebarn!Håper innkjøringen går bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 7. august 2012 #2262 Del Skrevet 7. august 2012 Usj, aaaaltfor lenge siden jeg har vært her inne. *oppdatere seg* Så bra at barnehagestarten gikk fint. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. august 2012 #2263 Del Skrevet 7. august 2012 Godt å høre at barnehagestarten gikk bra, håper det fortsetter sånn! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. august 2012 #2264 Del Skrevet 7. august 2012 Så fint at det gikk bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2012 Forfatter #2265 Del Skrevet 7. august 2012 Så koselig å "se" så mange av dere her! Nå er S alene i barnehagen. Jeg dro for snart en time siden. Ringte istad og alt gikk strålende. Hun gråt ikke da jeg gikk engang.. Det kunne hun godt ha gjort synes jeg! Skal bli godt å hente henne i ellevetida. Da har hun å bli glad for å se meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 7. august 2012 #2266 Del Skrevet 7. august 2012 Håper S var veldig glad for å se deg kl 11! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. august 2012 Forfatter #2267 Del Skrevet 7. august 2012 Håper S var veldig glad for å se deg kl 11! Det var såvidt hun hadde tid til å bry seg da jeg kom! Men hun gråt heldigvis ikke da vi skulle dra... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diddles Skrevet 7. august 2012 #2268 Del Skrevet 7. august 2012 Det er skrekken min også, at hun ikke blir glad for at jeg kommer - og enda verre; at hun skal gråte og strekke seg etter de voksne i bhg når vi går Til nå har det ikke skjedd :happy: Godt å høre S trives!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 7. august 2012 #2269 Del Skrevet 7. august 2012 Så godt det går bra med S i barnehagen! Men skjønner det kan være vanskelig i starten, jeg hadde nok blitt litt furt om barnet mitt ikke brydde seg stort om meg Jeg følte meg nesten fæl da jeg jobba i bhg, for jeg fikk så god kontakt med ei jente, hu var skikkelig "Minttu"-jente Så da hu kom om morgenen ropte hu etter meg og kom løpende, og var ikke alltid hun brydde seg så mye om foreldrene.. Og da jeg slutta, spurte hun etter meg hele tiden i begynnelsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 8. august 2012 Forfatter #2270 Del Skrevet 8. august 2012 Det er skrekken min også, at hun ikke blir glad for at jeg kommer - og enda verre; at hun skal gråte og strekke seg etter de voksne i bhg når vi går Til nå har det ikke skjedd :happy: Godt å høre S trives!!!! Godt jeg ikke er alene! S måtte gi hadetkos til ei av de ansatte da vi gikk i går, så det spørs om ikke hun snart heller vil være der enn hjemme! Men det er jo kjempebra at hun trives da! Jeg synes det var ille å gå fra henne i går, men tør ikke tenke på hvordan det hadde vært hvis hun vrælte da jeg gikk.. Så godt det går bra med S i barnehagen! Men skjønner det kan være vanskelig i starten, jeg hadde nok blitt litt furt om barnet mitt ikke brydde seg stort om meg Jeg følte meg nesten fæl da jeg jobba i bhg, for jeg fikk så god kontakt med ei jente, hu var skikkelig "Minttu"-jente Så da hu kom om morgenen ropte hu etter meg og kom løpende, og var ikke alltid hun brydde seg så mye om foreldrene.. Og da jeg slutta, spurte hun etter meg hele tiden i begynnelsen.. Sikkert gøy for deg, men glad jeg ikke var mora til den ungen! Neida.. Nå er jeg alene hjemme. Han godeste hadde ordna så han begynner sent i dag for å kunne være i barnehagen, så da måtte jeg jo nesten la han gjøre det... Det er en halvtime siden de dro, og jeg har allerede tatt en lang dusj, redd sengene, rydda kjøkkenet, satt på en vaskemaskin, rydda i lekene og lagd meg en kaffe. Prøver å slappe av, men det er visst noe jeg må lære meg på nytt! Har aldri hatt problemer med akkurat den biten tidligere, men det er tydelig at 15,5 mnd hjemme med S har forandra meg litt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 8. august 2012 #2271 Del Skrevet 8. august 2012 Det høres ut som du har fått trent opp effektiviteten ihvertfall!! Håper du finner noen rester av avslappingsgenet, og at det går bra både med deg og S i dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 8. august 2012 #2272 Del Skrevet 8. august 2012 Håper du fikk slappa av til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 9. august 2012 #2273 Del Skrevet 9. august 2012 lenge siden jeg har vært her nå, men legger igjen en til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 10. august 2012 Forfatter #2274 Del Skrevet 10. august 2012 til dere, og en ekstra til deg Azalea! Koselig å se deg her igjen! I dag skal vi på helsestasjonen, så da dropper vi barnehagen. Jeg trenger litt kosetid med jenta mi nå, etter fire dager med barnehagejente i hus! Det blir spennende å se hvor mye hun har vokst siden bursdagen i april. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. august 2012 #2275 Del Skrevet 10. august 2012 Godt med litt kosetid nå som hun er blitt så stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 10. august 2012 #2276 Del Skrevet 10. august 2012 Kos dere masse med helgedagene nå som S er barnehagejente! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 10. august 2012 #2277 Del Skrevet 10. august 2012 Håper alt gikk bra idag, og ønsker dere en god helg! Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 13. august 2012 Forfatter #2278 Del Skrevet 13. august 2012 (endret) Helga kom og gikk med fullt program, så vips så var den over.. Helsestasjonen med vaksine på fredag. S var 11,9 kilo og 82,5 cm. Fortsatt stor, men følger sin egen kurve Bursdagsfeiring etterfulgt av jobbfest med han godeste stod på programmet på lørdag, mens gårsdagen gikk med til å hente bilen vi hadde satt igjen og så hente S hos svigers. Der ble vi til middag, og så dro vi hele gjengen opp for å se på huset vårt og ta mål til terrasse. Vi traff naboen som bor i likt hus, og fikk komme inn og se. Kjempegøy! Også så fint det blir! Under tre uker igjen nå, så bor vi der selv! Det skal bli så deeeeeeeilig! Nå skal jeg snart avsted for å se på noe ulltøy til S, venter bare på at dagens andre vaskemaskin skal bli ferdig. Er man husmor, så er man husmor.. Har støvsugd hele leiligheten, vaska badet, rydda og fiksa noen småting også. Jada. Endret 13. august 2012 av Mazilla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 13. august 2012 #2279 Del Skrevet 13. august 2012 Oi som tida flyr,er det ikke lenger til dere skal flytte?! :o Kan tenke meg dere gleder dere,må bli godt å komme i et nytt,flott hus Og unna naboene... Så flink du har vært idag! Ha en fin dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 13. august 2012 #2280 Del Skrevet 13. august 2012 S og A er av samme kaliber, de, størrelsesmessig ihvertfall. Lurer på om A veide 11,8 og var 80 cm lang på ettårskontrollen. Og nå synes jeg ikke hun er så stor i forhold til sine jevngamle, og det sier vel litt om hvor stor hun har vært før. Så gøy med nytt hus! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå