Diddles Skrevet 25. juni 2012 #2181 Del Skrevet 25. juni 2012 Misunnelig på den lillafargen asså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. juni 2012 #2182 Del Skrevet 25. juni 2012 både for ny vogn og for at Barnas Hus ikke tjente noe på det. MohahahahaHA! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Minttu Skrevet 25. juni 2012 #2183 Del Skrevet 25. juni 2012 Gratulerer med vogn! Så bra du fikk kjøpt Har du hatt dårlig handleturer på Barnas Hus før, eller? Hehe Så moro med ferie da! Og gjør da ikke noe om det blir 2 turer til Danmark, hvert fall ikke siden dere skal til to forskjellige steder Som om jeg hadde hatt noe imot å dratt flere ganger til Finland høhø Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. juni 2012 #2184 Del Skrevet 25. juni 2012 Hurra for lilla city mini oooog at dustete barnas hus ikke tjente en fordømt drit! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. juni 2012 Forfatter #2185 Del Skrevet 25. juni 2012 Tydeligvis ikke bare her Barnas hus er lite populære.. Her vinner de ihvertfall glatt førstepremien i elendig service.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 25. juni 2012 #2186 Del Skrevet 25. juni 2012 Nei, fy søren, der er man luft! Skulle tro de ikke vil tjene penger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #2187 Del Skrevet 26. juni 2012 Sånn er det både her og i Trondheim også. Alle ansatte i hele kjeden har sikkert vært på teambuilding og lært seg å være sure og overlegne.. Ny, fin dag I går gjorde jeg et skikkelig kupp på en Facebook kjøpe-selge-side (nesten så jeg fikk dårlig samvittighet, for selger kan umulig ha visst hva hun gjorde!), kombinert med jomfrutur med ny vogn og kafé- og rusletur med mamma i en by noen mil unna her. Alt i alt så fin en kombinasjon at jeg smiler fremdeles! I dag er det strålende sol, og litt mindre trykkende enn i går, takket være et kjapt og effektivt tordenvær i går ettermiddag. Ingen planer for dagen, men må nok ut på en liten trilletur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2012 Forfatter #2188 Del Skrevet 26. juni 2012 S sov forresten til 0730 i dag!! En smule bedre enn 0430, som var trenden for bare et par uker siden.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 26. juni 2012 #2189 Del Skrevet 26. juni 2012 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du gjorde et kupp på. Æsj, Barnas Hus altså. Vi har endelig fått et annet alternativ her i byen. Gjett hvem som var sjeleglad da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 26. juni 2012 #2190 Del Skrevet 26. juni 2012 for fine dager, og gratulerer både med ny vogn og røverkjøp! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 28. juni 2012 #2191 Del Skrevet 28. juni 2012 Hei! Alt bra? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. juni 2012 Forfatter #2192 Del Skrevet 29. juni 2012 Alt bra her. Hatt noen fine sommerdager, men i dag har visst himmelen åpna seg. Han godeste skal bare jobbe i dag og mandag, så har han ferie! Men så, etter ferien hans, så skal jo plutselig S i barnehagen.. Dvs at livet sånn det er akkurat nå snart er slutt.. Liker livet sånn det er nå, jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tusle Skrevet 29. juni 2012 #2193 Del Skrevet 29. juni 2012 Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene selv. Barnehage liksom, uæææh, jeg er ikke klar! Men det er T, veldig klar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. juni 2012 #2194 Del Skrevet 29. juni 2012 Tida går utrolig fort, jeg synes fortsatt ikke det er lenge siden jeg var sladris! Og nå er S snart klar for barnehage! Skjønner godt at det blir en ny og ukjent hverdag, men regner med det kommer til å bli bra for dere alle tre når det går seg til! Håper dere får en fin dag i ! Vi har fått bøtter av det her også ser det ut til... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 29. juni 2012 #2195 Del Skrevet 29. juni 2012 Kjenner de samme følelsene jeg også. Men jeg vet at A har godt av det. Hun kjeder seg hjemme med bare oss og trenger andre unger å leke med/pille på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 30. juni 2012 Forfatter #2196 Del Skrevet 30. juni 2012 På en måte litt godt at alle andre også har det som meg mtp barnehagestart.. Nå ligger S i senga si og gir bamsen en skikkelig skjennepreken. Vittig å høre på intensiteten i det hun lirer av seg! Innimellom bare småprater hun, men så plutselig er det skikkelig kjefting. Ikke så høyt at det "plager" oss eller vi trenger å gå inn, bare et hjertelig gjensyn med bamsen etter en lang dag. Hun forteller sikkert om alt hun har gjort i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 1. juli 2012 #2197 Del Skrevet 1. juli 2012 Søteste S! Planer for i dag da? Håper dere koser dere i allefall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. juli 2012 Forfatter #2198 Del Skrevet 1. juli 2012 Koste oss tidligere, nå er vi i familieselskap. Skal heldigvis snart hjem og legge S... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 2. juli 2012 #2199 Del Skrevet 2. juli 2012 Ojsann, ikke et helt vellykket selskap? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 3. juli 2012 Forfatter #2200 Del Skrevet 3. juli 2012 Nå ble jeg nysgjerrig på hva du gjorde et kupp på. Denne fikk jeg visst aldri svart på.. Jeg kjøpte 12 Illy espressokopper (seks forskjellige, to av hver), for 150 kroner! Fikk med en melkesteamer på kjøpet, men den er uinteressant i forhold.... Sikkert ikke like gøy for alle, men jeg er litt espressokoppnerd... Ojsann, ikke et helt vellykket selskap? Han godeste sin familie. Slitsomme folk... I går hadde han godeste siste dag før ferien, så i dag skal vi bare kose oss! S babler i senga, så jeg får vel snart hente henne. Han godeste skal få sove lenge i dag,og litt utpå formiddagen skal vi besøke et vennepar av oss. (De som ikke hadde fortalt at de skulle ha barn. Har heldigvis fått litt bedre kontakt igjen ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå