Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gratulerer med vogn! Så bra du fikk kjøpt :)

Har du hatt dårlig handleturer på Barnas Hus før, eller? Hehe

Så moro med ferie da! :jepp: Og gjør da ikke noe om det blir 2 turer til Danmark, hvert fall ikke siden dere skal til to forskjellige steder :)

Som om jeg hadde hatt noe imot å dratt flere ganger til Finland :lol:

høhø

Ha en fin dag! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tydeligvis ikke bare her Barnas hus er lite populære.. :ler: Her vinner de ihvertfall glatt førstepremien i elendig service.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sånn er det både her og i Trondheim også. Alle ansatte i hele kjeden har sikkert vært på teambuilding og lært seg å være sure og overlegne.. :fnise:

Ny, fin dag :sol: I går gjorde jeg et skikkelig kupp på en Facebook kjøpe-selge-side (nesten så jeg fikk dårlig samvittighet, for selger kan umulig ha visst hva hun gjorde!), kombinert med jomfrutur med ny vogn og kafé- og rusletur med mamma i en by noen mil unna her. Alt i alt så fin en kombinasjon at jeg smiler fremdeles! :bolledeig: I dag er det strålende sol, og litt mindre trykkende enn i går, takket være et kjapt og effektivt tordenvær i går ettermiddag. Ingen planer for dagen, men må nok ut på en liten trilletur! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S sov forresten til 0730 i dag!! :bolledeig: En smule bedre enn 0430, som var trenden for bare et par uker siden.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du gjorde et kupp på. :lur:

Æsj, Barnas Hus altså. :riste: Vi har endelig fått et annet alternativ her i byen. Gjett hvem som var sjeleglad da. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alt bra her. Hatt noen fine sommerdager, men i dag har visst himmelen åpna seg. Han godeste skal bare jobbe i dag og mandag, så har han ferie! :hoppe: Men så, etter ferien hans, så skal jo plutselig S i barnehagen.. Dvs at livet sånn det er akkurat nå snart er slutt.. :trist: Liker livet sånn det er nå, jeg. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner på akkurat de samme følelsene selv. Barnehage liksom, uæææh, jeg er ikke klar! Men det er T, veldig klar :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Tida går utrolig fort, jeg synes fortsatt ikke det er lenge siden jeg var sladris! :sjenert: Og nå er S snart klar for barnehage! :overrasket: Skjønner godt at det blir en ny og ukjent hverdag, men regner med det kommer til å bli bra for dere alle tre når det går seg til! :klemmer:

Håper dere får en fin dag i :regn: ! Vi har fått bøtter av det her også ser det ut til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner de samme følelsene jeg også. Men jeg vet at A har godt av det. Hun kjeder seg hjemme med bare oss og trenger andre unger å leke med/pille på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På en måte litt godt at alle andre også har det som meg mtp barnehagestart.. ;)

Nå ligger S i senga si og gir bamsen en skikkelig skjennepreken. Vittig å høre på intensiteten i det hun lirer av seg! :ler: Innimellom bare småprater hun, men så plutselig er det skikkelig kjefting. Ikke så høyt at det "plager" oss eller vi trenger å gå inn, bare et hjertelig gjensyn med bamsen etter en lang dag. Hun forteller sikkert om alt hun har gjort i dag.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Koste oss tidligere, nå er vi i familieselskap. Skal heldigvis snart hjem og legge S... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ble jeg nysgjerrig på hva du gjorde et kupp på. :lur:

Denne fikk jeg visst aldri svart på.. Jeg kjøpte 12 Illy espressokopper (seks forskjellige, to av hver), for 150 kroner! :overrasket::daane::bond: Fikk med en melkesteamer på kjøpet, men den er uinteressant i forhold.... Sikkert ikke like gøy for alle, men jeg er litt espressokoppnerd... :sjenert:

:ler:

Ojsann, ikke et helt vellykket selskap?

Han godeste sin familie. Slitsomme folk... :ler:

I går hadde han godeste siste dag før ferien, så i dag skal vi bare kose oss! :hjerte: S babler i senga, så jeg får vel snart hente henne. Han godeste skal få sove lenge i dag,og litt utpå formiddagen skal vi besøke et vennepar av oss. (De som ikke hadde fortalt at de skulle ha barn. Har heldigvis fått litt bedre kontakt igjen :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...