Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så deilig med tur!

:hjerte:

Pass på at ikke du kommer hjem og så viser det seg at den drømmen er i ferd med og bli sant... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det gikk kjempefint i bryllupet! Ble nok ikke tatt noen bilder av håret mitt.. ;)

Skal nok sørge for at det ikke blir småsøsken når vi er på tur! :fnise:

S har lenge gitt meg våte "kyss" over hele ansiktet, men de siste dagene har hun begynt å suge seg fast i haka mi når jeg tar henne opp for å rape. Selv i søvne etter nattmaten! :hoho:

Før helga begynte hun dessuten å snu seg fra rygg til mage heeele tida, så det er ihvertfall ikke noe uhell lenger! :nigo:

Nå skal vi avsted for første dose med vaksine. Håper det går greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så herlig med våte kyss :rodmer: Hun høres ut for å være litt av et sjarmtroll :hjerte:

Lykke til med vaksinen, håper det går greit og lille S slipper å reagere noe særlig :kose: Her tok det en uke for Liten ble seg selv igjen, men inatt sov hun natta gjennom, og hun sover nå også, så sovebabyen min er in tha house igjen :tommelopp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Mazzi! :vinke:

Er du interessert i at jeg sender deg to stk Tommee Tippee-flasker? :) Her står de bare i veien, men jeg har ikke helt samvittighet til å kaste de, heller... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selve vaksinene gikk ok, hun gråt litt idet helsesøster stakk, men det gikk fort over. Det var verre i ettermiddag. Først var hun litt sutrete, og så ble hun helt utrøstelig stakkar.. :tristbla: Hun fikk en paracet før hun la seg, og det hjalp visst. Håper hun er mer i slag i morra!

I formiddag lo hun forresten! Det var verdens søteste latter! :rodmer: Hun er helt herlig, og det skjer noe nytt nesten hver eneste dag for tida! :rodmer:

chico: Takk for tilbudet, men jeg tror ikke vi får bruk for dem vi heller.. Her er det nemlig kun Medelaflaskene som gjelder... Men utrolig snilt av deg å tenke på oss! :klemmer:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at det gikk greit med vaksinen :) Får håpe eventuelle bivirkninger nå går fort over ja! :kose:

Høres ut som herlige dager med S :hjerte: Kjempesøtt når de begynner å le :rodmer: Og de utvikler seg fort i den alderen ja! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har vi vært på småbarnstreff på kafé, og det var kjempekoselig! Tror nok vi kommer til å gå dit neste torsdag også. Det beste av alt: De hadde glutenfrie sveler, og det var utrolig billig. Kaffe og svele kosta bare 30 kroner til sammen! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro og lese om utviklingen til lille S :rodmer: Kan tenke meg hun er skjønn når hun setter i gang og le.

Skal si, 30kr for kaffe og svele er ikke feil :jepp: Så bra at treffet var vellykket, ser ut til at dere har fått dere en fast rutine der.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

PS - Intet nytt her i gården... Jeg holder deg oppdatert om noe skulle skje.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heiiiii! :)

her har det jo skjedd kjempemasse!!!! :hoppe:

MÅ møtes snart! spent på både hår og latter! så si fra når dere vil møtes! babytreff hørtes koselig ut! :) spent på hvor dere har vært! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro og lese om utviklingen til lille S :rodmer: Kan tenke meg hun er skjønn når hun setter i gang og le.

Skal si, 30kr for kaffe og svele er ikke feil :jepp: Så bra at treffet var vellykket, ser ut til at dere har fått dere en fast rutine der.

Ha en fortsatt fin dag :klemmer:

PS - Intet nytt her i gården... Jeg holder deg oppdatert om noe skulle skje.

Ja, det er ei kjempeartig tid! Tenker du gleder deg til å hilse på den lilla frøkna deres nå.. ;) Håper det snart kommer en sms fra deg! :nigo:

Heiiiii! :)

her har det jo skjedd kjempemasse!!!! :hoppe:

MÅ møtes snart! spent på både hår og latter! så si fra når dere vil møtes! babytreff hørtes koselig ut! :) spent på hvor dere har vært! :)

Heia! Er du hjemme igjen? :hoppe: Må treffes en dag ja! Vi har i grunnen sjeldent noen planer, så det er akkurat det samme for oss når.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lapper :sikle: Litt dumt at den eneste jeg kjenner som pleier å lage det til oss for øyeblikket oppholder seg på sykehotellet på Ullevål etter å ha blitt far.... :sukk::ler:

Ha en fin dag Mazzi! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveler og lapper er da ikke det samme?! Ikke på min dialekt ihvertfall... Lapper er mindre, mens sveler er tykkere og lagd med surmelk e.l. :fnise: Men her er det også mest lapper det går i, mens sveler er noe folk flest forbinder med ferjer på vestlandet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...