Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

selvsagt er det helt objektivt.

Jeg synes litt synd på andre som ikke har så perfekt barn som meg jeg da... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra S tok flaska!

Her er det viktig at det er rett temperatur på flaska for at den skal tømmes...

Rare disse små!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun tok Tommee Tippee-flaska i går, og Medelaflaska i dag :nigo:

I dag sovna hun i tillegg etter 15 minutter! :daane::hoppe:

Snart leggetid for meg også, tror jeg... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lat formiddag i dag. S har sin andre lur for dagen, så jeg nyter stillheten imens. Godt å bare slappe av, for i helga var det full fart hele tida. Jeg og S sov hos mamma natt til igår, og det endte med at naboen ringte politiet og stod på døra hos oss kl 0530 fordi han trodde S var alene eller hadde skada seg. Hun skreik endel, men hallo... :klaske: Ja ja, nå kommer ihvertfall aldri mamma til å glemme den første gangen hun skulle passe barnebarnet sin ei natt! :ler:

Knallfint sommervær her i dag, så vi må nok ut en tur når S er våken igjen. Dvs nå... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han er veldig spesiell.. Han er rundt 50, bor alene, er iraker, går på trygd og kjører pirattaxi. Det kan veldig godt være han har begrensa med babyerfaring! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det! Hadde vært enda mer stas hvis de bare kunne flytte "hjemover" de også, men det er visst ikke helt planen, ihvertfall ikke riktig enda.. I mellomtida får vi trøste oss med at de tross alt bare bor 3,5 time unna! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...