Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hun sluttet å sove i barnehagen etter sommerferien. Da måtte vi plutselig hatt med egen sovevogn, så vi tenkte å prøve uten før vi evt kjøpte en. Det har gått veldig fint! :Nikke: Det hender hun sovner når vi kjører bil i helgene, og sånn var det i sommer også, men stort sett klarer hun seg uten dagsoving. Vet ikke hva som gikk av henne i dag, for hun sovna på 10 sek da hun satte seg på fanget mitt. Håpet ikke hun holder på å bli syk, men tror egentlig ikke det, for hun er helt pigg ellers.

I morgen skal de ta bilder i bhg. Det blir spennende! Håper de klarer å ta et skikkelig fint bilde! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeskuffa over fotografen! :( De sa på forhånd at de skulle få barna til å le osv, men S sitter helt rart, og ser ut som hun synes fotografen er ultrateit... :sukk: I tillegg ser det ut som hun ikke har hår, for bakgrunnen er så lys at håret hennes forsvinner helt, og hun har så dårlig holdning at det ser ut som hun skal tippe forover..

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempeskuffa over fotografen! :( De sa på forhånd at de skulle få barna til å le osv, men S sitter helt rart, og ser ut som hun synes fotografen er ultrateit... :sukk: I tillegg ser det ut som hun ikke har hår, for bakgrunnen er så lys at håret hennes forsvinner helt, og hun har så dårlig holdning at det ser ut som hun skal tippe forover..

Æsj, så irriterende :angry:

Ikke så veldig gode fotografikunnskaper hvis man ikke greier å justere lys/bakgrunn etter motivet :dry:

Vi var veldig fornøyde med bildene tatt i våres, eneste irriterende er at ikke bhg personalet ikke har tørka snue skikkelig, så på det største bildet er hun blank i ene neseboret.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

S gjentok en haug med ganger at "Mi skal på markehopp!" uten at vi helt skjønte hva hun mente. Men så kom vi på at vi hadde sagt i går at vi skal på loppemarked i dag. Hun aner jo ikke hva det er, men ordet hadde tydeligvis festet seg sånn halvveis! :ler:

Etter en liten oppklaringsrunde har hun nå landet på at vi skal på "hoppemarked". Ikke så lett med ord som begynner på L, de får stort sett H-lyd. :fnise:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usj... Kvelden ble tilbragt på legevakta/røntgenavd/skadepol med ei lita tuppe som tippa baklengs ut av en tripptrappstol da vi var på besøk i ettermiddag og fikk foten i klem. Hun vil ikke stå på beinet, men det er ingen som klarer å finne ut helt hvor det er vondt. Vi endte til slutt hos en turnuslege som ikke klarte å tyde røntgenbildene, det var visst vanskelig på så små. Fikk en støttebandasje og ble sendt hjem. Hun ville egentlig latt en bakvakt se på dem, men han hadde nettopp gått til en operasjon, så han skulle ringe hvis han fant noe. Beskjeden var å ringe fastlegen i morgen hvis hun ikke er bedre. Skjønner ikke helt hva han skal kunne gjøre til eller fra, for vi har jo allerede tatt røntgenbilder.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er den ikke.... :sukk: I dag morges stod hun på ett bein ved siden av senga da han godeste kom inn til henne. :(

Fint med enda en fridag så tidlig i arbeidsforholdet... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker.. Fordelen er jo at jeg får en kosedag med ei som jo egentlig er frisk som en fisk, ikke sutrete og smertepåvirket, unntatt hvis hun glemmer seg... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gjør vondt i mammahjertet å se S krabbe rundt på gulvet... :( Hun vil så fryktelig gjerne ut og sykle, og skjønner ikke at det ikke går. Jeg sier hun må vise meg at hun kan gå først, så hun reiser seg og står på ett bein og sier at hun har gått.. Stakkar lita! :trist: Jeg sier at hun må gå noen skritt først, men det sier hun at hun ikke klarer, for hun har au i beinet sitt.. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Går jo an å ringe for å få høre røntgenresultatet? Glipper skjer jo dessverre :roll: Har hun fått foten i klem kan hun jo ha fått skade på muskulaturen, og det vil jo gjøre veldig vondt det også... selv om det dessverre er lite å gjøre. Husker jo selv hvor lite jeg ville bevege skulderen etter at den hadde fått seg en støkk.

Du får bare ta kontakt på pm hvis du har noe spørsmål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var ikke noe brudd heldigvis :) Hun nektet å stå på beinet helt til sent i går ettermiddag. Da begynte hun å mase om å sykle. Jeg sa hun ikke kunne sykle før hun kunne gå, og vips så belastet hun foten igjen. Hun haltet litt, og klarte ikke å løpe, men alt i alt stor forbedring.. ;) Hun var nok bare redd for å tråkke ned, i tilfelle det fortsatt skulle være like vondt som på mandag. I dag er hun i barnehagen. Jeg ringte nettopp for å høre hvordan det gikk, og fikk beskjed om at hun var ute på sparkesykkel, i full fart. Lille tøffingen! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...