hegejenta30 Skrevet 27. august 2013 #3301 Del Skrevet 27. august 2013 Det er bare dårlig gjort av han godeste! Jeg ba min kjære om ikke han kunne være underholdningsmaskin på søndagsmorran - og han stod opp med E og håpet på noen rolige timer på sofaen med ipad og kanskje snike til seg noen Zzzzzz, men det hadde ikke Endre tenkt nei. Full rulle fra de gikk ned til jeg kom ned 3 timer senere. Må si det var godt å slippe å ha turbo-turne-gutten oppi senga i to timer før vi stod opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2013 Forfatter #3302 Del Skrevet 28. august 2013 Han er ikke helt ved sine fulle fem om morgenen, så han er til en viss grad unnskyldt.. Men han har fått klar beskjed om å stå opp neste gang! Nå er han på trening og S i seng. Tørketrommelen tar seg av husarbeidet, mens jeg kan sitte med pcen i fanget og beina på bordet, med Masterchef i bakgrunnen og litt mat på en tallerken. Fin kveld Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. august 2013 Forfatter #3303 Del Skrevet 28. august 2013 Hjemmelagde potetstappekaker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2013 #3304 Del Skrevet 29. august 2013 Potetstappekaker?? Er det stekt potetstappe liksom...?? Og hva bruker man til eller på?? Ble veldig nysgjerrig her kjenner jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2013 Forfatter #3305 Del Skrevet 29. august 2013 Det er kaker av potetstappe ja.. Perfekt hvis man har rester av potetstappe, eller som jeg hadde denne gangen: potet-, blomkål-, gulrot- og vårløkstappe. Bland i et egg, en skje mel, litt melk/fløte, salt, pepper, litt hvitløk og uhorvelige mengder revet ost. Stekes gyldenbrune i passe store, flate kaker. I går brukte jeg fløte og cheddar, farlig godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2013 Forfatter #3306 Del Skrevet 29. august 2013 Spises varme, med brød og/eller salat, eller evt alene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 29. august 2013 #3307 Del Skrevet 29. august 2013 Aldri smakt før... Må prøves! Er det potetstappe med mer for å få inn litt grønt eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 29. august 2013 #3308 Del Skrevet 29. august 2013 Oj, det hørtes farlig godt ut ja!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 29. august 2013 Forfatter #3309 Del Skrevet 29. august 2013 Du har nok rett der, TuttaV! Men bare for å lure oss voksne. S spiser ikke potetstappe, så hun fikk egen blomkål og gulrøtter.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TuttaV Skrevet 30. august 2013 #3310 Del Skrevet 30. august 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3311 Del Skrevet 5. september 2013 Ja ja, så satt jeg her på jobb med arbeidsforbud da.... Det viste seg at hovedprogrammet vi jobber i, ikke er helt som det for min bruker. For å si det mildt.... Så enn så lenge skal jeg bare drikke kaffe og slappe av! Har muligens en spennende avtale i ettermiddag. Kan ikke si noe mer enda.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2013 #3312 Del Skrevet 5. september 2013 Så da går du inn her for å gjøre oss andre nysgjerrige istedenfor....?? Lykke til (hvis det er riktig ting å si.... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3313 Del Skrevet 5. september 2013 Stemmer, Neferet! Jo da, tror lykke til kan være riktig ting å si. Venter på sms fra han godeste om vi har andre planer, men får ikke svar. Typisk, akkurat når jeg venter på å eventuelt få gjort en annen avtale! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 5. september 2013 #3314 Del Skrevet 5. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3315 Del Skrevet 5. september 2013 Blir ikke noe møte i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2013 #3316 Del Skrevet 5. september 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3317 Del Skrevet 5. september 2013 Får vite mer om et par uker.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 5. september 2013 #3318 Del Skrevet 5. september 2013 Da tenker jeg vi sier fem, i og med jeg er tilbake 8. okt..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 5. september 2013 Forfatter #3319 Del Skrevet 5. september 2013 Haha, ok. Skal ha det i bakhodet når vi avtaler dato! Nå sitter jeg her med ei sovende frøken på fanget. Hun burde ikke sove nå, men hun var helt skutt etter bhg, stakkar. Dessuten er det jo så koselig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 5. september 2013 #3320 Del Skrevet 5. september 2013 Hurra for jobb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå