Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Joda, hvis du gjør en god jobb så! Er du best kvalifisert har de faktisk ikke lov å ikke ansette deg pga graviditet :opplyser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei nei, at du er gravid har de ingenting med! Du gjør jo en like god jobb som gravid som noen som helst annen ikke-gravid person. (I hvert fall som annengangsgravid... Jeg husker at jeg ikke var spesielt effektiv på jobb under min første graviditet, da satt jeg mest på nettet og leste om sympomer og babyer og sånt må jeg innrømme... :ler: )

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men det kommer man seg vel alltids unna som arbeidsgiver... :roll: Særlig her, hvis det er snakk om at "de fleste" får tilbud om jobb. Da kan de vel bare si at jeg dessverre ikke var en av dem, e.l...

Men men, den tid, den sorg! Det er jo ikke sikkert jeg får noe vikariat en gang, så det er vel litt tidlig å planlegge! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tydeligvis fått jobben! :bolledeig: Har ikke hørt noe fra vikarbyrået ennå, men fikk telefon fra en som skulle være fadderen min som jeg skal møte mandag klokka ni :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! Tror ikke lønna er allverdens, men jeg får jo endel overført fra firmaet til han godeste, så alt i alt blir foreldrepengegrunnlaget helt ok :)

Dessuten er arbeidstidene ideelle, jeg får betalt lunsj og arbeidsmiljøet er visstnok bra. Overlever nok 6 mnd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk! :hoppe:

Nå kom endelig oppdragsbekreftelsen. Lønna var 20 kr høyere i timen enn hva jeg fikk forespeilet på telefon, og oppdraget slutter en snau måned før termin, så nå er alt bare velstand. Nå er det bare å krysse fingrene for at formen er ok, så jeg kan klare å jobbe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye!! :duskedame: vel fortjent :) og superbra timing i forhold til termin! Jeg er også interessert i hva jobben ble, hvis du vil dele...:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

I går gikk det greit, i dag gikk det litt bedre.. :ler: Det er to ukers intensivt opplæringsprogram først, før jeg selv skal i ilden om snaue to uker. Har foreløpig litt klump i magen angående akkurat det, men alle er veldig hyggelige og sier at vi bare skal spørre, så det går nok greit når jeg bare blir kasta ut i det :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...og med 7,5 timers arbeidsdag med 50 minutter betalt fri i løpet av dagen, så skal jeg ihvertfall ikke klage! :ler: Eget xbox-rom har de også! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...