Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Er det noe du ikke har fortalt her...? :sjenert::popcorn: Hvis ikke, så fikk jeg ihvertfall spist litt popcorn! :ler:

På seg selv skal man kjenne andre? Eller hvordan var nå det der igjen :ler:

Ikke noe annet i min mage enn popcorn gitt! (eller, strengt tatt lite av det og! Kaffe, da!) Men jeg skjønner det er mere bakst hos deg :) Gratulerer!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har visst fått i meg noe jeg ikke har spist... Takk! :)

Nyter og nyter og nyter for tida. Den ene dagen er finere enn den andre, og langtidsvarselet viser ikke en eneste sky. Utrolig bra sommervær! :sol: I dag har jeg og S vært på stranda med noen venner, etterfulgt av oldeforeldrevisitt med is i skyggen. Nå koser S seg i skyggen i plaskebassenget, mens jeg slapper av og venter på grillmiddagbesøket som kommer om en halvtimes tid :)

:hjerte: Sommer :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh... misunnelig... Her er det grått. Heldigvis opphold, men ikke akkurat noe å traske ute i. Rimelig ustabilt :dry:

Nyt, nyt, nyt godværet videre :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det er hos deg sola er!! Her ble overgangen fra 30 grader og sol litt stor idet vi kom hjem til 13 grader og regn :grine: Heldigvis ser helga lovende ut *krysseraltjeghar* Nyt sommeren!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, her er den, og her skal den bli! :nigo::sol: Det er helt utrolig deilig, kan ikke huske at vi har hatt maken til sommer noen gang! :hoppe:

I dag var jeg og S på stranda med ei høygravid venninne, mannen hennes og deres toåring. Hun og S lekte kjempefint sammen. Gøy å se når de prater med hverandre, avtaler bytting av spader og bøtter osv. Det begynner jo virkelig å bli folk av dem! :fnise: Forresten imponert over venninna mi som er mer enn 38 uker på vei, de kom nemlig rett fra telttur. Krysser fingrene for at jeg er like sprek når jeg er like langt på vei! ;)

Fra å være en pingle som såvidt har turt å dyppe tærne i vannet, var S plutselig rene fisken i dag. Hun gikk utover og utover, og stod til slutt med vann til skuldrene og krevde at jeg skulle slippe hånda hennes. :overrasket: Jeg fikk slenge henne rundt i vannet, holde henne under armene så føttene fløt opp osv. Ikke vet jeg hvor det innfallet kom fra, men det er jo kjempebra! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh så bra at hun trives godt i vannet nå! Var kanskje toåringen til venninnen din vannglad?

Håper M er like vannglad neste år som hun er i år. Da blir det moro :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, hun turte ikke å nærme seg vannet engang. Kanskje S bare skulle bevise at det ikke var farlig? :fnise: Blir spennende å se i dag, vi skal nemlig tilbake til samme sted med noen andre :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Istedet for og lese at du holdt henne under armene, leste jeg at du holdt henne under vannet....

:daane:

Var dere ved sjø eller vann?

Vi reiste og kjølte oss ned i fjorden her om dagen, det var... friskt.

ca 18 grader...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud... Istedet for og lese at du holdt henne under armene, leste jeg at du holdt henne under vannet....

:daane:

Var dere ved sjø eller vann?

Vi reiste og kjølte oss ned i fjorden her om dagen, det var... friskt.

ca 18 grader...

Vi var ved sjøen :Nikke: Deilig temperatur i vannet nå, synes jeg! Og jeg er egentlig ganske pinglete når det kommer til bading... ;) Men så har jeg egentlig ikke bada heller, bare stått med vann til knærne og slengt rundt på galningen :fnise:

Det minner meg på at jeg ikke har bada enda i år. :snurt:

Kos dere i finværet! :)

Why? Why? WHY?!! ;)

Gikk det like bra i vannet på fredag?

Jepp, fremdeles gal. Hun var til og med langt ute på dypet med en onkel, kjempestas :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og sier hei, og stikker like fort igjen på ny-dagbok-jakt! :klem:

Hei hei! (Bedre sent enn aldri, ikke sant? :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag har vi lekt med ei fra barnehagen til S. Kjempekoselig, og en skulle ikke tro at det var fire uker siden sist de så hverandre! Det er jo egentlig ganske lang tid for sånne små ;)

Ellers går det mye i "jeg er stor jente nå ... " for tida. Stor jente som skal trille vogna selv, stor jente som kan spise med pappas gaffel, stor jente som kan helle vann selv, stor jente som kan "salte" maten selv osv osv.. :daane: Flott argument å bli møtt med flere ganger om dagen! :ler: Det siste nå nettopp var "jeg er stor jente og kan bruke kniv". Ehh, trokke det nei! :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enda et "jeg er stor jente nå"-argument i dag... I dag var hun stor jente som kunne leke med stikkontaktene... :daane:

I morgen drar jeg til London. Foreløpig pakkeliste: Pass, tannbørste og reisehåndbok. Reiser med bare håndbagasje, og vil helst ha plass til å shoppe litt, så noe særlig mer er det vel ikke plass til i kofferten! :ler:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enda et "jeg er stor jente nå"-argument i dag... I dag var hun stor jente som kunne leke med stikkontaktene... :daane:

:ler: ja det gjør ofte jeg også, leker med stikkontaktene.....store jenter gjør ofte det :fnise: Hun er kul altså, snuppa di :hoho:

Min store jente smører brødskivene sine selv (med stor kniv såklart :roll:) , bruker truse fordi hun "tenge itte beia" og mener bestemt at søvn er oppskrytt - hun kan jo være våken til vi skal legge oss .hoho: Fy søren de kan strekke strikken langt altså, to-åringene :daane: Hva venter oss når de er 15-16??? *klamrersegtilsmåbarnstida*

God tur til London!!! Nyt det litt for meg også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kommer til Mazzi-land i morgen :ler:

God tur til London :klemmer:

Gjør dere? Skal dere være lenge? Håper dere blir like heldige med været som vi har vært i hele sommer hittil, unntatt i dag ;)

Ta med en liten truse og kanskje da. Sånn for syns skyld. ;)

God tur!!!!

Tja.... Ok da! :fnise: Takker!

:ler: ja det gjør ofte jeg også, leker med stikkontaktene.....store jenter gjør ofte det :fnise: Hun er kul altså, snuppa di :hoho:

Min store jente smører brødskivene sine selv (med stor kniv såklart :roll:) , bruker truse fordi hun "tenge itte beia" og mener bestemt at søvn er oppskrytt - hun kan jo være våken til vi skal legge oss .hoho: Fy søren de kan strekke strikken langt altså, to-åringene :daane: Hva venter oss når de er 15-16??? *klamrersegtilsmåbarnstida*

God tur til London!!! Nyt det litt for meg også ;)

Ja, det kan du si! Vi får bare nyte det mens de enda er bestemte OG sjarmerende, for når de blir 15-16 er det vel en viss fare for at de bare er det første.... :sjenert:

S sier "jeg er stor jente nå, jeg har slutta med bleier", men det er bare tull og tøys! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Reiser til Kragerø i natt, skal i dyreparken på tirsdag og reiser opp igjen på onsdag :)

I følge mannen er det meldt fint vær, og alt annet enn 12 grader, regn og tykk tåke er luksus ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...