MarianneE Skrevet 26. juni 2013 #3161 Del Skrevet 26. juni 2013 Vi tenker en tur sørover i løpet av A sin ferie (slutten av juli) med en tur i dyreparken. Det går kanskje ann og spørre om dere vil være med? Vi hadde det jo veldig hyggelig i fjor da vi var på den lille dyreparken. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 26. juni 2013 Forfatter #3162 Del Skrevet 26. juni 2013 Vi tenker en tur sørover i løpet av A sin ferie (slutten av juli) med en tur i dyreparken. Det går kanskje ann og spørre om dere vil være med? Vi hadde det jo veldig hyggelig i fjor da vi var på den lille dyreparken. Ja, spør i vei, så blir vi med om det passer sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. juni 2013 #3163 Del Skrevet 27. juni 2013 Kjekt med tur i Dyreparken Nå bor jo vi et stykke unna, men det er likevel obligatorisk når jeg en gang får barn! Har gode minner fra barndommen derfra... Det og Legoland føler jeg er sånn mer eller mindre standard for alle i løpet av oppveksten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 27. juni 2013 Forfatter #3164 Del Skrevet 27. juni 2013 Nå fikk jeg plutselig mail fra han som sa i begynnelsen av mars (!) at han gjerne ville ansette meg. (Og da hadde jeg ikke møtt han siden 2. juli i fjor, hvor han også var fryktelig positiv uten at det ble noe mer av det..) I morgen skal vi drikke kaffe for at han skal "oppdatere" meg. Blir litt småsprø av at ting tar så tid! Håper bare han har noe mer konkret å komme med denne gangen enn sist.... Men har ikke akkurat så store forhåpninger, for selv om han gjerne vil ansette meg, er han jo avhengig av å ha HR og andre sjefer med på laget.. Og ikke minst de *** ressursene som alltid er et problem.. Men men, et møte blir sikkert koselig uansett.. Om ikke annet så får jeg meg ihvertfall en god , for vi skal møtes på kaféen med byens beste kaffe.. *tenke positivt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 27. juni 2013 #3165 Del Skrevet 27. juni 2013 Oj, det er jo litt av en avstand mellom oppdateringene også da Han er tydeligvis interessert i å holde deg varm sånn i påvente av ressurser og andre sjefer! Håper du får noe konkret ut av møtet, og noe godt å bite i tillegg til god kaffe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 27. juni 2013 #3166 Del Skrevet 27. juni 2013 Forstår frustrasjonen din! Henger meg på Neferet og håper at det kommer noe mer konkret ut av det denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. juni 2013 #3167 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper kafemøtet er positivt Søte, store jenta di som sier så mye rart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 28. juni 2013 #3168 Del Skrevet 28. juni 2013 Forstår deg veldig godt Som HR ansatt vet jeg at slike ting kan ta tid og være vanskelig å få igjennom. Uansett - lykke til med møtet og håper på at det får positivt utfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #3169 Del Skrevet 28. juni 2013 Møtet er overstått. Kaffen var god, praten var hyggelig, men han som gjerne vil ansette meg skal nå over i en ny stilling. Mye omstruktureringer på gang, samtidig som tiårsmål skal være i boks innen nyttår, så ikke akkurat tida for nyansettelser... Men men. Hadde jo ikke så store forventninger... Og han ville sette meg i kontakt med noen andre innen samme bransje. Får bare krysse fingrene for at det kan komme noe godt ut av det. Nå er jeg hjemme en tur for å pakke litt. Vi reiser til Danmark grytidlig i morgen, så alt må ordnes i dag (og dagen er egentlig ganske fullpakket, bortsett fra akkurat nå). S er på tur til byen med barnehagen, så jeg var bare sjeleglad jeg kom meg til og fra møtet uten å treffe på dem. Det kunne fort ha blitt krise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 28. juni 2013 #3170 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg håper at det løser seg for deg på jobbfronten. Nå har du ventet lenge nok synes jeg God ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Neferet Skrevet 28. juni 2013 #3171 Del Skrevet 28. juni 2013 Litt sånn som før da altså... Sier som Spatula, håper det ordner seg snart! I mellomtiden må dere ha en fantastisk ferie! :is: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Azalea Skrevet 28. juni 2013 #3172 Del Skrevet 28. juni 2013 lykke til videre med jobbsituasjonen ha en flott ferie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 28. juni 2013 Forfatter #3173 Del Skrevet 28. juni 2013 Takk... S er ferdig på småbarnsavdelingen, og pms-hormontrollet i meg tok helt overhånd, så jeg grein hele veien hjem fra barnehagen.... Lille jenta mi blir så fort stor! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk fra henne der for første gang med en minst like stor klump i halsen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 29. juni 2013 #3174 Del Skrevet 29. juni 2013 Takk... S er ferdig på småbarnsavdelingen, og pms-hormontrollet i meg tok helt overhånd, så jeg grein hele veien hjem fra barnehagen.... Lille jenta mi blir så fort stor! Synes ikke det er lenge siden jeg gikk fra henne der for første gang med en minst like stor klump i halsen... Bare vent til dagen kommer når dere går fra barnehagen for siste gang. Den hadde vi igår, det var klump i halsen det! Jeg mener... hun begynte jo igår føles det som! Ha en flott ferie i Danmark! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #3175 Del Skrevet 7. juli 2013 Hjemme igjen etter en fin uke i Danmark. Det er i lengste laget å bo så tett på andre, så det var godt å komme hjem også. Midtveis i uka fikk jeg noen litt stressende nyheter, men jeg klarte heldigvis å ikke la det påvirke ferien allverdens. Nå skal vi bare slappe av noen dager, før S reiser på sommerferie ons-fre med svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 7. juli 2013 #3176 Del Skrevet 7. juli 2013 Kos dere hjemme igjen, kom hjem til riktig vær da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. juli 2013 #3177 Del Skrevet 7. juli 2013 Jobbnyheter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. juli 2013 #3178 Del Skrevet 7. juli 2013 Innom og oppdaterer meg! Fortsatt god ferie!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 7. juli 2013 Forfatter #3179 Del Skrevet 7. juli 2013 Ikke akkurat jobbnyheter nei. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. juli 2013 #3180 Del Skrevet 7. juli 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå