Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Med barnet vel i seng og mannen plassert foran pcen var det bare en ting å gjøre: Flytte ut i solveggen med et aldri så lite glass hvitvin. Det er på grensen til å være for varmt, men jeg skal prøve å holde ut :nigo::sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Godt du har vett på å ta vare på deg selv når mann og barn ikke er i form til det! :klemmer:

Håper dere får en fin og sykdomsfri helg! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tuuuusen takk igjen for hjelpen,Ikea-guru! Hadde vært håpløst uten deg! Regner med jeg ikke er den første du ringer neste gang du skal montere noe :):fnise:

Så mye moro S sier for tida!! Skal si hun har noen lange setninger!! Håper vi alle møtes igjen snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuuusen takk igjen for hjelpen,Ikea-guru! Hadde vært håpløst uten deg! Regner med jeg ikke er den første du ringer neste gang du skal montere noe :):fnise:

Tja, si ikke det, vi var jo litt av et team! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jordbær med vaniljesaus blir aldri feil, ei heller 07.15 søndag morgen. :sikle: Nå har vi ingen bær til i kveld, med mindre vi handler i løpet av dagen, men vi har i grunnen ingen store planer om st hans-feiring, så det gjør ikke noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noe jeg er god til, så er det å kose meg! :nigo:(Eller trøstespise, som det også kan kalles.. :ler: )

Nå er han godeste på vei til å stå opp, mens jeg og S har vært oppe siden 6. Jeg har et bittelite håp om tur til Dyreparken i dag, men det spørs vel om formen til resten av folket er god nok.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dyreparktur :) Det var myyye mer stas for S enn i fjor, da blader, småstein og spurver var minst like interessant som resten :fnise: Fordelen med årskort er at vi ikke trenger stresse med å rekke alt på en dag. I dag rakk vi løvemating, dyrene på savannen, togtur, Sabeltanns landgang og en tur i Kardemomme by. Der kjørte vi trikken, eller som S proklamerte høyt og tydelig "Mi sører pikk!" :fnise: Nå sprader hun glad og fornøyd rundt med ny tskjorte med den samme pikken på... klarte ikke dy meg da jeg fant den! :hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

:ler:

Årskort på dyreparken høres bra ut!! Det hadde nok vært poppis her i gården også!! Dessverre litt langt unna...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...