Gå til innhold

Mazzi i tåka

Mazilla

Anbefalte innlegg

Så kjekt å høre at turen dere hadde var en slager (noterer ned selv til evt neste tur selv ;) )

Masse lykke til på intervju i morgen! Det kommer nok til å gå kjempefint :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk jenter! :klemmer: Nå er det ikke lenge til jeg skal i ilden... :bond:

Glemte forresten å fortelle om hva som skjedde i går. Jeg bar S inn fra bilen, og plutselig slo hun til meg midt i ansiktet. Jeg sa med en streng stemme at sånt gjør man ikke. Da la hun armene rundt halsen min og sa "unnskyld mamma". Jeg smelta helt, ante ikke at hun kunne det ordet! :hjerte: (Ved middagsbordet putta hun masse mat oppi koppen mens hun sa unnskyld mamma for hver skje.. ikke like rørende, men vi måtte kjempe litt for å beholde den kjedelige foreldremaska... :fnise: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åååå, så søtt! Skjønner godt at det ikke var lett å holde maska! Unger er utspekulerte!!

Lykke til i dag!!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Kanskje du er i ilden nå...? :duskedame: Jeg krysser fingrene for deg!! :hoppe:

S er helt klart en liten luring... :lur: Godt hun kan sjarmere foreldrene sine med både ord og handlinger... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så utrolig søt da! Hun skjønte nok at hun ikke skulle gjøre det med maten,så unnskyldte seg på forhånd,haha :fnise:

Håper det gikk bra idag!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Intervjuet varte fra 9 til nesten 11. Føler det gikk ok, men selvtilliten er ikke den beste nå i ettertid, etter å ha blitt skuffa så mange ganger tidligere... :( De skulle ha tre intervjuer i dag og tre i morgen, og så ta en avgjørelse ganske raskt. Heldigvis... :bond:

Er rett og slett så utslitt av hele greia at jeg stuper i seng nå... :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Det er slitsomt med sånn venting... :kose: Men det er ihvertfall ikke et dårlig tegn at de hadde deg inne såpass lenge! Hadde de ment du var helt uaktuell hadde de nok avsluttet tidligere! :jepp:

Krysser fingerene!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for all kryssing! Håper det ikke tar altfor lang tid før jeg hører noe, for jeg blir helt gåen av denne ventinga... Hvis ikke jeg får den, kommer jeg nok til å bli rimelig motløs... :sukk:

Nå er alle intervjuene gjennomført, så forhåpentligvis somler de ikke mer enn høyst nødvendig... :bond:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, jeg vet hvordan det er å gå sånn og vente...! Man kan jo bli smårar av mindre :sjenert: Men håper de holder ord og gir rask tilbakemelding. I mellomtiden krysser jeg fortsatt det som krysses kan! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Strålende helg hittil! Fredag dro vi på familiebesøk rett etter jobb. S og den jevnaldrende tremenningen koste seg enormt i hverandres selskap, utrolig vittig! :hjerte: Fredagskvelden lagde vi lasagne og koste oss. I går var vi på en rikig så lang bytur om formiddagen. Var på barnekafe hvor S fikk verdens kjappeste ansiktsmaling, og da hun sovna i vogna satt vi ute(!) i sola og spiste tapas. Utrolig deilig å kjenne :sol: varme igjen! Ettermiddagen gikk med hos svigers, for han godeste måtte lete frem snowboardet sitt. I går kveld satt mamma barnevakt, mens vi var på indisk restaurant etterfulgt av en kjapp tur innom noen kjentfolk på pub, før ballet endte med Django unchained. Den var ikke ferdig før midnatt, så takk og pris for at S sov til 0730 i dag ;)

Nå setter vi straks kursen til fjells for en snowboard/akedag. Blir sikkert gøy :jepp:

Endret av Mazilla
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, det hørtes jo helt fantastisk ut! :jepp: med både vær- og barnehumørguder på sin side! :hoppendeglad:

Håper dere får en flott dag i akebakken! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes ut som en flott helg! Så mye hyggelig dere har gjort :)

Og ja, utrolig godt når sola kommer frem og varmer litt, får vårfølelse og godt å kjenne på at det ikke er så altfor lenge til våren er her :)

Kos dere masse idag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...