Gå til innhold

Glad i èn, men annen gir meg sommerfugler

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest

Jeg er veldig glad i en fyr og er mye sammen med han. Vi er ikke kjærester, vi er ikke forelsket. Jo mer tid som går jo mer knyttet blir vi til hverandre og det er hverandre vi vil ha. Men ingen av oss vil kaste oss inn i et forhold, vi vil ta det langsomt.

I det siste har det begynt å skje noe rart... En mann som et par kvelder i uken jobber i en butikk her, gir meg sommerfugler i magen. Vi sier "hei" når vi tilfeldig møtes på gata (lite sted hvor "alle" er på hils), men jeg aner ikke hva han heter, hvor gammel han er, hvordan han er som person. Ingenting. Men han virker veldig rolig, behagelig, ordentlig.

De siste gangene jeg har sett han har hjertet mitt banket fortere enn vanlig og jeg har fått sommerfugler i magen... Føler meg som en betatt fjortis.

Hva skjer med meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest hihih I is sexy

Du er som du selv sier litt betatt. Du syns han er pen å se på å liker hans vesen. Enkelt og greit. Er ikke noe mer enn det. Det beste er vel sikkert å få slått av en prat eller to å se om det du føler blir sterkere eller svakere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Hva skjer med meg?

Ja de penga, ja de penga, er til bekymring for fattig og for rik!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Du er som du selv sier litt betatt. Du syns han er pen å se på å liker hans vesen. Enkelt og greit. Er ikke noe mer enn det. Det beste er vel sikkert å få slått av en prat eller to å se om det du føler blir sterkere eller svakere.

Og dumpe han hun allerede har hvis følelsen blir sterkere? Nei, mitt råd er å holde seg unna han så går det over. Hvis hun er sikker på at hun vil ha han hun har

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg er veldig glad i en fyr og er mye sammen med han. Vi er ikke kjærester, vi er ikke forelsket. Jo mer tid som går jo mer knyttet blir vi til hverandre og det er hverandre vi vil ha. Men ingen av oss vil kaste oss inn i et forhold, vi vil ta det langsomt.

I det siste har det begynt å skje noe rart... En mann som et par kvelder i uken jobber i en butikk her, gir meg sommerfugler i magen. Vi sier "hei" når vi tilfeldig møtes på gata (lite sted hvor "alle" er på hils), men jeg aner ikke hva han heter, hvor gammel han er, hvordan han er som person. Ingenting. Men han virker veldig rolig, behagelig, ordentlig.

De siste gangene jeg har sett han har hjertet mitt banket fortere enn vanlig og jeg har fått sommerfugler i magen... Føler meg som en betatt fjortis.

Hva skjer med meg?

Ja hva skjer med deg? Har du virkelig ingen anelse? Jeg kan jo ta meg selv som eksempel, for å hjelpe deg litt på vei: Er og har vært gift med samme dame lenge. I løpet av denne tiden har jeg vel sikkert blitt mer eller mindre "betatt" av.... la oss si tusen damer. Men likefullt er jeg fortsatt trofast gift med, og elsker, den samme dama. Mao må jeg vel da kanskje ha greid å bearbeide alle disse "betattene" på en eller annen effektiv måte over alle disse årene, tror du ikke?

Jeg kan ikke fortelle deg i klartekst hva jeg konkret gjør for å unngå å innlede noe "risky" med disse tusen damene, men likevel har det gått greit, og helt uproblematisk faktisk.

Synes du skal ta deg selv i nakken jente, og forstå at du gjennom hele ditt liv vil støte på mennesker du blir betatt av, enten du er singel eller i et forhold. Cluet er å bruke det du har fått utlevert mellom øra som hjelpemiddel mot hjertebank, sommerfugler og kløe et visst sted. Det er bare noe vi alle på to bein er enkelt og greit i stand til, om vi virkelig vil, og uten å måtte spørre oss for på internettfora.

Mennesker er rare dyr....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Jeg tror ikke man er på vei til å bli sammen med den riktige, når man føler sommerfugler i magen for en annen. Du er ikke engang forelsket i han du tar ting rolig med. Kanskje ting er for rolig og du vil ha mer spenning med en annen..?

Jeg synes ikke man skal tviholde på en bare fordi man har valgt han og "egentlig kun ønsker han". Blir man i hytt og pine betatt av andre er det noe som skurrer litt. På den ene eller andre måten. En gang i blant i løpet av et ekteskap, kanskje ja. Før man engang er kjærester, nei... Da er det bare ikke riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...