Gå til innhold

Hvor lenge skal man vente på en mld man har sendt til ei jente?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest MorAase

Irriterende? Vil gutter ha alt servert på sølvfat, gitt det med klare beskjeder? Synes det er sunt å la gutten tvile litt av og til. Men det er min mening :sjenert:

Jeg mener at en skal behandle hverandre med respekt, ærliget og integritet. Da gir en av hverandre til hverandre. Derfor forventer jeg av en mann som blir behandlet dårlig at han holder ryggen rak og vier oppmerksomhet til en kvinne som behnadler han riktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg mener at en skal behandle hverandre med respekt, ærliget og integritet. Da gir en av hverandre til hverandre. Derfor forventer jeg av en mann som blir behandlet dårlig at han holder ryggen rak og vier oppmerksomhet til en kvinne som behnadler han riktig.

Uff, ser ut til at jeg har skrevet på en misvisende måte. Jeg mener ikke at TS eller andre gutter skal være i tvil på den måten. Selvsagt skal en gutt som blir ignorert eller dårlig behandlet forlate kvinnemennesket og finne noen som kan gjengjelde følelsene! Det er jo alfa og omega i et forhold?

Selsagt kommer respekt, gjensidig tillitt, ærlighet og en god del andre saker inn i bildet.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...