Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg opplever ved jevne mellomrom å få kommentarer(på facebook chatten) av en jeg gikk på skole med for ett år siden. Kommentarene handler ofte om sex, og om at han vil ha sex med meg, og kose osv. Problemet er at han har kjæreste. De er begge i militæret, på hver sitt sted. Han har flere ganger sagt at han vil "pule" meg, og slike ting. Jeg spør hva med kjæresten din, og han svarer med at "hun får ikke vite det". Hva bør jeg gjøre? Si det til kjæresten? Hun gikk også på samme skole som oss, og jeg kjenner henne pitte litt! Jeg har lyst å fortelle det, da jeg selv synes det er upassende, og ikke liker denne oppmerksomheten! Men hva er "rett" av meg? Å ikke blande meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde det vært snakk om faktisk utroskap hadde jeg sagt noe, men bare slibrige meldinger hadde jeg i utgangspunktet prøvd å ikke tenke så mye på. Jeg hadde dog fjernet han som venn og ignorert alle meldingene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde det vært snakk om faktisk utroskap hadde jeg sagt noe, men bare slibrige meldinger hadde jeg i utgangspunktet prøvd å ikke tenke så mye på. Jeg hadde dog fjernet han som venn og ignorert alle meldingene. Men om det hadde vært min kjæreste som snakket slikt til andre, ville jeg veldig gjerne ha hørt det! Og ikke at dem 'holdt det skjult' for meg.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. mai 2011 #4 Del Skrevet 7. mai 2011 Det riktige er vel å bare slette hele utysket, vel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 7. mai 2011 #5 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor tillater du at noen sier sånt til deg flere ganger??? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kamikatze Skrevet 7. mai 2011 #6 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Ta en utskrift, og send den til henne i posten, da. Og skriv på: Hvorfor jeg bannet min eksklassekamerat. - Han har ikke lenger klasse... . Endret 7. mai 2011 av Kamikatze 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 7. mai 2011 Hvorfor tillater du at noen sier sånt til deg flere ganger??? Det har ikke vært så "gale" som det var idag før. Jeg har egentlig bare ignorert det.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 7. mai 2011 #8 Del Skrevet 7. mai 2011 Så han fortsetter å sende sånt på chaten til tross for at du aldri svarer på henvendelsene? Da ville jeg anmeldt ham til FB for trakassering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fanta Exotic Skrevet 7. mai 2011 #9 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde kjæresten min skrevet sånt til andre ville jeg veldig gjerne likt og visst det! Derfor hadde jeg sagt i fra til henne. Kall meg gjerne sladrekjærring. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #10 Del Skrevet 7. mai 2011 Så han fortsetter å sende sånt på chaten til tross for at du aldri svarer på henvendelsene? Da ville jeg anmeldt ham til FB for trakassering. Jeg har svart, men snakket meg bort fra det. Jeg har ikke sett SÅ alvorlig på det før nå^ Hadde kjæresten min skrevet sånt til andre ville jeg veldig gjerne likt og visst det! Derfor hadde jeg sagt i fra til henne. Kall meg gjerne sladrekjærring. Jeg er enig, men kanskje det er veldig galt av meg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan9 Skrevet 7. mai 2011 #11 Del Skrevet 7. mai 2011 Du har ikke noe ansvar for henne, og kjenner henne ikke. Hvorfor dette behovet for å fortelle? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #12 Del Skrevet 7. mai 2011 Du har ikke noe ansvar for henne, og kjenner henne ikke. Hvorfor dette behovet for å fortelle? Som sagt, jeg kjenner henne litt, men ikke mer enn at vi hilser og slikt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mr Yahmaan Skrevet 7. mai 2011 #13 Del Skrevet 7. mai 2011 Fortell han at det er uaktuelt og at du ikke ønsker den typen oppmerksomhet fra han. Skjer det igjen, så sørg for å dokumenter det så du har ubestridelige bevis før du presenterer det for henne. Hvis ikke så blir det bare påstand mot påstand om han nekter. Og kjæresten hans fortjener bedre enn han når han oppfører seg sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #14 Del Skrevet 7. mai 2011 Fortell han at det er uaktuelt og at du ikke ønsker den typen oppmerksomhet fra han. Skjer det igjen, så sørg for å dokumenter det så du har ubestridelige bevis før du presenterer det for henne. Hvis ikke så blir det bare påstand mot påstand om han nekter. Og kjæresten hans fortjener bedre enn han når han oppfører seg sånn. Samtalene på Chat på Facebook blir jo lagret på "meldinger" nå, så samtalen har jeg jo.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student90 Skrevet 7. mai 2011 #15 Del Skrevet 7. mai 2011 si det til kjæresten hans! tror alle i hennes situasjon heller vil vite det enn å investere 10 år i forholdet før hun må finne det ut selv. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Micolina Skrevet 7. mai 2011 #16 Del Skrevet 7. mai 2011 Opplevd det selv, at en fyr har prøvd seg på akkurat samme måte mens han har kjæreste, men skjedd kun et par ganger. Da jeg spurte han om "hva med kjæresten din, bryr du deg ikke om henne", svarte han at hun duger, han er bare sammen med henne fordi han vil ha noen... stakars jente. Men samtidig vet jeg ikke hvor seriøs han er når han sier dette til meg. De har vært sammen i 3år nå tror jeg... og hun virker lykkelig i forholdet. Men uansett, jeg er enig med student90. Du taper vel ingenting på å si det? Hun burde vite åssen slæsk type hun har! Samtidig, så gjelder jo ikke dette deg, så hvorfor si noe... men jeg hadde sagt noe om jeg var deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #17 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har sendt henne en mail, med en fil der jeg har kopiert hele samtalen. Så får hun selv bestemme om hun vil beholde idioten, eller ikke Jeg gjorde hva jeg hadde villet at personen skulle gjort om det var jeg som var kjæresten! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dobbeltseng Skrevet 7. mai 2011 Forfatter #18 Del Skrevet 7. mai 2011 Det var TS som skrev meldingen over. Kom tilfeldigvis borti "post som anonym" knappen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
student90 Skrevet 7. mai 2011 #19 Del Skrevet 7. mai 2011 bra jobbet! og er blir hun fortsatt i forholdet så kan hun ikke si hun ikke ble advart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fluffe Skrevet 7. mai 2011 #20 Del Skrevet 7. mai 2011 Bra at du sendte det. Fortell om du evt får svar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå