AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #1 Del Skrevet 7. mai 2011 Min far har blitt så stille og rolig,og jeg ser tydelig at det er noe som plager ham. Han sier nesten ingenting,og når jeg spør om det er noe,rister han bare på hodet. Spør jeg igjen blir han irritert. Vi har alltid hatt et veldig nært forhold,og det er utrolig vondt å se ham slik.. Hva kan jeg gjøre? Jeg er 23,hvis det er av interesse for noen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #2 Del Skrevet 7. mai 2011 Det kan hende det som plager han ikke passer å si til en datter.......Hva sier moren din til dette da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. mai 2011 #3 Del Skrevet 7. mai 2011 No offense, men dette var utrolig var informasjon. Hva om alle skulle lagd en tråd på kvinneguiden hver gang de syntes en annen person så ut som de var i litt dårlig humør? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2011 #4 Del Skrevet 7. mai 2011 Det kan være veldig, veldig mye som gjør ham stille. Han kan være alvorlig syk. Han kan stå i fare for å miste, eller har mistet jobben. Han kan være spilleavhengig. Han har stor gjeld som truer med å endevende livet hans. Han kan sitte på opplysninger som er opprivende. Han har fått vite at han har en unge som han ikke har visst om. Han har begått kriminelle handlinger. Han har.....etc. Listen kan være uendelig, og hvis han ikke vil snakke om det; respekter ham, vær tålmodig og vær der for ham hvis han en gang vil snakke med deg. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears.of.the.Sun Skrevet 7. mai 2011 #5 Del Skrevet 7. mai 2011 (endret) Til ts: Det kan være så mangt, og bare din far vet det. Det kan være alvorlig eller det kan være noe helt enkelt som at han f.eks. er i litt dårlig humør for tiden. Jo mer du tenker over det, jo mer bekymret blir du vel? Det beste er vel å la det være, og vente på et svar fra din far når han føler seg komfortabel med å fortelle hva som plager han Innlegget er endret som ledd i rydding. Phaedra,mod Endret 7. mai 2011 av Phaedra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest anonym Skrevet 7. mai 2011 #6 Del Skrevet 7. mai 2011 Hadde det vært min far så hadde jeg sagt ifra at jeg ser at noe plager ham, men at jeg respekterer valget hans om å ikke snakke om det. Og så hadde jeg sagt at det alltid er greit å snakke med NOEN, kanskje en profesjonell? Og at jeg er der for ham hvis han trenger noe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phaedra Skrevet 7. mai 2011 #7 Del Skrevet 7. mai 2011 Tråden er ryddet for krenkelser og avsporinger. Phaedra,mod Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest 21 Skrevet 7. mai 2011 #8 Del Skrevet 7. mai 2011 Min far har blitt så stille og rolig,og jeg ser tydelig at det er noe som plager ham. Han sier nesten ingenting,og når jeg spør om det er noe,rister han bare på hodet. Spør jeg igjen blir han irritert. Vi har alltid hatt et veldig nært forhold,og det er utrolig vondt å se ham slik.. Hva kan jeg gjøre? Jeg er 23,hvis det er av interesse for noen. Tror en del menn har det med å bli innesluttede og stille når noe plager dem. Det kan rett og slett være at han kjeder seg, at han er blitt en voksen mann, og det skjer lite spennende i livet hans. Sånne ting går i bølger og daler i alles liv, men du kan prøve å engasjere han i noe. Høres kanskje banalt ut, men det kan være at du trenger hjelp til å pusse opp noe, eller hjelp til noe annet? :-) Lykke til, det løser seg ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 7. mai 2011 #9 Del Skrevet 7. mai 2011 Kanskje han rett og slett bare er i nærheten av mannens overgangsalder og sitter og funderer på "hvor har det blitt av livet mitt", og sånne ting? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå