Gå til innhold

Utenlandske menn er kjekkere enn norske menn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Jeg liker menn, jeg. :sjarmor:

*synger* :gape: "Rød og gul og hvit og svart er det samme har hun sagt, Glammy elsker alle menna på vår jooooooord!" :gape:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest glamourgirl

Hva mener du? :klø:

Liker du mannen din best?

Eller var det nest best? :ler:

:hoho: Tror vi kan slå fast at Suz har fått litt tasteleksi her... Ler meg ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stjernefisken smaken er som baken,den er delt i to. :

Nettopp Delline.du kan ikke trekke alle over en kam og si at kun utenlandske menn duger. Det er isåfall det dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne ikke tenke meg noe annet enn en normann. (Kanskje en svenske i teorien.) Jeg har opplevd det upraktiske med å ha barn med en mann som kommer fra en annen kant av landet. Å starte familie med en mann fra en annen kant av verden er derfor uaktuelt. Jeg blir ikke tiltrukket av annet enn normenn eller svensker heller da. (Ikke danske menn engang)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid funnet "utenlandske" menn sjarmerende jeg, både svensker, dansker og sveitsere, amerikanere... :ler: Selvfølgelig finnes det masse sjarmerende norske menn også. Hvem som er best? Tror det finnes både gode og dårlige utgaver av menn (og kvinner) de fleste steder jeg.

La forøvrig merke til at innlegg lå på skråblikk og generaliseringer. Noen andre som gjorde det? :blunke:

Jennifer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest GreenSky

Men det ER jo veldig mange kjekke utenlandske menn, da. Er "svak" for mørk hud og blå øyne. F.eks blåøyde italienere... Eller grønnøyde mulatter... *sikkle*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt ikke' date=' men jeg syns ikke en svenske er så innmari utenlandsk. Greit, fra et annet land, men lik kultur.[/quote']

En svenske er akkurat like utenlandsk som en afrikaner!!

Han er også like innvandrer som en somalier.

Han er like lite norsk som en kineser.

Men at du ikke finner fargede menn interessante er jo helt ok. Men vi omtaler en spade som en spade her vel? :lol:

Har forøvrig funnet meg en vaskeekte utlending, han er svensk og skrekkelig eksotisk!!!! :ler:

Han er ihvertfall heeeelt annerledes en de norske menn jeg hittil har møtt!! Og har tatt meg med storm som den har er, totalt uavhengig av fargen eller fødestedet.!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En svenske er akkurat like utenlandsk som en afrikaner!!

Han er også like innvandrer som en somalier.

Han er like lite norsk som en kineser.

Det er jeg faktisk helt uenig m deg i, da det er langt nærmere slektskap, på flere måter, mellom nordmenn og svensker enn mellom nordmenn og somalier/kinesere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utlending: Person fra utlandet (utland= land utenfor hjemland)

Norge er ikke hjemlandet til en svenske noe mer en det er hjemlandet til en afrikaner, det er nærmere, men nærheten/fjernhet til ens egen hjemland gjør en ikke mer eller mindre utlending, slik jeg forstår norsk bokmålsordbok.

Innvandrer: person som har innvandret i ett land. (dra inn i et land for å leve der varig)

Drar en svenske mindre inn i norge en en kineser/Somalier?

Norsk: Person med norsk statsborgerskap.

At en utlending fra sverige er likere oss nordmenn (i farge/kultur/lover &regler) en en utlending fra kina/somalia/afrika har jeg aldri nektet på.

Jeg ser bare ikke hva som gjør en svenske mindre utlending i norge en en afrikaner/kineser/somalier, og reagerer derfor på utsagn om at svensker ikke er utlendinger. (eller "like utenlandske")

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det det var snakk om her var hvorvidt utlendinger er kjekke kontra nordmenn, og der er d fint liten forskjell på nordmenn og svensker....Det vet du også Aline!

flisespikkeri

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var dette jeg skrev, og du svarte at du var uenig.

Min forklaring på svenske kontra afrikanere/kinesere/somaliere var for å definere utlending!!

Snakker vi om nordmenn og utlendinger eller snakker vi om hvite og fargede, det er i mitt hode en forskjell!

Og ja, jeg er flisespikker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei :D

Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. :)

Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn.

Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua.

Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar.

Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet.

Selv klarte jeg aldri å finne en kjekk nordmann!! Endte opp med en yougurt jeg :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Arketypen:

Tror nok du generaliserer litt da ja!! :wink:

Vet om muslimske menn som tar godt og vel sin del av husarbeidet i forholdet jeg.

(mellom kristen og muslim, kjenner ikke til mengden husarbeid en singel muslimsk mann gjør, ei heller en som har muslimsk partner.)

Det kommer vel an på settingen med muslimske menn som med norske menn. Hvem som er mest hjemme, om begge jobber og mange andre ting. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slik jeg ser det, er norske menn ganske flinke til å lage mat og rydde. Tror nok det er mer slik at menn i andre land, blir stuegrisene, mens kvinnen blir den evigvarende konen som bestandig styrer og steller. MEN ; det finnes vel unntak. Hvis en ser bort fra at nordmenn er mer reserverte og innadvendte, er nordmenn lik så kjekke og koselige!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Likestillingen ER kommet veldig langt i Norge da!... Kvinner fra andre nasjoner reiser jo tross alt hit for å lære om hva og hvordan mht likestilling...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...