Gjest Indianlady Skrevet 6. november 2003 #1 Del Skrevet 6. november 2003 Hei :D Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn. Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua. Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar. Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #2 Del Skrevet 6. november 2003 javel :o må si at jeg ikke kjenner igjen min norske mann i denne beskrivelsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Embla s Skrevet 6. november 2003 #3 Del Skrevet 6. november 2003 Ehem, hvilke nasjonalitet er det denne utenlandske mannen skal komme fra da? Sverige?! Forøvrig skjønner jeg godt at du vil dumpe denne mannen, men du trenger ikke lete så langt vekk for å finne en sympatisk, renslig og grei mann som gjør sin del av jobben- jeg kjenner opptil flere jeg godt kan presentere deg for Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
chimp Skrevet 6. november 2003 #4 Del Skrevet 6. november 2003 Vel!!! For å være ærlig er sambisen min litt sur på sånne Middelhavs-typer som jeg er veldig svak for da......ikke på dem personlig, men han går faktisk så langt som til å sammenligne d nettopp m disse kjøpte damene fra Thailand....Akkurat når d gjelder dette kan vi diskutere så fillene fyker....Jeg ser ikke sammenhengen. Han mener norske damer er urteite som tør å satse på disse gutta fra katolske land, og går åpenlyst rett i fella når d gjelder å gifte seg m menn m et kvinnesyn som står laaaaaangt fra det norske menn har. Men nå er jo sambisen min litt sånn feminist da.....heldigvis!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sandman Skrevet 6. november 2003 #5 Del Skrevet 6. november 2003 Kona må p i k k i han når maten er klar. ...jeg får ikke helt grep om de anatomiske vinklingene du bringer fram her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 6. november 2003 #6 Del Skrevet 6. november 2003 Vi sier p i k k på døra,det betyr bank på døra.Med det ordtaket betyr det at jeg måtte banke på han eller pirke hardt bort ihan for at han skulle reagere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. november 2003 #7 Del Skrevet 6. november 2003 Utenlandske menn? Yeah right! Nei, når det gjelder min smak hos menn, foretrekker jeg "hvitt" kjøtt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madam Felle Skrevet 6. november 2003 #8 Del Skrevet 6. november 2003 Utenlandske menn? Yeah right! Nei, når det gjelder min smak hos menn, foretrekker jeg "hvitt" kjøtt. Så du mener at alle utenfor Norge er mørkere i huden? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. november 2003 #9 Del Skrevet 6. november 2003 Selvsagt ikke, men jeg syns ikke en svenske er så innmari utenlandsk. Greit, fra et annet land, men lik kultur. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 6. november 2003 #10 Del Skrevet 6. november 2003 Utenlandske menn? Yeah right! Nei, når det gjelder min smak hos menn, foretrekker jeg "hvitt" kjøtt.[/quote Hvis du blir glad i en utlending da Stjernefisken? De er ikke like de er lik forskjellige som våre fingre på hånda. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. november 2003 #11 Del Skrevet 6. november 2003 Men jeg har til gode å finne en mørkere mann attraktiv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 6. november 2003 #12 Del Skrevet 6. november 2003 Dennis Haysbert. Spiller presidenten i 24. Han skulle få tatt meg hardt på et bord anytime! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 6. november 2003 #13 Del Skrevet 6. november 2003 Men jeg har til gode å finne en mørkere mann attraktiv. Stjernefisken smaken er som baken,den er delt i to. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 6. november 2003 #14 Del Skrevet 6. november 2003 Selvsagt og jeg har heller ikke snakket for andre enn meg selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 6. november 2003 #15 Del Skrevet 6. november 2003 Liker norske menn best jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 6. november 2003 #16 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg elsker danske fyrer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diva Skrevet 6. november 2003 #17 Del Skrevet 6. november 2003 Jeg liker kjekke menn ganske godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 6. november 2003 #18 Del Skrevet 6. november 2003 Liker norske menn best jeg :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 7. november 2003 #19 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg liker kjekke menn ganske godt jeg me too! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 7. november 2003 #20 Del Skrevet 7. november 2003 Jeg liker kjekke menn ganske godt jeg jeg og! Og aller nest liker jeg mannen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå