Gå til innhold

Utenlandske menn er kjekkere enn norske menn

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Poirot
Jeg er samboer med en irsk mann og selv om han er europeer har han flere egenskaper som jeg setter stor pris på og som norske menn ikke har

Heldigvis har min norske mann de samme kvalitetene som din irske. Spørs om det ikke går på oppdragelse og personlighet fremfor nasjonal tilhøringhet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det blir feil å se hvem er best basert på hudfargen jeg.Er ikke det viktigste at man er glad i den personen?Det er mange kjekke nordmenn akkurat som det er like mange i alle andre land.Nasjonalitet bestemmer ikke personlighet da...Jeg er selv ikke noesk,samboeren min er norsk og for meg er han BEST,ikke fordi han er "hvit",men fordi han er den han er

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Min favoritt for tiden er amerikansk. Og veldig sort. Ikke nødvendigvis høy og vakker, men et utrolig menneske. Jeg har kjent ham i tolv år, men vært uten kontakt med ham de siste åtte-ni. Har savnet ham hele tiden og funnet ham igjen. Denne gangen slipper jeg ikke taket i ham.

Han er huslig (litt for huslig kanskje? Klarer ikke rot). Lager ikke mat, men vasker, støvsuger, driver i hagen, mekker bil.... Alt annet enn matlagingen tar han seg av. Generøs, snill, omtenksom, høflig... som en over her et sted sa om sin Paddy; går han på kjøkkenet en tur spør han alltid om han skal ta med noe til meg....

En vakker dag håper jeg at vi slipper og leve på hver vår kant av kloden.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jente 31

Da jeg bodde endel utenlands må jeg si jeg fikk veldig sans for amerikanske menn (New York).

De jeg møtte var utadvendte, kjempehyggelige og ikke usikre på seg selv slik ofte norske menn er. Jeg opplevde NY-menn som spennende og mer som "menn"...de behandlet meg mer som en prinsesse :P

Det å komme hjem til Oslo og de norske ble litt nedtur igjen, for det tar tid å venne seg til den norske væremåten igjen. Menn jeg nå møter er kjekke og greie de også (de norske) men på en annen måte. :)

Savner veldig NY-menn jeg da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Visst du prøver å provosere, så kan hende du klarte det med dette innlegget. :rosaengel:

Jeg må innrømme at dette gidder ikke jeg å ta meg nær av da jeg og min mann er likestilte i hjemmet.

Er nok hundrede prosent fornøyd med valget mitt av mann og kunne ikke tenke meg en utlending (uten at jeg er så rasistisk av den grunn)

Vil legge til at selv om min mann er hel norsk, så er han mørk både i hud og hår. Så har nok fått i pose og sekk jeg :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Indianlady
Kanskje det er du IndianLady som må møte flere norske menn? ;) Tror ikke utenlandske menn er noe bedre i hvertfall.

Hvorfor skal jeg møte flere norske menn,når jeg har funnet den mannen jeg vil ha.Jeg vil ikke bytte bort min indiske mann med en nordmann.Min mann er hvertfall bedre enn den norske mann jeg har møtt her i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har samboer fra Hedemarken nå da, men han snakker heldigvis helt vanlig :P .

Helt vanlig er altså Hedmarksdialekt?

Godt å vite...

:hoho:

M

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...