Gjest gloria Skrevet 16. november 2003 #41 Del Skrevet 16. november 2003 Likestillingen ER kommet veldig langt i Norge da!... Kvinner fra andre nasjoner reiser jo tross alt hit for å lære om hva og hvordan mht likestilling... Takk :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jen Skrevet 17. november 2003 #42 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg måtte utomskjærs jeg og, og er veldig fornøyd med fangsten. Og jaggu gjør han husarbeid også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ursula Skrevet 17. november 2003 #43 Del Skrevet 17. november 2003 Hehe....så greit at min er kvart mix da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arketypen Skrevet 17. november 2003 #44 Del Skrevet 17. november 2003 Hjelper det med samiske aner?.. hehehe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 17. november 2003 #45 Del Skrevet 17. november 2003 Jeg liker kjekke menn ganske godt jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 17. november 2003 #46 Del Skrevet 17. november 2003 Hjelper det med samiske aner?.. hehehe... Du ser ikke ut som en finnkaill akkurat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 28. november 2003 #47 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er så uenig som jeg kan få sagt. Har vært sammen med utlending før med et utrolig dårlig kvinnesyn. I dag er jeg samboer med en norsk herlig mann. Han lager frokost og smører matpakke til meg hver dag. Han jobber mer og tjener langt mer enn meg, men vi har felles økonomi. Allikevel insisterer han på å gjøre en god del husarbeid selv. Han er veldig praktisk og liker og ordne og fikse ting i huset. Han ligger sjelden på sofaen. I tillegg så er han gammeldags på mange måter og vil at jeg skal være hjemme noen ¨år med barn osv. Derfor kjenner jeg meg ikke igjen i din beskrivelse av norske menn. Norske menn er best.Hei :D Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn. Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua. Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar. Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Indianlady Skrevet 28. november 2003 #48 Del Skrevet 28. november 2003 Jeg er så uenig som jeg kan få sagt. Har vært sammen med utlending før med et utrolig dårlig kvinnesyn. I dag er jeg samboer med en norsk herlig mann. Han lager frokost og smører matpakke til meg hver dag. Han jobber mer og tjener langt mer enn meg' date=' men vi har felles økonomi. Allikevel insisterer han på å gjøre en god del husarbeid selv. Han er veldig praktisk og liker og ordne og fikse ting i huset. Han ligger sjelden på sofaen. I tillegg så er han gammeldags på mange måter og vil at jeg skal være hjemme noen ¨år med barn osv. Derfor kjenner jeg meg ikke igjen i din beskrivelse av norske menn. Norske menn er best. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruby Skrevet 5. desember 2003 #49 Del Skrevet 5. desember 2003 Hei :D Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn. Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua. Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar. Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet. Nei, jeg kjenner ikke igjen min herlige norske mann i denne beskrivelsen, det er heller sånn jeg forestiller meg at utenlandske menn skal ha det. At alt skal være på punkt og prikke, og at kona skal stå på pinne for dem hele tiden. I noen tilfeller skal de jo helst bare være inne, og skal de først ut må de passe seg for å få øyenkontakt med noen, for da er det jo åpenlyst at man flørter. Nei, jeg synes det du skriver om norske menn tyder på at du har et snevert syn, og at du foretrekker utenlandske menn selv, det er jo helt opp til deg. Du har vel bare aldri truffet den riktige norske mannen, og at bildet som du har er av de som du har truffet og som ikke har oppført seg ordentlig. Jeg kan forsikre deg om at det finnes mennesker av alle sjangre der ute, og at beskrivelsen din sikkert passer for mange menn av alle raser, men å si at norske kvinner velger utenlandske menn fordi de er mer huslige enn norske menn, det synes jeg blir for tynt. Det er nok andre ting som har en større faktor. Mannen min har aldri forlangt noe av meg, han blir glad for og setter pris på det jeg gjør, og det går også den andre veien. Vi hjelper hverandre, det er tross alt det et ekteskap bygger på. Vi samarbeider om alt, husarbeid, økonomi, handling, avtaler osv. og det har alltid fungert for oss. Jeg tror det kommer mer an på mennesket, enn rase, om hvordan en mann oppfører seg mot kvinner. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edmund B Skrevet 6. mars 2004 #50 Del Skrevet 6. mars 2004 Kjære Indianlady Dette er det dummeste jeg har hørt! Norske menn er da ikke slik?? Du kan jo peøve å flytte til Iran eller Burma kanskje? Bytt mann, eller slutt å syte! E Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mars 2004 #51 Del Skrevet 6. mars 2004 Jeg elsker utenlandske menn.. Har vært sammen med flere utlendinger og nå har jeg møtt enda en Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
finnslarken Skrevet 7. mars 2004 #52 Del Skrevet 7. mars 2004 Selv klarte jeg aldri å finne en kjekk nordmann!! Endte opp med en yougurt jeg :klem2: En yougurt??? Som erstatning for en kjekk nordmann?? Javel... *hehe* Hver sin lyst 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 8. mars 2004 #53 Del Skrevet 8. mars 2004 Åpningsinnlegget her må vel være en spøk? En ting er at mange kvinner faller for disse glatte, sleipe grekerne osv når de er på ferie, men at nordmenn skal være så mye verre når det gjelder kvinnesyn osv. er nøyaktig det motsatte av det jeg har inntrykk av. Hvilke "utlendinger" er det egentlig du tenker på? Tror hverken amerikanere, russere, italienere, asiater, afrikanere eller "latinoer" har noen bedre "kjønnsrollekultur" enn oss, snarere tvert i mot.. Tror kanskje Indianlady ble litt provosert av at enkelte nordmenn får seg lydige Thai-damer og ville ta litt hevn. Hvis du faktisk mener det du skriver ville jeg satt pris på en litt mer utdypende forklaring på hva du mener for noe med dette :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
CalvinCalvin Skrevet 9. mars 2004 #54 Del Skrevet 9. mars 2004 Hei :D Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn. Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua. Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar. Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 9. mars 2004 #55 Del Skrevet 9. mars 2004 Men utlendinger er jo alle andre enn oss få nordmenn.. :o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest patrick Skrevet 10. mars 2004 #56 Del Skrevet 10. mars 2004 Hei :D Jeg ble inspirert av linken av Thai-damer,det finnes norske som går den andre veien og finner seg en utenlandsk mann. Noen norske kvinner er dritt lei øldrikkende soffa sliter,bleik fet som fiser og raper.De finner seg en flott utenlandsk mann som kan ta i et tak hjemme med hus og barn. Nar kona kommer hjem og hvis han er hjemme har han laget middagen klar til henne så de kan nyte den sammen.Så tar de oppvasken sammen og koser seg i stua. Den norske mann forlanger alt på bordet selv om kona er ute i full jobb eller ei,han trives best på soffaen snorkene under en avis.Kona må p i k k i han når maten er klar. Etterpå står kona på ved benken og vasker opp og den slitene mannen på hvile foran tv.Det er noen av grunnentil at norke kvinner ikke vil ha nordmenn og kankje velger noe annet. Jøss. Hadde du sagt det om utlendinger, hadde alle her hylt om rasisme. Hva liker du, da? Pakistanske menn, som er SÅÅÅÅÅ flinke til å gjøre husarbeid? http://www.faithfreedom.org/index.htm Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ulykkelig jente Skrevet 11. mars 2004 #57 Del Skrevet 11. mars 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
VesleBråka Skrevet 11. mars 2004 #58 Del Skrevet 11. mars 2004 Jeg er faktisk litt enig med indianlady, blandt norske menn finnes det uhorvelig mange latpeiser med godt grep rundt forklesnora til ho mor. Jeg fanget min utaskjærs, og er særs godt fornøyd med hans huslige egenskaper! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Golosa Skrevet 17. mars 2004 #59 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg tror du sliter litt hvis du vil finne en utlending som er mer huslig enn en A4 nordmann... Norske menn ligger langt foran de fleste andre paa huslige omraader. Kvinnesynet er forskjellig. I andre land finner man kanskje ikke saa huslige menn, men de har stoerre respekt for KVINNEN enn mange nordmenn har paa et helt annet plan. Er helt enig i at utlendinger (ihvertfall Italienere) er kjekkere enn nordmenn... Det er vel ganske udiskutabelt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helena Skrevet 17. mars 2004 #60 Del Skrevet 17. mars 2004 Er helt enig i at utlendinger (ihvertfall Italienere) er kjekkere enn nordmenn... Det er vel ganske udiskutabelt? Nei! Lyse, blonde menn er kjekkest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå